Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jun. 2023
Snelle levering van waterschaal. De bijbehorende stop ontbrak echter. Met Adezz gebeld, geen probleem, werd na het weekend nabezorgd. Top.

5 jun. 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

4 feb. 2024
Mooie plantenbakken besteld, aantrekkelijke aanbieding; geheel naar tevredenheid.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Lukje, Wat fijn om te lezen dat onze Carrez Senzzo plantenbakken u goed bevallen. U heeft inderdaad kunnen profiteren van een korting vanwege onze op=op actie :-) We wensen u veel plezier met de Carrez Senzzo! Met vriendelijke groet, Team Adezz
30 jan. 2024
Goede voorlichting en snelle levering. Kwalitatief goed product
30 jan. 2024
Goedemiddag Peter, Hartelijk dank voor je fijne complimenten! We zullen ons Customer Support Team hiervan ook op de hoogte brengen. We wensen je veel plezier met je Cortenstaal Carrez Plantenbak. Mocht je alsnog vragen hebben dan horen we het graag van je. Met vriendelijke groet, Team Adezz

Cortenstaal bloembakken

Duidelijke website, vlotte levering. Alles mooi ingepakt.
4 feb. 2024
Gemakkelijke site en goed af gehandeld
3 feb. 2024
Mooie plantenbak, snel geleverd
Antwoord van Adezz
Beste meneer Gredt, Dank u wel voor uw fijne bericht. We kunnen zo snel leveren omdat we onze voorraad hoog houden. Zodat u inderdaad snel over de Carrez met Wielen kunt beschikken. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Antwoord van Adezz
Goedemorgen meneer van Eynde, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We hopen dat u veel plezier zult hebben met de Carrez Connect en de nageleverde bevestigingshoeken. Mochten we u ergens nog mee kunnen helpen, dan staan we iedere dag voor u klaar van 08:00 tot 18:00. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer van Dijk, Dank de vijf sterren beoordeling! We hopen dat u met uw Carrez Standaard weer net zo tevreden bent als met uw voorgaande Adezz plantenbakken :-). Met vriendelijke groet, Team Adezz
4 jan. 2024
19 nov. 2023
De site is perfect enkel dat jullie ook naar de eindhebruiker verkopen met TE lage prijzen is echt belachelijk!
18 nov. 2023

25 okt. 2023
26 okt. 2023
Goedemorgen Robbert, Dank je wel voor je complimenten! We wensen je veel plezier met de Cortenstalen plantenbakken en mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Adezz
correcte facturering, gebruiksaanwijzingen, snelheid
5 jun. 2023
Goedemiddag meneer Tijssen, Dank u wel voor uw positieve reactie! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Adezz
31 mei 2023
Uiteindelijk 3 xwaterschaal gestuurd. Slechte levering DHL. Is goed opgelost door Adezz. Compliment
1 jun. 2023
Goedemorgen Baukje, Hartelijk dank voor de 5 sterren! Je feedback over DHL waarderen we en dit helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Adezz
24 jul. 2023

Perfecte afhandeling bestelling

Vele items in stock en snelle en correcte levering met vriendelijke/aandachtige chauffeur.
25 jul. 2023
Goedemorgen Kenneth, Hartelijk dank voor je mooie complimenten! We wensen je veel plezier met ons product. Met vriendelijke groet, Team Adezz
9 mei 2023
Gisteren pas besteld, nog niet binnen, maar de communicatie per mail is tot nu toe goed
9 mei 2023
Goedemiddag Arie, Dank je wel voor je reactie en fijn om te lezen dat onze communicatie goed bevallen is. We hebben het voor je nagekeken en jouw order is naar je onderweg. We wensen je veel plezier met de waterschaal! Met vriendelijke groet, Team Adezz

Zeer tevreden

Goede producten, uitstekende service, duidelijke website. Ik ben zeer tevreden.
5 jun. 2023
Goedemiddag Joris, Wat fijn om deze beoordeling te mogen ontvangen! Veel plezier gewenst met onze producten. Met vriendelijke groet, Team Adezz
24 mei 2023
veel misgegaan bij de bezorging door DHL Bij de derde levering is het gelukt.
1 sep. 2023
Prachtige producten, alleen kan niet alles als particulier bestel worden!
1 sep. 2023
Goedemiddag Gerard, Wat fijn dat je dit compliment met ons deelt! Hartelijk dank hiervoor! Het is vanuit Adezz een bewuste keuze om niet ons hele assortiment aan te bieden voor de particuliere klanten, dat klopt wat je zegt. We wensen je veel plezier met de Ivar brievenbus! Met vriendelijke groet, Team Adezz
31 mei 2023
Snelle levering en mooi product! Ondanks schaal zwaar is levert DHL aan.
5 jun. 2023
Goedemorgen Bart, Dank je wel voor je compliment en we wensen je veel plezier met de waterschalen. Met vriendelijke groet, Team Adezz