Tegelhuis Nederland- Logo - Beoordelingen

Tegelhuis Nederland

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden546 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2019
Tegelhuis Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Ik wil beginnen met het bedanken van Rob en Marnix. Zij hebben mij enorm goed geholpen. Ik was al 2 weken op zoek naar tegels met hele specifieke eigenschappen die binnen 4 weken geleverd konden worden. Na tig webshops en winkels nog steeds zonder succes. Tot Rob en Marnix mij hielpen. Samen vonden we een tegel die exact aan al mijn wensen voldeed, en ook nog eens leverbaar binnen 3 dagen!!! Toen ik per ongeluk de verkeerde tegels geleverd kreeg werd ik wel even wat zenuwachtig, maar na een belletje met Marnix kon een dag later de juiste tegels geleverd worden. Bedankt mannen!

19 nov 2023
Al werkt het in de branche bij iedereen hetzelfde moet ik nogsteeds wennen aan de extra kosten die er gerekend worden. Je hebt een doos van 72 euro, die plotseling 135 euro blijkt te zijn omdat er geen btw en handelingskosten op zitten. Het zijn een beetje de voorrijkosten van een dakbedekker. De site die zorgt dat je maar een beperkte keuze hebt en het net als een vakantiesite uiteindelijk toch veel duurder uitkomt. Dus mijn advies geef de prijs inclusief btw en handlingskosten weer waardoor de klant weet waar hij aan toe is.

Beoordelingen voor Tegelhuis Nederland

24 mei 2023
Makkelijk te bestellen en snelle correcte levering
24 jul 2023
Zeer geduldige hulp en persoonlijke benadering.
MR
marina r.