www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.874 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

24 dec 2023
Klant aanspreken op overvloedige aankoop. Ik kocht bvb 4 stuks Brita filters classic. Eerst bestelde ik er 3, maar ik ging terug en maakte er 4 van. Ik had natuurlijk niet gezien dat die eerste 3 nog in de bestelling opstonden en heb nu 7x 6 filters, daar ik dacht dat ik er 4x3 had besteld,…… echt geen goede reclame!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
6 okt 2023
Nauwkeuriger orderpickdienst is aan te bevelen. Service-afdeling nam na 16 minuten de telefoon op. Zeer correcte afhandeling van de klacht. Na 2 dagen heb ik de correcte order ontvangen.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Support is erg onder de maat, order is misgegaan bij inpakken (verkeerde producten) duurt nu al 4 dagen en nog steeds geen oplossing alleen maar heen en weer sturen tussen "afdelingen"
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De prijzen zijn die zonder btw en wanneer je de afrekening maakt komt er 21% bij. Staat niet vermeld dat het zonder btw is.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ons bestelling is niet volledig geleverd en wij hebben een mail gestuurd en na 3 dagen nog geen antwoord gekregen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De ene medewerker weet niet wat een collega reeds geantwoord heeft.
21 nov 2023
4 aug 2023
Verkeerde artikel gestuurd, drie sterren omdat het aantal klopte.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Graag willen wij vragen of je een foto wilt sturen naar de klantenservice. Zodra we deze foto hebben ontvangen zullen wij dit zo spoedig mogelijk oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
26 aug 2023
bereikbaar zijn en sneller reageren op vragen of meldingen
28 aug 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30-17.00 uur in het weekend zijn wij gesloten. We zijn bereikbaar via mail,chat en telefoon. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
27 okt 2023
Afbeelding was niet helemaal representatief
JB
Jae pand B.
den haag
17 jun 2023
meer accuraat zijn met melding bezorging
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen melding of laat een melding hebt gehad wanneer je pakket bezorgd word. De mail van de track en trace wordt verstuurd door PostNL. Soms komt deze melding niet of in de ongewenste email. Wij hebben helaas geen inzage in die mail. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
30 dec 2023
Gebrekkige gebruiksaanwijzing
DC
Danny c.
geraardsbergen( Belgie)
10 jun 2023
Te dure verzending kosten
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zien dat je gekozen hebt voor een afhaalpunt van Mondial Relay. Deze verzendwijze is kostenloos. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan kun je een email naar de klantenservice sturen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam