Lucardi Juwelier Den Helder

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden197 beoordelingen in totaal

Echt super lieve, vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Mijn dochter wilde heel graag een oorpiercing, maar was echt zenuwachtig. Het personeel was echt super lief en vriendelijk voor haar. Daarnaast hadden ze erg veel geduld met ons. 3 generaties (oma, dochters en kleindochter) gingen allemaal iets leuks uitzoeken.

communicatie tussen winkel en website

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Helder

Top personeel!!

Fijne medewerksters!

De dame die mijn piercing heeft geschoten was heel vriendelijk en toegankelijk, legde alles goed uit en werkte hygiënisch en snel, het was een fijne winkel-ervaring!
Vriendelijke mensen en staan je graag te woord. Niet opdringerig en zeker ook voor ook de wat jongere klanten. Al met al een hele fijne winkel.
Kettinkje werd zelfs terplekke op maat gemaakt 2 meiden ontzettend blij gemaakt vandaag. Ik kom zeker voor een volgend sierraad weer terug!
22 apr 2024

Fijne mensen,werken in Den Helder bij lucardi

Ik kom graag bij lucardi,word er altijd vriendelijk geholpen!En ik maak mijn dochters altijd blij als ik et wat voir ze koop
Vriendelijk personeel. Ik werd goed geholpen en liep weg met een goed gevoel over mijn aankoop.
26 apr 2024

Super goed

Personeel is super vriendelijk, ze helpen graag. Producten zijn goedkoop voor goeie kwaliteit
4 mei 2024
Altijd fijn geholpen Kom er erg graag Altijd leuke dingen Ik ben tevreden zoals het nu is
Zeer vriendelijk personeel en hebben het geduld om advies te geven aan de klant.
QM
Quality M.
Anna Paulowna
2 mei 2024

Goede hulp en adviezen

De hulp van de verkoopsters was fantastisch. We zijn dan ook heel erg tevreden.
23 apr 2024
Ik werd heel vriendelijk geholpen en gewezen op een aanbieding
We werden goed geholpen en winkel zag er keurig uit.
19 apr 2024
Prettig winkelen en heel vriendelijk geholpen
1 mei 2024
Goed geholpen door vriendelijk personeel
Heel goed
28 apr 2024