Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

Prachtig stevig design
Antwoord van Indusigns
Hey Cindy! Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
25 apr 2024
Top top top
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Beter dan dit wordt het natuurlijk niet, haha! Hiermee gaan we lekker het weekend in. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
22 apr 2024
24 apr 2024
Hey Nanda! Thanks voor de topbeoordeling. Hier doen we het natuurlijk voor! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
20 apr 2024
A peine installé déjà recouvert de papiers. On a juste un peu peur car le tableau est lourd et maintenu uniquement par 2 vis. On verra sur le long terme. Sinon on est content ☺️
22 apr 2024
Chère Stéphanie, merci pour votre belle critique. Nos produits sont développés de manière à pouvoir être parfaitement fixés au mur et rester suspendus. Amusez-vous bien et qui sait, à la prochaine fois ! Salutations, équipe Indusigns
14 apr 2024
Prachtig product. Mooi vormgegeven. We gebruiken het om de tekeningen/kleurplaten van onze 2 jarige zoon tentoon te stellen. Helaas is bij aankomst 1 van de 2 glazen buisjes gebroken.
Antwoord van Indusigns
Hey Margreet, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier ervan. We lezen dat één van de glaasjes is geknapt. Dat kan natuurlijk gebeuren en lossen we uiteraard perfect voor je op! Vandaag zullen we nieuwe buisjes opsturen. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Prima!

Heel mooie spiegel! Stevig materiaal. Snelle verzending naar België. Een aanrader!
Antwoord van Indusigns
Hey Naomi, heel erg bedankt voor de prachtige beoordeling! Staat mooi in jouw interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
HV
Heleen v.
's Gravendeel
Deze keer de spiegel Mira gekocht. Hij is prachtig!! Snelle levering, uitstekend verpakt. Fijn en duidelijk contact als je een vraag hebt. Prima bedrijf, ga vooral gewoon zo door!!! Top
7 apr 2024
Hey Heleen, wat super om te lezen dat je als trouwe klant onze spiegel hebt gekocht. En wat mooi dat het product en onze service zo goed zijn bevallen! Daar doen we het uiteraard voor! Bedankt voor de mooie woorden. Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
7 apr 2024
Hey Mercedes! Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling. Super dat jouw aankoop bij Indusigns zo goed is bevallen! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Vlotte afhandeling, flexibiliteit en direct persoonlijk contact
Antwoord van Indusigns
Hey Hans, bedankt voor de mooie beoordeling! Mooie woorden! Daar doen we het voor. En 5-sterren zijn altijd fijn zo voor het weekend! Veel plezier van jouw nieuwste aankoop. Groet, team Indusigns
Mooie bijzettafel. Heel tevreden en erg blij mee.
30 mrt 2024
Hey Willy! Heel erg bedankt voor de 5-sterren en wat tof dat je voor de Tabo hebt gekozen. Heel veel plezier ervan! Wie weet tot de volgende keer! Fijne Paasdagen. Groet, team Indusigns
Prima producten en service!
Antwoord van Indusigns
Superfijne beoordeling! Bedankt voor de 5 sterren. Erg lekker zo voor het weekend haha. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
24 mrt 2024
Hey! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! 5-sterren worden we altijd erg blij van! Veel plezier van de aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
9 mrt 2024
afspraak is afspraak mooi en uniek design
10 mrt 2024
Hey! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Gertie, heel erg bedankt voor de mooie 5 sterren. Worden we uiteraard erg blij van! Veel plezier van jouw aankoop. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Karina, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Remco! Wow, beter wordt het niet haha. Excellent is natuurlijk waar we het voor doen. Superfijn dat jouw aankoop zo goed bevallen is! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Tanja, superbedankt voor de mooie beoordeling. Die steken we in de pocket! Veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns

mooi .... apart .... nieuwe huis ..... Oostenrijk !

Mooie spullen .......meegenomen naar ons huis in Oostenrijk. Heel mooi in onze nieuwe keuken :-)
10 mrt 2024
Hey Dirk, wat cool! Indusigns goes international! 😉 Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Axel! Topbeoordeling! Heel fijn. Goed om te lezen dat jouw aankoop bij ons zo goed is bevallen! Groet, team Indusigns
TH
Werd netjes geleverd en prima verpakt.
10 mrt 2024
Hey Tonnie! Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns