travelinoutdoor.nl

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

Hele mooie jas, maar helaas niet de juiste maat voor mij. Valt krap over de heupen. Zojuist maat groter besteld

Prima laars op de lus na

Jammer dat bij aanpassen, ik gelijk een lus van de laars kapot trok. Bovendien paste ik hem niet, maar mijn beste maar wel. Wederom een prima product maar jammer van de lus
Antwoord van travelinoutdoor.nl
We waarderen je positieve reactie en inderdaad heel vervelend van de lus! dat kan soms helaas gebeuren wanneer er niet iets te hard aan wordt getrokken. We hopen uiteraard dat je heel veel plezier zult hebben met de laars!
Prachtige laarzen besteld. Snelle levering. Helaas te strak; wel mijn kuiten opgemeten en dan zou de laars zeker passen qua schachtmaat. Echter is de schachtwijdte waarschijnlijk wel goed aan de bovenkant, maar de laars is vrij smal net boven de enkel waardoor de rits alsnog niet dicht kan. Geen retourformulier in de verpakking ontvangen. Wel contact opgenomen ( kan alleen via contactformulier) maar nog geen antwoord terug gekregen. Zou ze graag zsm willen retourneren voordat de 14 dagen voorbij zijn.
Heb mijn laarzen 3 keer moeten bestellen omdat er telkens een verkeerde maat in de doos zat. Er zaten maat 37 laarzen in de dozen in plaats van de bestelde maat 36. Ik vind dat de inhoud van de dozen gecontroleerd moet worden voordat ze naar de klant gestuurd worden. Nu heb 2x laarzen retour moeten sturen…
Loopschoenen besteld maar maat 40 te klein nu 41 besteld. Eerste paar terug gestuurd dus nu eerst afwachten wanneer geld op de bank staat daarna review opnieuw schrijven.
De laarzan gaan minder lang mee dan ik verwacht had. Zowel de rits is een paar keer kapot gegaan. Daarnaast moest de zool opnieuw verlijmd worden.

4x is scheepsrecht?

19 aug 2023
Bij vragen of opmerkingen kun je niet telefonisch terecht terwijl dit wel moet kunnen, nergens een telefoonnummer om zaken te regelen. Ik kreeg schoenen van maat 47 en geen 42 zoals besteld. Keurig excuus gemaakt. Ik mocht de schoenen kosteloos terugsturen alsof ik de fout had gemaakt. De schoenen worden gratis omgeruild, Dat lijkt me meer dan logisch. Het DHL afgiftepunt was gesloten terwijl er op de website staat dat ze geopend zijn. Ik wacht op de andere schoenen.
Je kan een artikel alleen retour zenden. Een artikel met een defect terugsturen en een nieuwe zending ontvangen is niet eenvoudig. De digitale vraag daarover werd kennelijk door de computer met een standaard, niet terzake doend bericht beantwoord.
EN
Elise N.
Wolvega
6 jun 2023
In de beschrijving van de schoenen stond dat de zooltjes verwijderd konden worden, maar dat bleek niet zo te zijn. Omdat ik aparte zooltjes heb vanwege hielspoor, is dat voor mij wel nodig. Dus helaas heb ik de schoenen terug moeten sturen.
30 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We zullen uw opmerking over de onjuiste beschrijving van de verwijderbare zooltjes doorgeven aan ons team.
16 nov 2023

Te klein

Ervik - softshell dames wandelschoenen besteld in de aanbieding. Bij andere modellen stond "neem een maatje groter", maar niet bij deze. Helaas waren ze toch te klein. Ik had de grootste maat, dus omruilen was helaas niet mogelijk.
7 jun 2023
Ik vind het een heerlijke schoen , maar ik heb last van mijn knie nu ik ze langer draag. Ook zuigt mijn voet vast op het voetbad dus klapt het telkens. Heel jammer want je voelt niet dat je schoenen draagt
30 jun 2023
Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat je last van je knie hebt gekregen. We zijn deze ervaring nog nooit tegengekomen met onze schoenen of sandalen. Draag je normaal schoenen met speciale steunzolen? Alvast bedankt!
MV
Mieke V.
Bilthoven
2 jun 2023
Verbeteren de communicatie omtrent retour en ruilen. Jammer dat ruilen niet mogelijk is, dat je eerst moet wachten tot het geld terug is en dan weer opnieuw kunt bestellen. De levering was snel en goed.
5 jun 2023
Bedankt voor je feedback! We streven er altijd naar om orders zo snel mogelijk naar onze klanten te sturen en de retouren ook zo snel mogelijk te verwerken zodat onze klanten hun geld ook zo snel mogelijk terugkrijgen. Dit heeft er helaas wel verzorgd dat we orders niet kunnen omruilen, omdat klanten automatisch worden terugbetaald zodra een retour wordt gescand in het magazijn, wanneer de schoenen geen beschadigingen hebben. Hopende op je begrip en uiteraard zien we je snel weer terug als klant!
22 okt 2023

Onduidelijke maatgeving, retourkosten

Retour sturen is onhandig. Zelf retourkosten betalen terwijl er voor de kleding geen maattabel beschikbaar is op de website. Dus gokken hoe de maat valt anders kost het jou nog meer geld.
25 jul 2023
De jas is prima maar ik was wel teleurgesteld dat hij in China geproduceerd is. Eigenlijk wil ik alleen nog maar spullen en kleding kopen uit Europa.
23 nov 2023
Mooie schoen, mooie afwerking, maar de pasvorm was niet goed. Dus ze zijn teruggestuurd ik hoop binnenkort het geld terug te zien op de bank.
7 jun 2023
Sandalen waren aan de voorkant iets beschadigd. Ik heb geen zin om ze wéér terug te sturen. (Het vorige paar was een maat te klein.)
7 nov 2023

Maat valt erg klein uit

Mooie kwaliteit schoen en snelle levering, maar de maat valt zeker een maat kleiner uit dan je zou verwachten.
28 jun 2023
De linker schoen was niet goed genaaid waardoor links van het midden een pijnlijk drukkend gevoel ontstond
AV
Annie V.
Ugchelen
Ik heb nog niets ontvangen, ook geen bericht wanneer ik het kan verwachten. Ik ben dus niet zo blij,