e-sportkleding.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2023
e-sportkleding.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles geleverd zoals besteld. Het is van te voren duidelijk dat het een paar dagen duurt voordat de bestelling geleverd wordt, dat staat goed omschreven.

“Terugsturen op eigen kosten”. …. Niet aardig en voor mij een kostenpost. Ik bedenk mij wel 2 x nu! Je bent een webshop, dat zit in je business model, daar moet je niet moeilijk over doen Dan verhoog je prijs een beetje van ál je artikelen en voíla, klant blij, u blij.

Beoordelingen voor e-sportkleding.nl

21 jan 2024
De maatvoering klopt niet
Antwoord van e-sportkleding.nl
We doen ons best om de juiste maatvoering te bieden bij elk artikel. Jammer dat dit voor u niet het geval was. Er was al contact geweest over deze situatie via de mail, ik hoop dat u uiteindelijk heeft kunnen vinden wat u zocht.
15 jul 2023
Ook bij een garantie geval, correct geholpen. Top!