Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

17 jun 2024
Slechte communicatie

Beoordelingen voor Adezz

Keurige orderafhandeling. Complimenten. Heb twee corten stalen plantenbakken in dezelfde maat besteld. Een kleur mooi oranje-bruin roestig. Zoals gewend en verwacht. De anderen tot nu toe in een vieze donker bruine kleur. Doel was om deze aan beide zijden van de voordeur te plaatsen, maar tot nu toe is het geen gezicht.
11 jul 2024

Prima opgelost

We hadden een aantal plantenbakken besteld die wat schoonheidsfoutjes hadden. Uiteindelijk netjes kunnen omruilen en naar tevredenheid opgelost na een belletje met de klantenservice. Ook fijn, de levertijd is snel. Zeker voor Aluminium en gepoedercoate stalen bakken. Je hoeft geen weken te wachten.
4 jul 2024
Afhandeling netjes. Alleen de vervoerder mag wel meer aandacht schenken aan zijn chauffeurs. Bij ons moest een pallet van 45 kg worden bezorgd. Vrachtwagen was niet voorzien van een palletwagen en laadklep waardoor de chauffeur de pallet met de hand moest lossen en in de tuin moest zetten
5 jul 2024
Online bestelling keurig verlopen. Levering eerder gelukt dan aanvankelijk werd aangegeven. Kwaliteit Cortenstaal bakken is goed.
3 jul 2024
Snelle en correcte bezorging. Heel mooi product! Een doos eromheen was nog beter…dan had de jarige niet meteen gezien wat het was.
4 jul 2024
Prima Snelle levering Mooie spullen niet goedkoop maar wel erg mooi
Mooi materiaal en snelle verzending 👍🏻
Snelle en correcte levering
MV
Maarten v.
Niederlande
27 mei 2024
Snel geleverd en keurig verpakt. De antracietkleurige bakken zijn niet helemaal dekkend gelakt en daarmee doorschijnend op sommige plekken. Door de bak met aarde te vullen is het effect weg en staan de plantenbakken er keurig bij.
7 jun 2024
De klantbenadering was zeer vriendelijk en de bestelde plantenbak werd exact op het gewenste moment bezorgd. Deze is nu te bewonderen op het terras bij Floryn aan de Markt in Uden!
12 jun 2024
Top bloembaken gekocht. Ik kan niet wachten om mijn toscaanse jasmijn hier in te Potter. Het word een echte eye catcher...foto volgt op instagram