Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

Ik kan er niet over oordelen heb nog niks binnen

Beoordelingen voor Adezz

MV
Maarten v.
Niederlande
27 mei 2024
Snel geleverd en keurig verpakt. De antracietkleurige bakken zijn niet helemaal dekkend gelakt en daarmee doorschijnend op sommige plekken. Door de bak met aarde te vullen is het effect weg en staan de plantenbakken er keurig bij.
24 mei 2024

We zijn in de showroom geweest. Prima geholpen. Daarna via internet mooie plantenbak besteld. Keurig op tijd geleverd en staat prachtig bij ons in de tuin. Niet meer en niet minder.
7 jun 2024
De klantbenadering was zeer vriendelijk en de bestelde plantenbak werd exact op het gewenste moment bezorgd. Deze is nu te bewonderen op het terras bij Floryn aan de Markt in Uden!
Top bloembaken gekocht. Ik kan niet wachten om mijn toscaanse jasmijn hier in te Potter. Het word een echte eye catcher...foto volgt op instagram
De levering was uitstekend verzorgd. Goed ingepakt en op de afgesproken dag. Tuinbakken zien er heel degelijk en verzorgd uit.
2 jun 2024
Kortenstaal waterschaal gekocht voor goede prijs, snel geleverd en mooie kwaliteit!

Verzendkosten

Vermeld op site ADEZZ wat de verzendkosten zijn of inclusief!

Mooie plantenbak

Snelle levering, goede kwaliteit plantenbak, mooi afgewerkt.
30 mei 2024
Materiaal zeer netjes afgewerkt en supersnel geleverd !
WW
1 jun 2024

Zeker aan te bevelen 😊

Ruime keuze, Goede communicatie en rappe levering
30 mei 2024
Mooi product, goed verpakt en op tijd geleverd.
Correcte levering en prijk kwaliteit top
2 jun 2024
Super snelle levering en mooie producten
27 mei 2024
op tijd, op plaats, qualitatief prima
SV
San V.
Stokkem
23 mei 2024
Snelle levering, goed product 👍
Snelle levering. Prima product
28 mei 2024
Mooi aanbod. Snelle levering.
Zeer goede kwaliteit. Top!