SureFlap NL- Logo - Beoordelingen

SureFlap NL

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden200 beoordelingen in totaal

19 mrt 2024
Eerlijk gezegd is het me wel 10 sterren waard. 13 jaar geleden kochten we onze eerste sureflap. We kwamen er achter dat de wind (polder) er steeds voor zorgde dat het luikje niet. Kosteloos stuurden ze een verzwaarde deur. Nu 14 jaar later is de kattenluik aan zijn einde gekomen en hebben we een nieuwe besteld...en weer kosteloos het verzwaarde deurtje. Altijd top service en vriendelijke begripvolle mensen aan de lijn. Dank je namens onze kat en 3 dwergpinschers die het Luik intensief gebruiken en de baasjes uiteraard

Je betaald voor levering aan huis maar de bezorger gooit het af op een afhaallocatie ver weg. Gebeld, zou opnieuw aangeboden gaan worden, niet gebeurd…. Er wordt een nieuwe toegestuurd, hetzelfde probleem! Weer geen goeie levering

Beoordelingen voor SureFlap NL

16 okt 2023
Er was geen mailwisseling over mijn bestelling. Toen deze niet kwam heb ik twee keer contact op moeten nemen. Uiteindelijk het pakket ergens op moeten halen