Orbitelectronic.nl- Logo - Beoordelingen

Orbitelectronic.nl

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 dec 2022
Orbitelectronic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 mei 2024
Ik zocht naar een compacte 4 kanaals mixer met tulp aansluitingen voor in een fligtcase Om 3 apparaten te kunnen combineren op een extern mengpaneel Een USB/SD recorder CD speler/minidisk recorden En een bluetooth ontvanger/zender (staat niet op de foto achterkant flightcase) Gezien de minimale ruimte was het mixertje een uitstekende uitkomst. De levering was snel en correct. Enige minpuntje de info bij het product klopt niet helemaal er zit geen eq instellingen op de passieve mixer zoals staat beschreven. Maar dat was ook geen issue. Het belangrijkste was dat de 3 stereo signalen op volume op elkaar kunnen worden afgestemt en daar werkt dit passieve mixertje prima voor. Gezien de minimale afmetingen en gewicht was het prima in te bouwen.

23 aug 2023
Snelheid van levering is prima. Maar verkeerde product/ productomschrijving. Een condensator van https://webshop.orbitelectronic.nl/shop/installatie/componenten/condensatoren/ohmeron-aanloop-running-condensator-16%C2%B5f-450vac-40x70mm-5-85c/ 40X70 mm, maar in omschrijving staat: Afmetingen (D*L): 30mm x 57mm . Ik moest juist een condensator van die kleinere afmetingen hebben, maar kreeg de grotere geleverd.

Beoordelingen voor Orbitelectronic.nl

Foto en geleverd lampje afwijkend formaat bolletje

Ik bestelde Flens lampjes (3,3 V, 300mA) Ik ontving ze op tijd (PostNL). Het bolletje (met lens) was van een iets afwijkend formaat t.o.v. de foto van de aanbieding. De lampjes branden prima, passen goed in de fitting, maar steken wel verder uit in mijn houdertje, dan de bedoeling is (schroefdop past nu niet meer). Ik vind het niet zo erg, maar plaatje was dus niet geheel werkelijkheidsgetrouw. .
passende stekker erbij levereen.
23 aug 2023

Verkeerde producttitel/omschrijving

Slechts helft bestelling kunnen leveren maar die dan ook maar gelijk uitleveren zonder overleg - dat kan soepeler door vooraf even contact op te nemen.
HB
Hans B.
Apeldoorn

Achteruitrijcamera zonder aansluitschema!

Achteruitrijcamera besteld. Kwam goed verpakt en tijdig aan. Helass bleek er geen aansluitschema bij te zitten en montage is puur gissen! Dit is een groot minpunt en getuigt van gebrek aan servicegerichtheid