fluwel.nl- Logo - Beoordelingen

fluwel.nl

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.268 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
fluwel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor fluwel.nl

correcte verzending en altijd een special gift
Wat beviel u in het bijzonder? De snelle levering en de professionele verpakking ..en natuurlijk het extra presentje onder de vorm van een extra bollen toegift . Wat kunnen we mogelijk beter doen? Zelfs als u 50 narcissen in een verpakking steekt zien dat daar geen 3 rotte bollen in zitten …zie foto hier onder
JV
17 nov 2023
Alles correct verlopen, de liefde voor het bloembollenvak, die in alles zo mooi over t voetlicht wordt gebracht, de kleine extraatjes die ik aantrof, de aandacht die geslaagd naar tvoorjaar wordt gebracht middels plaatjes, verhaaltjes en aanwijzingen.
25 nov 2023
Beste,had bij jullie in augustus besteld en in november ook en gevraagd om samen te leveren half november. De bestelling zijn verschillend geleverd,hoe los ik dat de volgende keer op.
31 okt 2023
25 dec 2023