Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

14 apr 2024
Prachtig product. Mooi vormgegeven. We gebruiken het om de tekeningen/kleurplaten van onze 2 jarige zoon tentoon te stellen. Helaas is bij aankomst 1 van de 2 glazen buisjes gebroken.
Antwoord van Indusigns
Hey Margreet, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier ervan. We lezen dat één van de glaasjes is geknapt. Dat kan natuurlijk gebeuren en lossen we uiteraard perfect voor je op! Vandaag zullen we nieuwe buisjes opsturen. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
20 apr 2024
A peine installé déjà recouvert de papiers. On a juste un peu peur car le tableau est lourd et maintenu uniquement par 2 vis. On verra sur le long terme. Sinon on est content ☺️
22 apr 2024
Chère Stéphanie, merci pour votre belle critique. Nos produits sont développés de manière à pouvoir être parfaitement fixés au mur et rester suspendus. Amusez-vous bien et qui sait, à la prochaine fois ! Salutations, équipe Indusigns
Prachtig stevig design
Antwoord van Indusigns
Hey Cindy! Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
9 mrt 2024
afspraak is afspraak mooi en uniek design
10 mrt 2024
Hey! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Goede service zonder problemen mooie deur op maat.
Antwoord van Indusigns
Hey John, bedankt voor de fijne beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Goedemorgen! Super beoordeling! Bedankt. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Snelle service, mooi bord.

Magneetbord besteld echter hadden de bezorgers ermee gevoetbald oid dus was de doos al helemaal stuk en het bord helaas beschadigd. Mail gestuurd en zonder problemen kregen we snel een nieuw bord, waar we erg tevreden mee zijn. Snelle service!
Antwoord van Indusigns
Hey Josefine, bedankt voor je fijne beoordeling. Helaas zien we steeds vaker dat er slecht wordt omgegaan met onze zendingen, waar we zelf weinig aan kunnen veranderen. Blij om te lezen dat we het daarna alsnog goed voor je hebben opgelost. Daar gaat het uiteindelijk om. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Heidi! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns

Wally en Jack

We hebben voor ons nieuwe huis 2 magneetborden Wally (waarvan 1x XL) en een stalen kapstok Jack met schoenenrek en tasjesreling gekocht. Prachtig om te zien! Kwaliteit is erg goed! Geheel naar verwachting. Aanraders. Eenvoudig te installeren en op te hangen. De levertijd was wel (te) lang.
31 okt 2023
Hey Jacques, bedankt voor deze mooie beoordeling en wat tof dat jullie diverse items van Indusigns hebben toegepast in het interieur. Uiteraard proberen we altijd zo snel mogelijk te leveren en helaas is dat in jouw geval niet helemaal gelukt. Excuses daarvoor. Gelukkig ben je wel helemaal tevreden over ons afgeleverde werk! Dat is super! Fijne avond. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Irene, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Zie dat onze levering net iets minder heeft gescoord. Dat nemen we mee in ons toekomstige proces. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! En veel plezier van jouw aankoop! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Hey John, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! We wensen je veel plezier van jouw aankoop en hopen je in de toekomst nog eens terug te zien. Fijne dag! Groet, team Indusigns