Rubbermatten24.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Rubbermatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Snelle bezorging, goede informatie, al haalde ik die ook uit de reviews. Zo zou het bedrijf zelf ook de volgende positieve kenmerken kunnen benoemen: (a) de mat is van echt zware kwaliteit, dat is echt heel aangenaam; (b) de mat houdt heel weinig rondvliegende blaadjes vast, dat vinden wij prettig, want we gebruiken hem buiten en de oude ringmat moesten we veel vaker uitkloppen dan deze platte gevlochten mat; (c) de mat is makkelijker schoon te maken en sneller te drogen dan een ringmat; (d) huisdieren lopen er veel makkelijker overheen dan over een ringmat. Kortom, wij zijn tevreden!
PK
P. K.
Niederlande

17 feb 2024
Ik had een mat besteld. Maar na een week nog steeds niets binnen. Wederom de site bekeken en bij het wisselen van kleuren bleek toen (bij die kleur vrij klein aangegeven) dat die kleur voorlopig niet op voorraad was. Sterker, die zou pas na anderhalve maand weer op voorraad komen. Dat duurde mij echt te lang. Dus een nette mail gestuurd dat ik graag een andere kleur wilde ontvangen die wel op voorraad zou zijn. Geen reactie. Dus toen zelf maar gebeld. Het hele gesprek door werd op allerlei vlakken aangegeven dat zij alles geweldig doen en het allemaal aan mij ligt. Dat de lange reactietijd heel normaal was omdat ze een grote internationale speler zijn. Het omzetten naar een andere kleur zou ook zeker een aantal dagen gaan duren. En op deze manier nog een aantal vergelijke argumenten. Uiteindelijk kon ik de order het beste annuleren zodat ik geld terug zou krijgen en dan moest ik zelf maar weer een nieuwe bestelling doen. Overeengekomen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Wat dan wel weer snel ging volgens de medewerker. Dezelfde dag nog een mail dat de ticket gesloten was. En alles opgelost. Niet dus want nog steeds na een week geen cent terug gekregen. Kortom slechte service van een bedrijf die zichzelf erg goed vindt. Teleurstellingen alom. ====================================== Update 17-02-2024 ====================================== Na deze review kreeg ik weer een mail met de melding dat ik niet geannuleerd had, na navraag bij de desbetreffende collega. En dus dat er geen verdere actie was ondernomen. Ik zou akkoord zijn gegaan om maar te wachten tot het product weer op voorraad was. Terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat zeker niet wilde. Pas na het beantwoorden van deze mail dat ik mijn geld terug wilde is dat proces pas ingezet. Al met al drie weken verder . Aankoopdatum van deze ervaring: 24 januari 2024

Beoordelingen voor Rubbermatten24.nl

Artikel is niet geleverd door DPD. Maar dan volgt een hele ingewikkelde procedure om dit aan te geven. Waardeloos dus!
DF
Dianne F.
BENEDEN-LEEUWEN
Na 7 dagen nog niet geleverd
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste mevrouw Fransen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zien dat het item welke u heeft besteld een latere levertijd heeft. Dit staat eveneens op onze website vermeld bij de productpagina. Uw bestelling wordt 22 april 2024 verstuurd. Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u altijd nog een Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl

Maximum lengte rubbermat niet zichtbaar

Ik heb 12 meter rubbermat besteld. De levering bestond uit een deel van 10 meter en 2 meter. Twee delen rubbermat past niet in mijn toepassing. Contact gezocht met de klantenservice. Deze is stellig overtuigd dat de informatie over de maximum lengte van 10 meter vermeld is op de website. Deze informatie was voor mij niet zichtbaar (Windows 11 / Edge) en ook niet zichtbaar te maken. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd. Retourneren is alleen mogelijk voor het 10 meter deel, omdat het "maatwerk" betreft. Bij de klantenservice wordt op geen enkele wijze interesse getoond in de ervaring van een klant. Laat staan denken richting een oplossing.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt dat u ons beoordeeld. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat het niet duidelijk voor u was dat een rol een lengte heeft van 10 meter. Indien u 12 meter besteld, ontvangt u inderdaad een volle rol van 10 meter en een los stuk van 2 meter. Wij hopen dat u de bestelling toch nog voor het gewenste doeleinde kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
19 mrt 2024
Omdat mijn bestelling nr. 0005813517 nog steeds niet binnen is, kan ik hier uiteraard geen goed oordeel over schrijven. Op mijn telefonische vraag waar mijn bestelling bleef kreeg ik antwoord dat deze reeds onderweg is, ik moest maar eens goed kijken in mijn e-mail, dit was vijf dagen geleden. Begrijpt u nu waarom ik geen goed oordeel kan geven. Geeft geen vertrouwen.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste heer/mevrouw Bogaert, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zien dat het pakket in ontvangst is genomen door uw buren op nummer 25. Onze klantenservice heeft u hiervan op 21 maart op de hoogte gebracht, dit kunt u teruglezen in ticketnummer: #169546. Wij hopen dat het pakket inmiddels terecht is en wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
17 feb 2024

Achteraf alleen maar teleurstellingen.

Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste Heer Zandberg, Wij zijn geschrokken van uw beoordeling. U heeft een nieuw product aangeschaft waarbij een langere levertijd werd vermeld op de product pagina, dit heeft u vermoedelijk over het hoofd gezien. Jammer om te vernemen dat er helaas onduidelijkheden in deze kwestie zijn ontstaan. De kwestie hebben we inmiddels met u opgelost. Dit is uiteraard een review wat wij willen voorkomen en welke wij dan ook meenemen ter verbetering. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
11 feb 2024
We hebben nog niets ontvangen.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste mevrouw Vandoren, Wij vinden het erg jammer dat u ons beoordeeld met 1-ster. Het item welke u heeft besteld heeft een levertijd van 30-45 werkdagen. Dit staat eveneens op de productpagina vermeld. U ontvangt altijd van ons nog een bericht met daarin de verzendbevestiging. Aan de hand daarvan kunt u de bestelling traceren. Wellicht wilt u ons, na ontvangst van de bestelling, opnieuw beoordelen op basis van onze service. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
27 okt 2023
Slechte contact aan telefoon. Alsof iedereen weet hoe je een download formulier moet invullen??? Mij lukte het niet. Weer bellen ik mocht het op een A4 schrijven, moest wel alle stickers van de doos. Brief in de doos, en maakte niet uit via wie ik zou verzenden. Dat maakt wel degelijk uit, via DHL niet want die had streepjescode nodig.En wilde niet versturen. toen naar primera via post NL kostenplaatje?? 7.95 euro. Dit voor een bestelling van 15 euro.
7 nov 2023
Beste mevrouw, Bij het retourneren van een artikel heeft u zelf een keuze welke transporteur u kiest. Wij verzenden artikelen boven een bestelwaarde hoger dan € 10,00 gratis binnen Nederland, België of Luxemburg. We zien dat het inmiddels is gelukt en dat wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
14 aug 2023

Zit al 8 dagen te wachten op mijn rubberen mat!

Zit al 8 dagen te wachten op mijn rubberen mat, waarschijnlijk is mijn pakket kwijt. Na meerdere malen contact moet ik maar wachten tot/of mijn pakket gevonden wordt! Goede Service zou zijn : stuur mij mijn bestelde mat opnieuw en los het op met de pakketdienst waar jullie het mee verzonden hebben en laat daar niet de klant de dupe van zijn!
21 nov 2023

Scheurtje in rand

De laarzenbak blijkt bij levering een scheurtje in de rand te hebben. Terug sturen is een hoop gedoe, ik laat het er dus maar bij. Jammer is het wel.
30 jun 2023
Slechte service en communicatie, reageren niet op telefoon en mail terwijl ik een verkeerde bestelling heb gehad.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste Koen, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zien dat de kwestie inmiddels naar wens is opgelost. Mocht u verdere vragen hebben vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
3 jun 2023
blijkt dat de levertijd 6 tot 9 weken is, en dat voor 6 rubberen tegels
14 jun 2023
Beste heer van der Laan, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat de levertijd van het bestelde item u is ontgaan bij het plaatsen van de bestelling. Op onze website evenals op uw orderbevestiging ziet u de levertijd staan. We zien dat de kwestie inmiddels naar wens is opgelost. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
HD
Henry D.
's-Hertogenbosch
31 aug 2023
Levertijd veel langer dan oorspronkelijk gecommuniceerd.
27 mei 2023
De klantenservice is niet bereikbaar en reageren niet
14 jun 2023
Beste Willem, We zien dat uw bericht inmiddels is beantwoord door onze klantenservice en dat u de nalevering reeds heeft mogen ontvangen. Wij wensen u dan ook veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, IVOL.nl
22 okt 2023
Eerder leveren . Niet twee weken later
9 jul 2023
Niet ontvangen en geen bericht
11 aug 2023
Nog niets ontvangen