Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

5 jun 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

24 mrt 2024
De producten zijn uitstekend. De bezorging was minder. Ondanks het doorsturen van een foto met toegangsmogelijkheden aan de transporteur en zijn reactie dat er een kleinere bakwagen zou worden gebruikt, is dit niet gecommuniceerd met de chauffeur die met een zeer grote truck voor kwam rijden. Lossing moest aan de straat plaatsvinden, ca 80 m van de woning. Chauffeur mocht niet helpen met transport naar de woning, heb dit met hulp van buurman moeten doen.
Product is zoals besteld. Levering was minder : chauffeur wilde straat niet in, terwijl andere vrachtwagens er dagelijks komen. Moest dus zelf gaan overladen op openbare weg. Wilde dan ook nog niet palet mee terug bemen. Moest dus alles in personenauto stompen.
22 mrt 2024
Prachtige brievenbus, vlot en proper geleverd, maar vooral dankbaar voor de bereikbaarheid en behulpzaamheid van de klantendienst.
Antwoord van Adezz
25 mrt 2024
Goedemiddag mevrouw Greet, Wat fijn dat u zo tevreden bent! We gaan uw mooie compliment doorgeven aan de collega's van de Klantendienst. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Zeer snel en deskundig geleverd.Goede prijs-kwaliteit! Wel spijtig dat apart voor de overlooppijpjes moet worden betaald.
2 apr 2024
Wij konden nog niet achteraf betalen maar moesten wel een product hebben. Alles keurig en snel geregeld. Top!
22 mrt 2024

Aanrader!

Snelle levering, correcte prijzen, maar vooral bereikbare en zeer behulpzame klantenservive!
2 apr 2024
Mooie stevige bakken die makkelijk in elkaar te zetten zijn; netjes en op tijd afgeleverd.
29 mrt 2024
Réactif, service livraison au top. Bac en acier corten bien fini et de bonne qualité
TB
Prima kwaliteit en service. We doen er al jaren zaken mee. Mvgr. Katei
HH
Henri H.
Nieuwkuijk
26 mrt 2024

Mooie bloembakken

Bloembakken snel geleverd, en prima verpakt. Niets op aan te merken.
24 mrt 2024
snelheid van leveren en geleverd tot in de achtertuin.
Antwoord van Adezz
25 mrt 2024
Goedemiddag Arno, Hartelijk dank voor je bericht en wat een geluk heb je gehad dat we je order geleverd hebben tot in je achtertuin! ;-) We wensen je veel plezier met je Cortenstaal LOGG! Met vriendelijke groet, Team Adezz
3 apr 2024

Prachtig en snel geleverd

Snelle levering en mooie kwaliteit
Prachtig product, goede service!
Goede service, snelle levering
RZ
Ronald Z.
Alphen aan den Rijn
Snel geleverd en goed product
6 apr 2024
Snelle en accurate levering.
Punctueel, precies, prima
26 mrt 2024