Indusigns

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

1 nov 2023

Mooie producten en prima service

Goed advies gekregen n.a.v. mijn mailtje. Snelle en keurige levering. Heel erg blij met mijn bestelling.
1 nov 2023
Super om te lezen dat jouw aankoop zo goed is bevallen! Bedankt voor de 5-sterren! We wensen je heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Creatief bedrijf, kwaliteitsproducten, onberispelijke levering.
1 nov 2023
Hey Isabelle, dit zijn de beoordelingen waar we heel blij van worden! We doen iedere keer ons uiterste best om zowel kwaliteit en service te bieden! Super dat dit door jou ook zo is ervaren! Veel plezier van de spiegel en het magneetbord en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Zeer tevreden over de kwaliteit van de spiegel en wandplanken. Staan super mooi in ons interieur. Snelle levering en goede service.
31 okt 2023
Hey Ingrid, superfijne beoordeling en tof om te lezen dat je verschillende producten hebt gecombineerd in jullie interieur! Wie weet tot de volgende keer! Fijne avond! Groet, team Indusigns
31 okt 2023

Retouren?? Klantenservice niet thuis.

31 okt 2023
Beste Marc bedankt voor jouw beoordeling. Dit mailtje moet totaal aan ons voorbij zijn gegaan. Excuses daarvoor! Het is voor ons natuurlijk een kleine moeite om nieuwe magneten op te sturen en dat hadden we zeker gedaan als we de mail hadden gelezen. Morgen maak ik het goed met je en zal ik alsnog nieuwe magneten toesturen! Fijn dat je het product wel mooi vindt! Fijne avond. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel correcte afhandeling van onze bestelling.
31 okt 2023
Hier worden we blij van! En daar doen we het uiteindelijk voor! Tevreden klanten! Fijn dat we jou ook volledig tevreden hebben kunnen stellen. Zou leuk zijn als we je in de toekomst nog eens als klant mogen begroeten. Fijne avond en veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Superfijn dat je zo tevreden bent met jouw aankoop en onze service! Geniet van jouw aankoop. Fijne avond! Groet, team Indusigns

Super!

Goede service, prettig contact en mooi product!!
31 okt 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling en de leuke foto! Staat mooi! Nog veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Wally en Jack

We hebben voor ons nieuwe huis 2 magneetborden Wally (waarvan 1x XL) en een stalen kapstok Jack met schoenenrek en tasjesreling gekocht. Prachtig om te zien! Kwaliteit is erg goed! Geheel naar verwachting. Aanraders. Eenvoudig te installeren en op te hangen. De levertijd was wel (te) lang.
31 okt 2023
Hey Jacques, bedankt voor deze mooie beoordeling en wat tof dat jullie diverse items van Indusigns hebben toegepast in het interieur. Uiteraard proberen we altijd zo snel mogelijk te leveren en helaas is dat in jouw geval niet helemaal gelukt. Excuses daarvoor. Gelukkig ben je wel helemaal tevreden over ons afgeleverde werk! Dat is super! Fijne avond. Groet, team Indusigns

Top

Allemaal heel netjes geregeld,goed geholpen netjes verpakt
31 okt 2023
Hey Mieneke, wat een mooie beoordeling zeg! Worden we erg blij van en tof om te zien hoe je onze wandplanken hebt toegepast in je interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
CG
Cees G.
Alkmaar
31 okt 2023
Mooi strak ontwerp Alles keurig verpakt en netjes op tijd afgeleverd. We zijn ook bij ze in Zwolle geweest. Hoewel de showroom nog niet helemaal op orde was, namen ze ruim de tijd voor ons. Met op de koop toe een prima tip voor de lunch.
31 okt 2023
Hey Cees, wat een mooie beoordeling! Heel fijn! En erg leuk dat jullie zijn langs geweest in Zwolle. Onze showroom verdient inderdaad nog wel een upgrade haha, komt goed! Veel plezier van jullie aankoop en mooi dat jullie lekker hebben gelunched! Fijne avond. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
5-sterren! Yes! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Spinnenpoot-tafel-onderstel

Wij hebben een zg spinnenpoot onderstel onder ons tafelblad. Snelle levering en voldoet volkomen aan onze verwachting.
31 okt 2023
Super om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het hairpin tafelframe. Veel plezier ervan en bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Wordt we blij van! Fijne avond. Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Super mooie spiegel . Snel geleverd en fijn contact!
31 okt 2023
Hey Tony, we zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw aankoop. Daar doen we het voor! De spiegel staat prachtig in het interieur. Veel plezier ervan! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Erg tevreden!!

2 maal het haardhoutrek Fyre maat L besteld. Communicatie vanuit Indusigns via Whatsapp was erg goed. Houtrek werd na bestellen, de volgende dag al geleverd. Wat een mooi product is dit. De constructie is fantastisch en erg sterk, daar is goed over nagedacht. Ook de afwerking is super. Het is een echte eyecatcher in onze tuin. Absoluut aan aanrader.
31 okt 2023
Hey Patrick, dit zijn de reviews waar we het voor doen! Superleuk dat je zo enthousiast bent over ons werk. Onze ontwerpers hebben vele uren gestopt in het bedenken en uitwerken van de haardhoutrekken. Echt heel fijn dat dit heeft geleid tot volle tevredenheid bij jou! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Nvt
31 okt 2023
Wat een mooie beoordeling! Heel erg bedankt! Fijn om te lezen dat jouw aankoop bij ons goed is bevallen. Wie weet tot de volgende! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Jeroen! Topbeoordeling. Heel erg bedankt! Heel fijn om te lezen dat jouw aankoop bij Indusigns zo goed bevallen is. Wie weet tot de volgende aankoop! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey Serge, bedankt voor deze prachtige review! Daar doen we het voor! Superfijn om te lezen dat naast de levering en onze service, ook het product zo goed is bevallen. Veel plezier ervan en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey! Wat een mooie beoordeling zeg! Worden we heel bij van. Thanks! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
een prachtig product aangepast aan onze wensen.
31 okt 2023
Hey Carolien, superfijne review! Bedankt! Erg mooi om te lezen dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is bevallen. Erg veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Worden we erg blij van. Veel plezier van jouw aankoop. Fijne dag! Groet, team Indusigns