Indusigns

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

Mooie ontwerpen, fijne samenwerking en vakmanschap.
Antwoord van Indusigns
Hey Paul, bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Het was een supergaaf en uitdagend project om aan te werken! En het resultaat is prachtig geworden. Top dat je onze samenwerking zo positief hebt ervaren! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Super!

Goede service, prettig contact en mooi product!!
31 okt 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling en de leuke foto! Staat mooi! Nog veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
een prachtig product aangepast aan onze wensen.
31 okt 2023
Hey Carolien, superfijne review! Bedankt! Erg mooi om te lezen dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is bevallen. Erg veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Fijne service en snelle levering, zoals altijd!
31 okt 2023
Hey Aukje, bedankt voor de mooie woorden! Als terugkerende klant is jouw beoordeling uiteraard erg belangrijk voor ons! We zijn blij om te lezen dat onze kwaliteit en service keer op keer goed zijn bevallen. Heel veel plezier van alle producten en wie weet komt er nog eens een volgende keer! ;) Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel correcte afhandeling van onze bestelling.
31 okt 2023
Hier worden we blij van! En daar doen we het uiteindelijk voor! Tevreden klanten! Fijn dat we jou ook volledig tevreden hebben kunnen stellen. Zou leuk zijn als we je in de toekomst nog eens als klant mogen begroeten. Fijne avond en veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
YA
Yolanda A.
Veldhoven
31 okt 2023

Super stoere industriële strakke kapstop

Super stoere industriële strakke kapstok
31 okt 2023
Wow! 5-sterren! Bedankt voor de mooie review! Worden we erg blij van en ook heel goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het design van onze op maat gemaakte kapstok. Veel plezier ervan! Dat gaat vast lukken! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Communicatie en een fantastische website.
31 okt 2023
Hey Rob, heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat onze communicatie met jou zo goed bevallen is. Worden we blij van! Bedankt voor je compliment over onze website. Daar hebben we heel wat uurtjes in zitten! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Precies naar wens en op maat gemaakt.
Antwoord van Indusigns
Hey Marion, wat fijn dat ons werk precies naar wens was! Daar doen we het uiteindelijk voor! Wie weet kunnen we in de toekomst nog eens iets voor je betekenen! Groet, team Indusigns
Snelle service & heel mooi design
Antwoord van Indusigns
Hey Vanessa, snelle service.. Daar houden we van! Fijn dat dit ook bij jou weer is gelukt! We wensen je heel veel plezier van jouw aankoop! Hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
17 dec 2023
Snelle levering mooi design
Antwoord van Indusigns
Hey Vera, heel erg bedankt voor de mooie en fijne beoordeling. We wensen je veel plezier met jouw aankoop en hopen je uiteraard nog eens te mogen verwelkomen als klant van Indusigns. Groet, team Indusigns
Gewoon mooie designspullen
31 okt 2023
Bedankt voor dit fijne compliment en de 5-sterren beoordeling. Onze designers doen hun uiterste best om iedere keer weer nieuwe en verrassende designs neer te zetten voor thuis. Ik geef jouw compliment door op kantoor. Wie weet tot de volgende keer en een fijne dag! Groet, team Indusigns
Snelle goede service
Antwoord van Indusigns
Hey Simone, heel erg bedankt voor de mooie review en fijn dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is geweest. Daar gaat het ons uiteindelijk om! Heel veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
8 nov 2023
Goede kwaliteit!!
8 nov 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling en de 5-sterren! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
ET
Ellis T.
Alphen aan den Rijn
Geweldig product
31 okt 2023
Hey Ellis, wat superfijn om te lezen dat jouw aankoop bij Indusigns zo goed bevalt. Daar worden we gelukkig van en daar doen we het uiteindelijk voor. Veel plezier ervan en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Mooi en stijlvol
Antwoord van Indusigns
Superfijne review, thanks! 5-sterren is waar we het voor doen! Blij om te lezen dat jouw aankoop zo goed bevallen is. Wie weet zien we je nog eens terug! Groet, team Indusigns
Mooie afwerking
31 okt 2023
Hey Annick, wat een fijne beoordeling! Worden we erg blij van! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens iets voor je betekenen! Voor nu een fijne dag gewenst! Groet, team Indusigns

Heel fijn

Heel fijn
31 okt 2023
Yeah! 5-sterren, altijd goed! Worden we heel blij van! Goed om te lezen dat onze service, het product en de levering zo goed zijn bevallen. Dit staat ook hoog bij ons in het vaandel! Veel plezier van je aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Nvt
31 okt 2023
Wat een mooie beoordeling! Heel erg bedankt! Fijn om te lezen dat jouw aankoop bij ons goed is bevallen. Wie weet tot de volgende! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Irene, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Zie dat onze levering net iets minder heeft gescoord. Dat nemen we mee in ons toekomstige proces. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Superbedankt voor de 5-sterren! Fijn dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is geweest. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, team Indusigns