DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980- Logo - Beoordelingen

DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.523 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2022
DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980 voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

Prima spullen. Snelle service. Duidelijke site!
Ze werken oplossingsgericht.
22 apr 2024
4 feb 2024
Dit is de eerste keer dat ik hier wat bestel en de ervaring is prima..mooie shop met veel keus aan detectors en boeken. Snelle levering 👍🏻
Antwoord van DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980
Dank! We hopen je weer eens terug te zien!

Ik vind DJLaan een mooi bedrijf.

Ik vind DJLaan een mooi bedrijf qua service etc. maar de laatste 2 bestellingen zijn geleverd door postnl en heb daar steeds ongehoord lang op moeten wachten. Dat is raar want bestellingen gedaan op dezelfde dag bij 2 leveranciers, waaronder DJLaan, werd de 1 de volgende dag afgeleverd maar die van DJLaan pas 4 dagen later. Misschien kunnen zij eens kijken hoe dit kan, heb dit nu, zoals gezegd, al 2x gehad. Dit heeft niets met DJLaan te maken maar vind het wel heel vervelend.
Antwoord van DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980
Goedemorgen Frank, Dank voor de review. Vervelend om te lezen dat de laatste 2 leveringen vertraagd zijn aangekomen. Het is een ontzettend drukke periode bij de pakkettendienst waardoor sommige pakketten vertraagd geleverd worden, onze excuses hiervoor. Soms gaat een pakket zeer vloeiend door het proces, de ander verloopt erg moeizaam, hoe dat precies kan weet ik niet maar dat ze ontzettend veel pakketten te verwerken hebben is natuurlijk bekend. We hopen dat een eventuele volgende order weer netjes de volgende dag wordt afgeleverd. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Mathijs Laan Detectiespecialist D.J. Laan
NP
N. P.
Stramproy
Snelle levering. Vanwege fabrieksfout retour gestuurd en ook hier weer correct afgehandeld. Ook telefonisch wordt je heel keurig te woord gestaan. Top!
Setprijzen maken combi diverse startklaar pakket Bvb. Detector schep pointer grasmes tijdschrift vondsstasje
Antwoord van DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980
Dank voor de review en de tip Erwin, nemen we zeker mee! Graag tot een volgende keer!
13 okt 2023