The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

31 mrt 2024
Begin maart besteld nog steeds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is geleverd, en we begrijpen uw frustratie. Bij beautifulbrideshop.nl streven we naar het hoogste niveau van klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen onze klanten en stellen hun behoeften boven alles. We onderzoeken de zaak en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om een oplossing te vinden.

Bezint eer ge begint

Eind augustus heb twee vesten besteld bij The Beautiful Brideshop. Mijn bestelling werd erg snel geleverd, daar was ik tevreden over. Omdat het gelukkig toch mooi weer was, heb ik geen vest hoeven gebruiken. Helaas heb ik een hele negatieve ervaring met het retourneren van mijn bestelling in de constructie met achteraf betalen middels Klarna. Ik heb via de website een retourlabel gekocht bij DPD en mijn bestelling in gesloten verpakking teruggestuurd. Tot op de dag van vandaag - nu zes maanden later - heeft de webshop mijn retournering niet verwerkt. Ondanks vele pogingen is de klantenservice van The Beautiful Brideshop telefonisch noch per e-mail bereikbaar. Hierdoor ben ik in een heel vervelend traject gekomen met de incasso. Ik betreur het dat een webshop als deze, die klantenservice hoog in het vaandel heeft staan, in praktijk geen enkele service verleent. 'Bezint eer ge begint' met een bestelling plaatsen bij deze webshop.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met het retourneren van uw bestelling. Bij The Beautiful Brideshop streven we altijd naar een uitstekende klantenservice en het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun bestellingen. Het spijt ons dat we niet in staat waren om tijdig op uw vragen te reageren en het probleem op te lossen. Wij zetten ons in voor een positieve en betrouwbare service en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen.
2 jun 2023
3 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We waarderen je mening en waarderen de ervaringen van onze klanten. We begrijpen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en het spijt ons om dit te horen. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en we verontschuldigen ons als dit in jouw situatie niet het geval was. We hebben nemen persoonlijk contact met je op om het alsnog op te lossen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven, want klanttevredenheid is voor ons een prioriteit.
16 okt 2023
Wordt beoordeeld

EXTREEM SLECHTE BEZORGING

The beautiful bride shop verstuurd haar items met DPD. Een zeer grote fout in het proces van klanttevredenheid. Bij items die vóór een bepaalde datum (de huwelijksdag) binnen moeten zijn, kun je je shop niet toevertrouwen aan een middelmatige bezorgservice als DPD. Mijn pakket is afgelopen week bijzonder genoeg 4x bezorgd, maar toch ook niet. Vanwege het niet kunnen bezorgen thuis, maar wel op een pickup point, heb ik op advies van DPD mijn afleverlocatie veranderd naar een DPD pick up point. Helaas kon het systeem daar niet mee omgaan. Resultaat: error en nog steeds geen pakket, een spoedlevering voor vandaag waarop gewacht maar inmiddels is het aangegeven tijdsblok voorbij en ben ik reeds 5 uur later dan gewenst en route richting bruidslocatie. Zonder pakket!
17 okt 2023
Geachte klant, Wij waarderen uw feedback over uw ervaring met onze verzendservice. Het spijt ons om te horen dat u te maken heeft met vertragingen. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen. Wij begrijpen het belang van een tijdige levering voor uw trouwdag en zullen dit probleem onderzoeken om verdere vertragingen of complicaties in de toekomst te voorkomen. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Ondanks dat dit niet meer helpt bieden wij altijd de optie om bij problemen het pakket via een andere bezorger opnieuw per express te verzenden.
25 mei 2023
Meer dan 2 weken niks over mijn retour gehoord en gekregen. Ik kreeg alleen een melding dat mijn retour is aangekomen, en dat ze beoordeling gaan geven. Ik heb alles netje terug ingepakt, foto’s gemaakt. Nog steeds geen reactie. Ook telefonisch niet bereikbaar.
26 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te evalueren. Wij waarderen uw eerlijke feedback en streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Onze filosofie is om een eersteklas klantenservice te bieden en het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze hoge normen voldeed. Helaas is het momenteel erg druk en hebben een kleine achterstand bij het verwerken van retourzendingen. Wij hebben uw retourzending 16 mei ontvangen en zullen het geld vadaag terugstorten. Wij waarderen de mening van elke klant en werken er hard aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten in de toekomst een positieve ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht.
KP
Kim P.
Heemskerk
15 mei 2023

Iets besteld wat tweedekans was, maar toch niet

Iets besteld wat tweede kans was en kreeg een paar dagen later dit bericht: Helaas is het torseletv uitverkocht en wordt niet meer nageleverd door de leverancier. Onze excuses voor het ongemak. Maar het was toch een tweede kans torselet… vaag.
16 mei 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat werd veroorzaakt doordat het door jou bestelde artikel niet beschikbaar was. In onze winkel streven we ernaar een breed scala aan producten tegen concurrerende prijzen aan te bieden, waaronder sommige artikelen die in beperkte hoeveelheden of op basis van een tweede kans beschikbaar zijn. We hebben nog geprobeerd om het artikel bij de leverancier te bestellen zodat we voor dezelfde prijs een nieuw artikel konden leveren, maar helaas was deze volledig uitverkocht. Onze excuses hiervoor. We bieden je graag een kortingvoucher aan van 20% aan zodat je toch tegen dezelfde korting als bij het 2e kans artikel een ander artikel kan bestellen. Je tevredenheid is altijd onze prioriteit en het spijt ons dat we in dit geval niet aan je verwachtingen konden voldoen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen van harte dat je ons in de toekomst blijft bezoeken.
21 okt 2023
zakdoekje was heel erg gekreukeld ,ook nadat ik het zelf gestreken had. ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling en had geen tijd meer om het artikel te ruilen en terug sturen was ook geen optie want dan had ik niets om te geven.
22 okt 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet ideaal was. Bij The Beautiful Bride Shop streven we ernaar dat al onze bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd, en we verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend moet zijn geweest om geen tijd te hebben om het artikel te ruilen of te retourneren. We zullen contact met u opnemen om te kijken of het nog kunnen oplossen.
14 jun 2023
Omslagdoek met gaten erin ontvangen. Mocht de doek retour sturen. Nieuwe bestelling geplaatst, het zou op voorraad zijn. Twee keer moeten bellen, item werd maar niet verstuurd. Nu bestelling maar geannuleerd. Geen sorry, niets. Jammer!
15 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen de tijd die je hebt genomen om je feedback achter te laten. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en we begrijpen je frustratie. Maar weet dat we ernaar streven dat onze klanten tevreden zijn en dat ze een positieve ervaring hebben als ze bij ons winkelen. We nemen feedback serieus en gebruiken het om onze diensten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten; het is erg waardevol voor ons!
1 nov 2023
Geen retourkosten vragen als je 3 sluiers besteld waarvan je op voorhand al weet dat je ze niet alle 3 gaat gebruiken. Daarnaast de retour niet tijdig verwerken, waardoor je met Klarna zit.
2 nov 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Wij begrijpen dat u een aantal bestelde artikelen moest retourneren en waarderen uw feedback over ons retourbeleid. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en geven altijd prioriteit aan de tevredenheid van onze klanten. Ons beleid is er om ervoor te zorgen dat alle klanten hun gewenste producten op tijd ontvangen, terwijl we ons ook richten op eerlijke kosten voor eventuele retourzendingen of omruilingen. We nemen verder contact met u met betrekking tot Klarna. Nogmaals bedankt voor het delen van uw mening.
10 nov 2023

Geen geld terug bij retour

Schoenen zien er mooi uit, maar geld terug krijgen als je iets retour stuurt... ho maar. Blijven mailen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug.
11 nov 2023
Bedankt voor uw feedback over onze schoenen. We zijn blij dat u ze aantrekkelijk vond. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we naar de best mogelijke klantenservice en streven we altijd naar een positieve winkelervaring. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat het retourproces niet naar wens was en zullen dit verder onderzoeken. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om het probleem direct op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw review en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
8 jun 2023
Ik kreeg een Torselet in een vergeelde doos. Eenmaal de doos uitgepakt zat de Torselet onder kleine bruine vlekjes. Niet nieuw dus..
9 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. We waarderen je feedback. Hier bij [bedrijf] besteden we veel zorg aan de kwaliteit en presentatie van onze producten, en het is teleurstellend om te horen dat het deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar dat elke bestelling perfect is en dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Als we iets kunnen doen om je ervaring met ons te verbeteren, laat het ons dan weten. Wij zullen persoonlijk contact met je opnemen.
5 mei 2023
Bestelling nog niet ontvangen na 8 dagen. Gemaild, geen reactie gekregen.
6 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij vermoeden dat onze emails in je spambox terecht zijn komen want we hebben op 28 april direct geantwoord. Je bestelling betreft producten met een levertijd van 7 tot 10 werkdagen. Wellicht heb je dit niet gezien. Uiteraard zijn we altijd bereid een deellevering te versturen.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
16 dec 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Bij BeautifulBrideShop.nl doen we er alles aan om onze klanten een hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden en we zijn teleurgesteld als dit niet lukt. Wij hebben je op 11 december geïnformeerd dat het bestelde artikel helaas is vertraagd. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing.