MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS Ruitersport

175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.308 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jun 2020
MHS Ruitersport voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een halstertouw was (nog) niet leverbaar, vervolgens ontvang ik netjes een mail of de overige artikelen wel al verstuurd mogen worden of dat ik wilde wachten totdat alles binnen was. Dit waardeer ik enorm.

Voorheen altijd top ervaringen met MHS. Maar bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen. Telefonisch waren ze dagen niet bereikbaar, het bandje geeft aan dat je na de toon een bericht kunt inspreken, maar er volgt helemaal geen toon. Uiteindelijk een mail gestuurd inclusief foto’s. Toen werd ik gebeld door een medewerkster, zij gaf de tip om het artikel alvast als retour aan te melden, dat zou het proces enigszins bespoedigen. Helaas daarna ook weer dagen niets gehoord en inmiddels zit ik nog steeds met het verkeerde product in huis…..

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

30 dec 2023
Snelle levering nog mooier dan op de afbeelding
Goede prijs kwaliteit. En goede bezorging
20 jan 2024
13 jan 2024
7 jan 2024
19 sep 2023
Had het pakket eerder verwacht. Zag later dat er een verhuizing plaatsvond bij MHS. Bijna een week geduurd voor ik het pakket binnen had. De deken ligt perfect, en vindt m ook echt mooi
12 aug 2023

Goede service snelle levering

Bestelde deken was niet meer beschikbaar. Kreeg een aantal andere als alternatief aangeboden, netjes en snel opgelost. Bij de bestelling een klein cadeautje gekregen, hartstikke leuk.
IA
Ing A.
Gieten
28 apr 2023
MHS Dekens vallen iets kleiner uit dan gewend maar omdat gepast kan worden, is dit geen probleem. Super snelle levering en retour storting. Prachtige qualiteit!
17 aug 2023
Snelle levering en eerlijke handel! Leuk dat er zoveel voor de mini’s te vinden is. Ook de maattabel vind ik duidelijk
Alle dekentjes die ik voor mijn mini heb gekocht het afgelopen jaar,passen enorm goed en ik ben er erg tevreden over.
JB
Jessica B.
Tjalleberd
16 nov 2023
Mooie deken. Bestelling kon sneller verzonden worden. Helaas na verzenden deed dpd er ook nog 3 dagen extra over
28 okt 2023
Super mooie en kwaliteit kaptoom voor mijn shetje gekocht. Snelle levering. Heel blij mee
Er werd een verkeerd artikel geleverd maar is daarna netjes opgelost en na gestuurd.
15 okt 2023
Product gezocht, gevonden en afhandeling ging zonder problemen. Prettige ervaring.
5 okt 2023

Denken voor mijn mini paardje

Zo fijn dat de deken snel binnen was. En ook top dat er echt kleine maten zijn.
8 mei 2023
Snel bezorgd, meer sales en kortingen. Voor maat mini Shetlander meer keuze.

Fijn dekentje voor mijn minishetlander.

Het dekentje past heel goed, is van goede kwaliteit en prettig geprijsd.
30 sep 2023

Prima

Snelle levering en product zoals omschreven en op de foto er ook uit zag