Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

Ik kan er niet over oordelen heb nog niks binnen

Beoordelingen voor Adezz

4 feb 2024
Mooie plantenbakken besteld, aantrekkelijke aanbieding; geheel naar tevredenheid.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Lukje, Wat fijn om te lezen dat onze Carrez Senzzo plantenbakken u goed bevallen. U heeft inderdaad kunnen profiteren van een korting vanwege onze op=op actie :-) We wensen u veel plezier met de Carrez Senzzo! Met vriendelijke groet, Team Adezz
Goede voorlichting en snelle levering. Kwalitatief goed product
Antwoord van Adezz
Goedemiddag Peter, Hartelijk dank voor je fijne complimenten! We zullen ons Customer Support Team hiervan ook op de hoogte brengen. We wensen je veel plezier met je Cortenstaal Carrez Plantenbak. Mocht je alsnog vragen hebben dan horen we het graag van je. Met vriendelijke groet, Team Adezz

Cortenstaal bloembakken

Duidelijke website, vlotte levering. Alles mooi ingepakt.
4 feb 2024
Gemakkelijke site en goed af gehandeld
16 jul 2023
Efficient behandeling en levering.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Menard, Hartelijk dank voor uw compliment!
15 okt 2023
Snelle levering en top materiaal
3 feb 2024
Mooie plantenbak, snel geleverd
Antwoord van Adezz
Beste meneer Gredt, Dank u wel voor uw fijne bericht. We kunnen zo snel leveren omdat we onze voorraad hoog houden. Zodat u inderdaad snel over de Carrez met Wielen kunt beschikken. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer van Dijk, Dank de vijf sterren beoordeling! We hopen dat u met uw Carrez Standaard weer net zo tevreden bent als met uw voorgaande Adezz plantenbakken :-). Met vriendelijke groet, Team Adezz
25 okt 2023
26 okt 2023
Goedemorgen Robbert, Dank je wel voor je complimenten! We wensen je veel plezier met de Cortenstalen plantenbakken en mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Adezz
24 jul 2023
20 jul 2023