Rubbermatten24.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Rubbermatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Snelle bezorging, goede informatie, al haalde ik die ook uit de reviews. Zo zou het bedrijf zelf ook de volgende positieve kenmerken kunnen benoemen: (a) de mat is van echt zware kwaliteit, dat is echt heel aangenaam; (b) de mat houdt heel weinig rondvliegende blaadjes vast, dat vinden wij prettig, want we gebruiken hem buiten en de oude ringmat moesten we veel vaker uitkloppen dan deze platte gevlochten mat; (c) de mat is makkelijker schoon te maken en sneller te drogen dan een ringmat; (d) huisdieren lopen er veel makkelijker overheen dan over een ringmat. Kortom, wij zijn tevreden!
PK
P. K.
Niederlande

17 feb 2024
Ik had een mat besteld. Maar na een week nog steeds niets binnen. Wederom de site bekeken en bij het wisselen van kleuren bleek toen (bij die kleur vrij klein aangegeven) dat die kleur voorlopig niet op voorraad was. Sterker, die zou pas na anderhalve maand weer op voorraad komen. Dat duurde mij echt te lang. Dus een nette mail gestuurd dat ik graag een andere kleur wilde ontvangen die wel op voorraad zou zijn. Geen reactie. Dus toen zelf maar gebeld. Het hele gesprek door werd op allerlei vlakken aangegeven dat zij alles geweldig doen en het allemaal aan mij ligt. Dat de lange reactietijd heel normaal was omdat ze een grote internationale speler zijn. Het omzetten naar een andere kleur zou ook zeker een aantal dagen gaan duren. En op deze manier nog een aantal vergelijke argumenten. Uiteindelijk kon ik de order het beste annuleren zodat ik geld terug zou krijgen en dan moest ik zelf maar weer een nieuwe bestelling doen. Overeengekomen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Wat dan wel weer snel ging volgens de medewerker. Dezelfde dag nog een mail dat de ticket gesloten was. En alles opgelost. Niet dus want nog steeds na een week geen cent terug gekregen. Kortom slechte service van een bedrijf die zichzelf erg goed vindt. Teleurstellingen alom. ====================================== Update 17-02-2024 ====================================== Na deze review kreeg ik weer een mail met de melding dat ik niet geannuleerd had, na navraag bij de desbetreffende collega. En dus dat er geen verdere actie was ondernomen. Ik zou akkoord zijn gegaan om maar te wachten tot het product weer op voorraad was. Terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat zeker niet wilde. Pas na het beantwoorden van deze mail dat ik mijn geld terug wilde is dat proces pas ingezet. Al met al drie weken verder . Aankoopdatum van deze ervaring: 24 januari 2024

Beoordelingen voor Rubbermatten24.nl

Afmetingen kloppen niet.

Prijs, levering en duidelijkheid op de site is oke. Maar... als je een 1 meter rubber besteld van een rol van 1,20meter dan zou we wel verwachten dat het ook 1,20m is en geen 1,10m. als je twee stukken nodig hebt van 80x56cm zou je normaal moeten toekomen met 1x1,20M. heb dus wat moeten puzzelen. Ik heb waarschijnlijk een reststukje gekregen. En terugsturen leek mij ook te gek. Jammer.
Helaas duurt de levering erg lang. Zou oorspronkelijk b8nnen een week geleverd worden, maar nu moeten we volgens de laatste berichten nog twee maanden wachten...
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste Arno, Jammer om te zien dat u ons beoordeeld met 2-sterren. Op onze website wordt de leverdatum echter vermeld, evenals op uw orderbevestiging. Vermoedelijk heeft u dit over het hoofd gezien op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst. Wij zouden het waarderen wanneer u de review aanpast zodra u de levering heeft ontvangen, dit op basis van de ontvangen service en de afhandeling van uw bestelling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
25 sep 2023
De communicatie kan beter. De levering was vertraagd maar dit was niet gecommuniceerd. De grondwerkers waren hier wel op ingepland. Vervolgens bleek het product anders te zijn dan wat we in het verleden hadden besteld. Het artikelnummer en de omschrijving was wel hetzelfde gebleven zowel op de website als op de leveringsbon als op de factuur. Maar we kregen dus een ander product dat bij het leggen bleek af te wijken qua afmeting en niet compatibel is met wat we eerder al hadden aangekocht en gelegd. Dit betekent dat we allerlei noodgrepen hebben moet toepassen en voor de volgende fase of moeten zoeken naar een andere leverancier of weer allerlei noodgrepen moeten toepassen.
8 sep 2023

Gewoon leveren zoals het vermeld staat

Leveren zoals het vermeld staat: Vandaag voor 16.00 besteld morgen in huis. Donderdags of vrijdags besteld en pas maandag binnen gekregen bij de buren vind ik niet ok. had ik ze beter zelf op kunnen halen als dat kon.
14 sep 2023
De rubbermat kwam gescheurd aan dit dit gemeld maar nig geen reactie gehoord. Groet jacco
14 mei 2023
200xm besteld .scheef afgesneden 197cm binnen gekomen.
22 jun 2023
Kwam beschadigd uit de verpakking
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste Henk, Vervelend om te lezen dat uw bestelling beschadigd bij u is aangekomen. Wij verzoeken u vriendelijk om onze klantenservice te benaderen, dit kan per mail via klantenservice@ivol.nl of wenst u liever iemand telefonisch te spreken, kan dit via +31 (0)40-2542823. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl