vanderpigge.nl- Logo - Beoordelingen

vanderpigge.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2022
vanderpigge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 okt 2023
Ik vind het fijn om soms iets te bestellen bij jullie, ik krijg meteen feedback, netjes geholpen en jullie doen net iets meer voor de klanten, het voelt vertrouwd. Het pakketje is zorgvuldig ingepakt met een lief kaartje erbij, snel bezorgd. De producten zijn goed en zonder troep, op natuurlijke basis. Wat ook fijn is " dat " er een kleinigheidje bij verzonden is, om uit te proberen, een kleine verassing, daar krijg je een glimlach van. Bedankt en een warme groet, Annemieke

15 mei 2023
No reply for customer service for refund/return. Or no updates on discount code specified although the email has been sent few times. What a pity.

Beoordelingen voor vanderpigge.nl

24 mei 2023
Prima service en ben blij dat het er nog steeds is. Kom uit Haarlem en kwam er al toen Menno en Jan er nog waren Menno rade me aan om curcuma compositum te gaan gebruiken en dat doe ik nog steeds. Vr.groet. Mirjam.
Antwoord van vanderpigge.nl
Wat leuk om te lezen dat je al zo lang klant van ons bent! En wat bijzonder dat je nog steeds de Curcuma compositum gebruikt! Dank je wel voor je leuke reactie!
10 mei 2023
Ik ben blij dat ik de vertrouwde kwaliteit van Van der Pigge ook thuis kan laten bezorgen! Perfecte service van perfecte kwaliteit producten
11 mei 2023
Hartelijk dank voor deze leuke review! Fijn dat u tevreden bent over onze kwaliteit en service!

Vakspecialisten

Je wordt heel goed geholpen door één van jullie vakspecialisten in homeopathie en natuurproducten. Ga zo door, top mensen.
17 nov 2023
Goed product en snelle levering. Hoewel van der Pigge al heel oud is, gaan ze met hun tijd mee en hebben een goede webshop
Antwoord van vanderpigge.nl
Hartelijk dank voor je enthousiaste review!

Nachtcrème calendula

Calendula Nachtcrème besteld, snel geleverd wat een fijne creme! Heerlijk verzachtend op eczeem huid. Ontzettend blij mee!
12 jul 2023
Hartelijk dank voor je enthousiaste review over onze Calendula nachtcreme! We zijn blij om te lezen dat je huid er zoveel baat bij heeft. Zou je alleen in verband met de Claimswetgeving het woordje 'eczeem' willen verwijderen? Dank je wel alvast.
8 nov 2023
Kwaliteit, overzicht en uitleg over de produkten. En in mijn specifiek geval, zeker de dienstverlening. Hartelijk dank.
9 nov 2023
Hartelijk dank voor de mooie review en fijn dat alles zo positief ervaren wordt!
16 aug 2023
Snelle levering keurig verpakt nog een monstertje van shampoo erbij. Heerlijke goede producten. Ik ben super tevreden 👍
17 aug 2023
Hartelijk dank voor je enthousiaste review en blij om te lezen dat je zo tevreden bent!
23 jul 2023
Goede medische en product informatie gekregen. Echt een pluim! Verzending ook goed en optijd. Dank jullie wel!
Antwoord van vanderpigge.nl
Graag gedaan! Hartelijk dank voor enthousiaste review!
15 aug 2023
Bijzonder mensen op de juiste plaats bij heel blij dat ze er zijn en altijd klaar staan als n vraag hebt
16 aug 2023
Hartelijk dank voor je enthousiaste en leuke review!
2 jun 2023
Fijne producten, relatief niet duur, je doet er heel lang mee. En ze doen wat de tekstjes beloven!
5 jun 2023
Hartelijk dank voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze producten!
24 mei 2023
Zeer goede ervaring. Dat extraatje dat in het pakket werd meegestuurd, was een leuke verrassing.
Antwoord van vanderpigge.nl
Hartelijk dank en wat leuk dat je ons cadeautje waardeert!
24 sep 2023
Werd op tijd bezorgd. Het produkt mag ik nog niet gebruiken. Wacht antwoord af van homeopaath
25 sep 2023
Hartelijk dank voor je positieve review! Hopelijk mag je het product binnenkort gebruiken.
27 mei 2023
Altijd snelle levering en producten zijn precies goed voor wat ik nodig heb dus zeer tevreden
Antwoord van vanderpigge.nl
Hartelijk dank en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten!
1 nov 2023

Fijn bedrijf

Keurig verpakt, snelle levering en zo leuk dat er iets extra’s bij zat om uit te proberen.
8 nov 2023
Hartelijk dank!
4 sep 2023
Goede producten! Gebruik het al jaren. Nog steeds tevreden. En een goede service! 👍🏻
5 sep 2023
Hartelijk dank voor je enthousiaste review en fijn dat je zo'n tevreden trouwe klant bent!
16 jun 2023
Niks. Superfijn dat jullie ook online verkoop hebben nu ik Niet meer in Haarlem woon
16 jun 2023
Hartelijk dank voor je review en fijn dat je onze online service waardeert! Fijn weekend.
2 mei 2023

De klant wordt gezien.

Zeer vlotte afhandeling op een heel mooi wijze. Een extraatje er bij is heel leuk.
11 mei 2023
Hartelijk dank voor deze leuke review! Graag gedaan!
17 sep 2023
Vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon. Snelle bezorging.
19 sep 2023
Hartelijk dank voor je fijne review en fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening!
3 aug 2023
Fijn dat er goed naar je geluisterd wordt en passend advies krijgt. Dank.
Antwoord van vanderpigge.nl
Fijn dat je je gehoord voelt en dat we dit voor je hebben kunnen betekenen. Dank je wel hoor.
21 sep 2023
Snelle verzending, extraatje bij bestelling, korting op product.
22 sep 2023
Hartelijk dank voor je enthousiaste review!