Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden188 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

5 jun 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

Product is zoals besteld. Levering was minder : chauffeur wilde straat niet in, terwijl andere vrachtwagens er dagelijks komen. Moest dus zelf gaan overladen op openbare weg. Wilde dan ook nog niet palet mee terug bemen. Moest dus alles in personenauto stompen.
Zeer snel en deskundig geleverd.Goede prijs-kwaliteit! Wel spijtig dat apart voor de overlooppijpjes moet worden betaald.
Wij konden nog niet achteraf betalen maar moesten wel een product hebben. Alles keurig en snel geregeld. Top!
Mooie stevige bakken die makkelijk in elkaar te zetten zijn; netjes en op tijd afgeleverd.
Réactif, service livraison au top. Bac en acier corten bien fini et de bonne qualité

Plantenbak

Mooie plantenbak, uitgezocht op de duidelijke website en snel geleverd.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer van Klaveren, Dank voor je mooie foto! En ook voor de beoordeling van 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Adezz
TB
Prima kwaliteit en service. We doen er al jaren zaken mee. Mvgr. Katei

levering

bij Adezz alles ok levering met deze DHL liet te wensen over
GC
Greet C.
Dessel
Mooi materiaal en super snelle levering.

Prachtig en snel geleverd

Snelle levering en mooie kwaliteit
Prachtig product, goede service!
Goede service, snelle levering
RZ
Ronald Z.
Alphen aan den Rijn
Snel geleverd en goed product
Snelle en accurate levering.
Punctueel, precies, prima
Zeer goed en snel