ijzerwarenwebshop.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2022
ijzerwarenwebshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Top bedrijf. Fijn contact gehad ivm levertijd, en teruggebeld met het juiste advies. Raad deze webshop zeker aan.

13 aug 2023
2 x de verkeerde maat geleverd ondanks dat de goede maat zelfs op de pakbon staat. Ben nu in afwachting van de correcte levering.

Beoordelingen voor ijzerwarenwebshop.nl

Na telefonisch contact zou er mij een bestelling die verkeerd was geleverd vervangen en de door mij bestelde opvulringen gestuurd worden maar helaas heb ik nog niks zelf nog geen mail voor bevestiging ontvangen. Als dit in orde komt ben ik heel tevreden. Gr Henny Houben
13 aug 2023
Antwoord van ijzerwarenwebshop.nl
Het kan natuurlijk gebeuren dat er soms foutjes sluipen in het verwerken van een bestelling. Gelukkig konden we de fout herstellen. Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
30 dec 2023

Artikel niet op stock hoewel duidelijk op stock volgens website

Artikel stond en staat vermeld als in stock maar ik krijg bericht dat het bij de toeleverancier moet besteld worden en de leveringstermijn dus een stuk langer zal zijn.
24 mei 2023
Product stond bij bestellen op voorraad. Bleek niet zo te zijn. Is na vertraging wel geleverd.
Antwoord van ijzerwarenwebshop.nl
25 mei 2023
Bedankt voor uw review en feedback. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de voorraadstatus van het product. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Hoewel er slechts een vertraging van een dag was bij de levering, zijn we blij te horen dat het product uiteindelijk wel is geleverd. We doen ons uiterste best om onze voorraadniveaus nauwkeurig bij te houden, maar soms kan er een onverwachte situatie ontstaan waarbij een product niet direct beschikbaar is. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en zullen ons best doen om uw volgende winkelervaring bij ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop