Lucardi Juwelier Hoogvliet

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden196 beoordelingen in totaal

Wij hadden op een woensdagochtend een ring in de winkel besteld. De voorraad in de winkel betreft kleine maten. Deze ring maat 19.5 zou ik de volgende dag ophalen in de winkel. Omdat het een verjaardagscadeau was niet gekozen voor thuislevering. Wij dachten dat op deze manier meer garantie van tijdige levering zou zijn en wij niet afhankelijk zouden zijn van dhl. Maar helaas ring was donderdag niet in de winkel aangekomen ondanks dat bij thuislevering wordt gezegd dat deze de volgende dag beschikbaar is. Nu bijna een week later kwam de melding dat de ring opgehaald kon worden. Dus helaas een verlaat verjaardagscadeau !

3 dec 2023
Jullie zijn grote oplichters, door goedkopere prijzen in de etalage te zetten en vervolgens een hogere prijs aan de kassa te rekenen en dan zeggen dat de prijs in de kassa leidend is zo kan ik ook reclames maken!!! I de volksmond heet dit oplichterij!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogvliet

Rizenburg

Geen tijdige levering ondanks bestelling in de winkel.

NR
Nathalie R.
Hoogvliet Rotterdam
10 feb 2024
Fijne winkel met een ruim assortiment en gezellig en behulpzaam personeel.
Vriendelijke dame die me geholpen heeft en goede uitleg en goede service
Netjes geholpen, wel een poos moeten wachten voordat we geholpen werden
10 feb 2024
Service bij het aanschaffen van een ketting. Zeer vriendelijk geholpen
Ben heel aardig geholpen, en ze was erg vriendelijk en behulpzaam
11 feb 2024
Goed geholpen door een vriendelijke dame die rustig de tijd nam.
Hulpvaardigheid en vriendelijkheid, heep professioneel

Zilveren ring

Blij met mijn nieuwe ring Fijn geholpen in de winkel
10 feb 2024
Fijne medewerkster goed advies en een fijne prijs 🥰
MH
Marijke H.
Hoogvliet
10 feb 2024
Leuk geholpen ,blij met mijn nieuwe oorbellen
Rizenburg
Klantvriendelijkheid medewerker in de winkel.
Personeel dat goed adviseerd en geduldig is !
Batterij vervangen, netjes geholpen.
Fijne winkel en lieve verkoopster
de hulp en advies
Klantvriendelijkheid was goed.

Zeer tevreden

Ik heb nu tweemaal gewinkeld bij Lucardi dus veel ervaring heb ik niet met deze winkel keten.Maar heb nu in toch in een korte tijd twee armbanden gekocht voor een prima prijs.En je wordt heel leuk geholpen helemaal niet dwingerig. Ik ben tevreden.
Aardig personeel en ze staan niet in je nek te hijgen kan ik u helpen,maar ben over het prikken van een derde gaat niet tevreden in me rechter oor zitten ze goed maar links te dicht bij elkaar,maar ben tevreden zoals het gaat en goede service
DJ
Dick J.
Rotterdam

Prima geholpen

Mijn vrouw wilde graag een 14 krt gouden armbandje niet te duur. Laten we nu vandaag 30% korting krijgen. Wat een meevaller in deze dure tijden voor mensen met AOW. Armbandje gepast en gelijk om gehouden. Erg blij en goed geholpen