rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.366 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2022
rubenrobijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

De boeken die ik bestelde zaten onbeschermd in de doos. Sommige hebben krassen op de kaft en 1 zelfs een gespleten hoek. Ik bestelde voor mijn webshop maar sta er eigenlijk niet achter om het zo te verkopen. De overige producten waren verder prima!
Mooie steen aan pendel, snelle verzending. Ketting aan pendel vond ik minder mooi. Misschien goed idee on bij de steen een advies te geven hoe hem te reinigen.
AB
19 apr 2024
Mooie goederen en goed verpakt. Kwamen overeen met de foto op de site.
SV
SVARAJ V.
GRONINGEN
30 mrt 2024
wellicht een andere vervoerder. De track en tracecode ontving ik niet, het pakje stond voor de deur (gelukkig woon ik binnenen het pakje is gelukkig niet gestolen).
Snelle levering, de bescherming mag iets beter zoals piepschuim erin om de uitstekende puntjes van het beeld te beschermen.
AD
Tevreden klant Snelle levering, netjes ingepakt. Ik kom zeker nog eens "webshoppen"
Snelle levering. Correcte levering. Goed verpakt.
17 feb 2024

herkomst mineraal onduidelijk

Deze week heb ik een prachtig stukje zinkiet ontvangen. Ik ben er superblij mee en ik kan het heel goed gebruiken. Voor een volgende keer zou ik het fijn vinden als land van herkomst en maten van het mineraaltje ook op de website te vinden zijn. Ik kom zeker terug als klant mocht ik weer zoiets nodig hebben.
Mijn maankalender kwam gescheurd aan. Direct een mailtje gestuurd en ik kreeg direct een nieuwe in een stevige doos. Top service! Misschien een idee om die postertjes direct te versturen in een envelop met een kartonnetje erin?
Duidelijke beschrijving van het produkt. en een gestelde vraag werd snel beantwoord.
prima levering en prima producten
13 jan 2024

Dorje is prachtig, zoals op de site staat afgebeeld

Dorje is prachtig
't klopt
6 sep 2023
Meeste van de bestelling was prima in orde. Jammer was dat van de 2 grote amazoniet kralen die ik besteld had bij allebei de punten eraf waren gebroken en dus onbruikbaar zijn.
Een deel van mijn Bestelling was kapot aangekomen. Na mijn telefoontje daarover is er direkt een nieuw exemplaar gestuurd.
26 okt 2023
Mijn vragen werden per direct via de mail beantwoord en de verzending snel geregeld.
19 aug 2023

Snelle levering.

Snelle levering, leuk ingepakt. Bestelling zag er net zo uit als op de foto