folux.nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden136 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
folux.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
ik heb bij Folux een kijker gekocht, een Bresser Binosail 7*50 met kompas, met daarbij een drijfriem en waterdichte tas. Toen de kijker (volgens afspraak na drie werkdagen) werd bezorgd bleek de kruisdraad verkeerd in de kijker geplakt te zijn. Mijn eerste mail met foto's daarover werd niet goed begrepen, ik moest een tweede mail met een nadere toelichting sturen voordat het gebrek aan de kijker begrepen werd. Vervolgens werd door Folux een goede kijker opgestuurd, onder de voorwaarde dat ik de kijker met het gebrek opstuurde naar Folux. De goede kijker arriveerde. Een kleinigheid voor de moeite en het feit dat ik zeer nadrukkelijk moest reclameren voordat mijn klacht begrepen werd, had niet misstaan maar zat er niet in. Met de kijker is verder niets mis, een fijne kijker, ligt fijn in de hand, fijn in te stellen, voor een zeer schappelijke prijs.

28 jun 2023
De telescoop werd zeer snel geleverd, helaas met de verkeerde voeding (terwijl ik daar tevoren expliciet naar geinformeerd had). Daarna wel redelijk snel de juiste voeding ontvangen

Beoordelingen voor folux.nl

28 jun 2023
7 sep 2023
Keuze uit meerdere bezorg mogelijkheden, nu alleen UPS. UPS is niet heel flexibel in afleveringsmogelijkheden.
PJ
Patrick J.
Den Helder
30 sep 2023
Niet met UPS versturen. Deze zegt thuis te bezorgen maar doet dat niet.
5 aug 2023
Retour procedure is lastiger dan bij andere webshops