Endoscoopwereld.nl- Logo - Beoordelingen

Endoscoopwereld.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2023
Endoscoopwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Onlangs heb ik de Endoscoop ALS5003 ontvangen en ben hier zeer tevreden over. Om deze te gebruiken heb ik nog niet echt de handleiding nodig gehad, gewoon even wat uitproberen en dan is het meeste al snel duidelijk. Deze besteld met een lenskabel van 1 meter voor mij is dit in de meeste gevallen genoeg. Om een duidelijk scherp beeld te krijgen moet je wel binnen de gestelde brandpunt afstand blijven. De set wordt heel compleet geleverd met een case, usb-kabel, SD-kaart en haken en een magneet om op de camera te schuiven.

Op 12 Jan, na ontvangst van de bestelde endoscoop, via de chat vragen gesteld. Op 15 Jan nog steeds geen antwoord maar na de opmerking dat ik de endoscoop ook retour zou kunnen sturen kwam er binnen 1 minuut een reactie! Helaas geen NL menu op het apparaat maar dat stond ook niet op de site bij dit model. Op de site staat wel dat de endoscoop een dig. vergroting van 4 heeft maar dit blijkt echter maar 2x te zijn. Hier wist de verkoper geen antwoord op, men zou het nakijken en op terugkomen. De 18e nog eens gevraagd of er al iets bekend was maar helaas geen reactie meer. Vandaag 19 Jan dan maar de mail van Trusted Shops met ervarings-beoordeling ingevuld. Nu blijkt dat Endoscoopwereld.nl dezelfde endoscoop ook nog een €20,00 goedkoper aanbiedt op Amazon.nl (€59,95) terwijl ze op hun eigen site laten overkomen dat ze al €20,00 korting (van €99,95 voor €79,95) geven. Jammer Endoscoopwereld….. en ik had beter moeten opletten….

Beoordelingen voor Endoscoopwereld.nl

3 mrt 2024
Spullen staan op de site en zijn niet leverbaar. Ook de vervanging staat erop en ook niet leverbaar.
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hallo Ad, Dank u wel voor het delen van uw feedback met ons. Wij betreuren het ten zeerste dat u geconfronteerd bent met een voorraadprobleem bij het bestellen van onze producten. Het is voor ons van cruciaal belang dat onze klanten een accurate weergave van onze voorraadstatus ervaren, en wij erkennen de frustratie die ontstaat wanneer dit niet het geval is. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zijn reeds bezig met het evalueren van onze interne processen om dergelijke voorraadkwesties in de toekomst te vermijden. Ons doel is om onze klanten te allen tijde van accurate en tijdige informatie te voorzien. Graag zouden wij de gelegenheid krijgen om dit ongemak voor u te compenseren. Wij nodigen u uit om direct contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen werken aan een oplossing. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden en waarderen de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Uw tevredenheid en vertrouwen in ons bedrijf zijn van het grootste belang. Mvg Endoscoopwereld
Geadverteerde artikel is uiteindelijk niet beschikbaar
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hallo Bart, We betreuren het ten zeerste dat het door u gewenste artikel, ondanks de advertentie, niet beschikbaar was. We erkennen de frustratie die dit heeft veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Bij Endoscoopwereld streven we ernaar om onze klanten accurate en tijdige informatie te verstrekken over onze producten. Dit incident heeft ons geholpen te identificeren waar onze processen verbetering behoeven, en we zijn actief bezig met het aanpakken van deze kwesties om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie enorm en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze service uw verwachtingen overtreft. Mocht u verdere assistentie nodig hebben of als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Dank u voor het onder de aandacht brengen van dit probleem en voor uw voortdurende steun. Mvg Endoscoopwereld.nl
6 okt 2023
de endoscoop geeft mij geen enkel zicht in de leidingen welke ik wil inspecteren; het beeld is zeer slecht. ik probeer het volgende week nogmaals; ik zal niet zo onsportief zijn de endoscoop terug te sturen, immers het kan zijn dat ik ook iets fout doe. foto komt volgende keer
12 okt 2023
Geachte, Bedankt voor uw feedback over de endoscoop die u heeft ontvangen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons zeer te horen dat u problemen heeft ondervonden met de endoscoop en dat het beeldkwaliteit niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen graag helpen om dit probleem op te lossen. Om te beginnen, raden wij aan om te controleren of de endoscoop correct is geïnstalleerd en gebruikt volgens de bijgeleverde instructies. Mocht u hierbij enige hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij staan klaar om u te assisteren en eventuele vragen te beantwoorden. Wij stellen uw geduld en begrip zeer op prijs en verwelkomen uw voornemen om het nogmaals te proberen voordat u de endoscoop eventueel zou willen retourneren. Als u onverhoopt problemen blijft ondervinden, zullen wij er alles aan doen om een passende oplossing te bieden en de endoscoop functioneel te maken zoals verwacht. Dank u voor uw medewerking, en we hopen dat uw volgende poging succesvol zal zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft. Wij zijn hier om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Bart Endoscoopwereld.nl
25 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Aangegeven levertijd klopt niks van