Endoscoopwereld.nl- Logo - Beoordelingen

Endoscoopwereld.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2023
Endoscoopwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Onlangs heb ik de Endoscoop ALS5003 ontvangen en ben hier zeer tevreden over. Om deze te gebruiken heb ik nog niet echt de handleiding nodig gehad, gewoon even wat uitproberen en dan is het meeste al snel duidelijk. Deze besteld met een lenskabel van 1 meter voor mij is dit in de meeste gevallen genoeg. Om een duidelijk scherp beeld te krijgen moet je wel binnen de gestelde brandpunt afstand blijven. De set wordt heel compleet geleverd met een case, usb-kabel, SD-kaart en haken en een magneet om op de camera te schuiven.

Op 12 Jan, na ontvangst van de bestelde endoscoop, via de chat vragen gesteld. Op 15 Jan nog steeds geen antwoord maar na de opmerking dat ik de endoscoop ook retour zou kunnen sturen kwam er binnen 1 minuut een reactie! Helaas geen NL menu op het apparaat maar dat stond ook niet op de site bij dit model. Op de site staat wel dat de endoscoop een dig. vergroting van 4 heeft maar dit blijkt echter maar 2x te zijn. Hier wist de verkoper geen antwoord op, men zou het nakijken en op terugkomen. De 18e nog eens gevraagd of er al iets bekend was maar helaas geen reactie meer. Vandaag 19 Jan dan maar de mail van Trusted Shops met ervarings-beoordeling ingevuld. Nu blijkt dat Endoscoopwereld.nl dezelfde endoscoop ook nog een €20,00 goedkoper aanbiedt op Amazon.nl (€59,95) terwijl ze op hun eigen site laten overkomen dat ze al €20,00 korting (van €99,95 voor €79,95) geven. Jammer Endoscoopwereld….. en ik had beter moeten opletten….

Beoordelingen voor Endoscoopwereld.nl

26 apr 2024
Goed product scherp beeld
As promised, vooruit betaald; betrouwbaar, apparaat werkt goed, makkelijk te bedienen via de app, goed beeld en waterdicht. Ik kom alleen niet door een bocht, een T in de afvoer, daarvoor moet ik nog iets verzinnen
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hoi Alex, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat alles naar wens is en het apparaat goed functioneert. Voor de uitdaging met de T-bocht staan we klaar om te assisteren. Aarzel niet om contact op te nemen! Mvg Endoscoopwereld.nl
4 feb 2024
Makkelijk te bestellen, snel in huis. Goede kwaliteit voor het gebruik waar ik het voor nodig had.
De telefonische uitleg
21 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik bestelde een endoscopische camera op 17/8 die had geleverd moeten zijn op 18/8, maar helaas. De track & trace bleef enkele dagen melden dat het product bij futurefulfilment zou klaar staan om opgehaald te worden via Colis privé. Met wat nervositeit en enkele dagen geduld werd het bestelde alsnog geleverd per 23/8. Het bestelde product werd geleverd, maar zat verpakt in een doos voor een ander type product, met de verkeerde handleiding. Na e-mail bericht hierover kreeg ik meteen de juiste handleiding toegestuurd. Ik kon intussen de endoscopische camera gebruiken. Alles werkt naar behoren ! Dank u.

Omruiling zonder problemen

Het eerste exemplaar van een endoscoop dat ik toegestuurd kreeg werkte niet goed. Geen scherp beeld. Op verzoek foto's gemaakt met de camera opgestuurd. Product werd zonder problemen binnen een paar dagen omgeruild.
3 dec 2023
Ik heb nog niks Was uit verkocht ,maar kreeg bericht dat deze nu binnen was en op gestuurd woord netjes veteld Maar ze melden het aan me dus wacht ik af.
Veel keus. Wat nog zou helpen is meer informatie over de voor- en nadelen tevens de specifieke eigens happen zodat de juiste keuze gemaakt kan worden
Product perfect, Maar levertermijn was niet volgens de belofte waardoor ik te laat was om vochtinsijpeling te detecteren
21 jan 2024
Beste Johan Dank u voor uw feedback en we betreuren het dat u niet tevreden bent met de levertermijn van uw bestelling. We begrijpen dat een tijdige levering van cruciaal belang kan zijn, vooral als het gaat om het detecteren van vochtinsijpeling. Onze oprechte excuses voor de vertraging die u hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze beloftes met betrekking tot levertijden na te komen, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn die de levering beïnvloeden. We zullen intern onderzoeken wat er is misgegaan in uw specifieke geval om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We waarderen uw feedback en zullen ons best doen om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten een snellere en betrouwbaardere service kunnen verwachten. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de kans krijgen om uw ervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat u in de toekomst tevreden bent met onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren, en we hopen dat u veel waarde zult halen uit het product zelf. Met vriendelijke groet, Endoscoopwereld
16 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede prijzen , maar de service is nog af te wachten.
17 dec 2023
Product correct ontvangen. Verzending op werkdagen 😉

Nette en snelle levering, product zoals beschreven
8 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering voor een goede prijs
22 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geleverde was volgens de advertentie
23 nov 2023
Prima geholpen en advies gekregen
16 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede service en snelle levering
7 okt 2023
Snel geleverd en prima apparaat
12 okt 2023
Hoi Marcel Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat u tevreden bent met het geleverde apparaat. Ons team streeft er altijd naar om een snelle en efficiënte service te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als u in de toekomst verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft met betrekking tot uw aankoop, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Bart Endoscoopwereld