Bomenexpress.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2023
Bomenexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 nov 2023
Goede levering met een bezorger die weet hoe je een kland moet bedienen. Helaas zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, maar dit was geen probleem en is netjes opgelost. Al met al super tevreden. Ps. nog ff hopen of de 4 bomen ook aangaan in het voorjaar. 👍💪

omdat de order niet volgens de toegezegde levertijd geleverd kon worden ( bij lange na niet....) heb ik de order direct geannuleerd. 1 week later nog steeds geen bevestiging of credit ontvangen!

Beoordelingen voor Bomenexpress.nl

19 sep 2023
Keurige bezorging en goed advies.
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed bedrijf! Mooie bomen!

Erg tevreden over Bomenexpress. Mooie bomen ontvangen! Ze doen het erg goed! Heel blij mee!
5 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, mooie boom.Je kan de chauffeur netjes volgen met track en trace.
28 aug 2023

Perfect

Alles super gelaufen! Pflanzen machen einen guten Eindruck! Geren wieder.
8 mei 2023

Alles volgens schema geleverd

Ervaring is heel goed alles keurig verzorgd en netjes geleverd
22 aug 2023

Heel goed!!

Alles op tijd geleverdVriendelijke bezorger
16 aug 2023

Top

Goede service
13 mei 2023
Antwoord van Bomenexpress.nl
22 jun 2023
Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl
25 sep 2023
Antwoord van Bomenexpress.nl
22 jun 2023
1 jun 2023

Misleidende foto

Ik heb een perzische slaapboom besteld als kado voor mijn moeder. Op de foto staat echt een boom met takken en bladeren, ik snap dat ik geen vol bloeiende boom krijg, maar hij kwam binnen en het is echt 1 stammetje met 4 blaadjes aan de stam vast. En zitten nog niet eens takken aan, voelde me best wel lullig toen die aankwam. De verzending was verder top, maar het product is teleurstellend :( had voor het geld wel iets meer verwacht.