Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden201 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

5 jun 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

26 apr 2024

levering

bij Adezz alles ok levering met deze DHL liet te wensen over
25 apr 2024
21 apr 2024

Century Center en Druk

Voor het project Century Center te Antwerpen ontbrak bij de eerste fase de labels op de verschillende elementen (keermuren) waardoor het een hele puzzel was. Er waren ook enkele elementen teveel geleverd (deze zijn met kraanwagen op dag gezet door ons en nadien terug naar beneden). Die elementen werden ter compensatie aan ons gegeven + korting op fase 2. Voor een ander project waar we prijs hadden gevraagd heeft het ca. 2 weken geduurd voor we bericht kregen dat jullie er niet naar gingen tellen. Op zich geen probleem maar 2 weken is lang voor zo'n bericht.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Vanermen, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We gaan ervoor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Adezz
24 mrt 2024
De producten zijn uitstekend. De bezorging was minder. Ondanks het doorsturen van een foto met toegangsmogelijkheden aan de transporteur en zijn reactie dat er een kleinere bakwagen zou worden gebruikt, is dit niet gecommuniceerd met de chauffeur die met een zeer grote truck voor kwam rijden. Lossing moest aan de straat plaatsvinden, ca 80 m van de woning. Chauffeur mocht niet helpen met transport naar de woning, heb dit met hulp van buurman moeten doen.
Via de webshop bestellen is een gemak.👍 En doorgaans door jullie grote voorraad in standaard producten een zeer snelle levering! Jullie zouden het assortiment uit kunnen breiden met aluminium standaard pergola's. Maatwerk producten buiten de standaard (buiten assortiment) wordt niet meer geleverd door jullie.
Product is zoals besteld. Levering was minder : chauffeur wilde straat niet in, terwijl andere vrachtwagens er dagelijks komen. Moest dus zelf gaan overladen op openbare weg. Wilde dan ook nog niet palet mee terug bemen. Moest dus alles in personenauto stompen.

de levering was vlot, maar

de levering was vlot. Helaas hebben we slechts kort kunnen genieten van de watertafel omdat het pompje er binnen 1 jaar mee stopte.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag mevrouw Keijzer, Hartelijk dank voor uw bericht en beoordeling. We zullen contact met u opnemen ten aanzien van het kapotte pompje. Met vriendelijke groet, Team Adezz.
Snelle levering Top kwaliteit
Goed afgewerkt
top
Goedemiddag, Dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Adezz
Uitgebreid assortiment. bezorgservice. chique producten, zijn zaken die altijd top zijn bij Adezz. Wat een tip zou zijn: Laatst had ik een grotere order met kantopsluiting, forno producten en een op maatgemaakte watertafel. Doordat de watertafel op maat gemaakt moest worden werd de levertijd langer dan normaal. Logisch. Maar waar ik me aan stoorde was dat de order niet gesplitst kon worden. Alle producten moesten op die datum worden afgenomen. De kantopsluiting was op voorraad maar hiervoor moest ik dan een nieuwe order aanmaken, waarbij ik ook de kantopsluiting van de originele order moest afnemen. Hierbij ging het om behoorlijk veel strekkende meters. Ons project heeft hierdoor 6weken vertraging opgelopen. Door adezz werd er geen enkele flexibiliteit getoond. Een directe mail naar dhr vd Hurk werd niet beantwoord. Het valt me enorm tegen dat dit zo gelopen is, omdat ik adezz en hun service hoog in het vaandel had. ik had dit nooit verwacht.
Antwoord van Adezz
Beste Rob, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen. We gaan contact met je opnemen! Met vriendelijke groet, Team Adezz
Erg blij met de bakken voor mijn klant ze waren licht van gewicht en zorgen dat het balkon er strak uitziet. 4 sterretjes omdat de bezorgingsdienst die was ingezet de bakken niet tot aan de deur bracht maar beneden aan het appartementencomplex neerzette. Maar de kwaliteit van de bakken zelf is top!
Antwoord van Adezz
Hallo Eline, Wat een mooie toepassing van onze producten, wat leuk om de foto te mogen ontvangen. Dank je wel voor je mooie beoordeling! Het klopt dat onze transporteurs tot aan de voordeur of oprit onze producten leveren. We nemen je feedback hierover sowieso mee. Met vriendelijke groet, Team Adezz
10 mrt 2024
De website is heel duidelijk, en makkelijk om producten te vinden! Vriendelijke behulpzame mensen aan de telefoon! Klein puntje van aandacht, de op maat gemaakte bestelling stond al klaar, maar geen bericht gehad dat het eerder bezorgd kon worden. Na een telefoontje was alles snel geregeld!
dit keer duidelijke levering. (de vorige keer, 2 bakken op hetzelfde adres, met 4 dagen verschil geleverd, was duidelijk minder prettig). Plantenbakken leveren met ontwateringsgat is ook handig. m vr gr Connie Ettema
Antwoord van Adezz
Hallo Connie, Dank je wel voor je feedback en beoordeling. We erkennen dat de levering in twee delen niet prettig is en hebben daarom maatregelen getroffen met onze transporteur. Je feedback over de ontwateringsgaten communiceren we naar onze Engineering Afdeling. We wensen je veel plezier met de Carrez Plantenbak. Met vriendelijke groet, Team Adezz
9 mrt 2024
Gemakkelijke professionele klantenzone, snel antwoord op vragen. Minpuntje: de geka-koppeling is wel echt niet ideaal in combinatie met de meegeleverde waterdarm voor de fontein.

Plus en min punten

Pluspunt: makkelijk te bestellen en inzage voorraad. Minpunt: bij problemen of als er iets niet bijzit een ellende om het snel opgelost te krijgen. Dit is een groot minpunt
Een mooie degelijke plantenbak. Nadeel bij hevige regenval dat de twee vereiste en aangebrachte afvoeren niet afdoende zijn. Meerdere afvoeren zijn beslist nodig.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Duijm, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij zullen vandaag contact met u opnemen over de afvoeren en overlooppijpjes en uw ervaring dat deze niet afdoende zijn. Met vriendelijke groet, Team Adezz