Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden201 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

5 jun 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

Liefertermin

5 jun 2023
Guten Tag Frau Zäch, vielen Dank für Ihre Antwort. Es tut uns leid zu hören, dass die Lieferung Ihrer Bestellung nicht zu Ihrer Zufriedenheit war. Ihre Meinung hilft uns, unseren Service zu verbessern. Wenn Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie uns bitte. Mit freundlichen Grüßen, Team Adezz
ND
Nadine D.
Oedelem
4 jun 2023

Bloembakken

Beste Wij hebben drie bloembakken besteld en we vonden de verpakking onvoldoende .met weinig vastgemaakt …tape aangedaan van de post (courierdienst )zeker niet veilig voor zo’n zware platen Ook zei (foto) niet tevreden van het verstek dat gezegd is aan een bak Wij vragen daar een oplossing voor of compensatie,
5 jun 2023
Goedemorgen meneer Pintelon, Hartelijk dank voor uw feedback. We gaan met u contact opnemen. Met vriendelijke groet, Team Adezz
14 mei 2023

pot

Plus: Vriendelijk personeel, vorm van het product Minder: afleveringsstatus van het product
15 mei 2023
Goedemorgen meneer Möhlmann, Dank u wel voor uw feedback. Dit helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Adezz