Sportbay.nl- Logo - Beoordelingen

Sportbay.nl

333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
Sportbay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestel regelmatig voor mijn bedrijf en alles wordt altijd netjes en vlot verzorgd. Als er een keer iets niet in orde is dan wordt het snel opgelost.

Ik had oranje "bodypump" halterschijven van 5 kg besteld. Deze zouden dan passen bij eerder bestelde 2,5 kg halterschijven. Echter ik kreeg de lichtblauwe op de foto in de bijlage. Het nadeel is niet de kleur, maar het feit dat ze een meer rubber achtige coating hebben (stinkt naar rubber) ipv de meer hard plastic schijven die ik besteld had. Dat rubber achtige is nuttig als je met halters werkt, maar niet wanneer je ze vooral gebruikt met je handen voor cardio training. Het is dus eigenlijk gewoon een ander product. Helaas had ik ze zo spoedig mogelijk nodig en retourneren was geen optie. Echter voor andere klanten, lever gewoon wat ze bestellen.

Beoordelingen voor Sportbay.nl

20 aug 2023

Goede producten voor een goede prijs

Bestel al jaren met mijn Crossfit bedrijf hier materialen, kwaliteit is goed en gaan lang mee.
23 aug 2023
Top zaak. Meerdere bestellingen geplaatst geleverd zoals afgesproken
30 dec 2023
Betere telefonische bereikbaarheid. Zorgen dat je de Black friday drukte aan kunt in het magazijn

Doe zo verder...TOP!!!

Snelle correcte communicatie en levering, netjes verpakt...alles naar wens! Doe zo verder...TOP!!!
20 jul 2023
pakket dienst levert niet in het weekend dus donderdag avond besteld dan heb je het dinsdag middag

snelle levering

snelle levering, product voldoet aan beschrijving en goed op de hoogte gehouden van de levering.
11 okt 2023
Naar behoren. Goed uitziende balans matje. Voelt stevig. Ik ben benieuwd hoe lang ze mee gaan.
Top leverancier van fitness spullen. Sterke prijzen en ultra snel geleverd. Wat wil je meer.
2 nov 2023

Snel verzonden echte prijsvechter

Bestelling snel verstuurd eigen merk op hun gewichten zeer content met de prijs , super !
JV
17 aug 2023
Heb een curlstang besteld voor de prijs die een stuk onder de rest lag en deze is perfect.
15 aug 2023
Snelle service en goede kwaliteit producten dit is nu al de 2e keer dat ik hier bestel!!!
Alles ziet er prima uit. Ben blij met alle sportartikelen die wij hebben ontvangen.
Weerstands elastiek gekocht Prima kwaliteit en snel verstuurd Prijs is voordelig
8 sep 2023
Excellent products, well packed and delivered in very good time! always again!
30 aug 2023
Snelle levering, prijs-kwalteitsverhouding van de door mij bestelde artikelen.
3 dec 2023
Snelle service voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Helemaal tevreden.
JB
jeannette b.
koog aan de zaan
27 sep 2023
netjes verzorgd, goede kwaliteit voor een gunstige prijs. en snel bezorgd.
10 sep 2023
Het ging allemaal snel en prima en de produkten zijn van goede kwaliteit.
Snelle levering en conform verwachting. Scherpe prijs t.o.v. anderen.
29 aug 2023
Snelle levering en goede aanbieding voor kwalitatief goed product!