rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.471 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Ik ben altijd weer super blij om bij Ruben Robijn binnen te kunnen stappen maar deze keer had ik die kans niet en moest online bestellen. Dat deed ik op zaterdag en daarachteraan had ik een mail gestuurd met een verzoek voor snel versturen. Maandag kreeg ik bericht dat ze het die dag nog gingen verzenden en ik had het vrijdag ontvangen in Portugal Dat was toch top want ik had de spullen nodig voor een event Ik maak zelf kettingen voor de dames maar de heren willen ook wel eens iets dus vandaar stoere dingen besteld.

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

Kwa groothandel is het 1 van de duurdere waardoor ik alleen inkoop als ik echt iets nodig heb. Pluspunt van deze groothandel is dat je geen minimum bedrag hoeft te besteden. Service en levering is erg goed
2 jul 2024

Bijna prima maar echt goed

Een kinderarmband was de goede maat, de andere was heel klein en leek meer op een babyarmbandje. Meer informatie over de maten van de producten en jullie krijgen een dikke 5 sterren van mij.
Het is een hele fijne winkel met mooie spullen! Alleen de verzending van boeken zou beter kunnen. Er zit geen bescherming omheen waardoor de kaft snel beschadigd bij de hoekjes.
MA
Marion A.
Coevorden
Hele fijne zaak om leuke dingen te kopen Telefonisch word je heel erg prettig geholpen. Wil je een leuke steen of iets ander dan moet je bij Ruben robijn zijn.
Tevreden over de service. De zending was volledig, echter was er een breuk in een product. Er werd snel een nieuw exemplaar geleverd.

Gewoon een goed bedrijf.

Gewoon een goed bedrijf, een groot gedeelte van mijn gekochte stenen zijn gekocht bij ''Ruben Robijn''. Je voelt de goede kwaliteit.
JK

Mooie spullen

Ik heb mooie boeken gekocht over werken met kruiden, precies wat ik zocht. En een mooie doek met vlinders
29 jun 2024

Tevreden en goed product

Snelle verzending, goede producten. Wat persoonlijker en uitleg op papier bij de steen die je koopt
3 jul 2024
Blij met mijn hanger. Keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling.
30 jun 2024

Goede kwaliteit bescherm engeltje en mooi op tijd bezorgd.

De bestelling was van goede kwaliteit en keurig op tijd bezorgd.
12 jul 2024
Leuke website en persoonlijke mail gehad van de aankoop, top!
MH
Maria H.
Veenendaal
5 jul 2024
Probleempje met de verzending wat direct werd opgelost.
29 jun 2024
Super service en mooie producten tegen een goede prijs.
12 jul 2024
Al jarenlang goede service bevalt mij uitstekend!
1 jul 2024
Snel geleverd, voldoet aan de omschrijving.
mooie kristal en snelle verzending
JM
6 jul 2024
Snel bezorgd, dankbare ontvanger.
28 jun 2024
Zag er allemaal perfect uit!
Top !