The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

28 jan 2024
Breed assortiment en meestal snelle verzending. Helaas was de laatste bestelling vergeten door te zetten, cups van Poirier, zodat deze te laat kwamen.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u ons ruime assortiment en snelle levering over het algemeen waardeert. Het spijt ons te horen dat uw laatste bestelling door een technische storing is vergeten. Wij streven ernaar om tijdige service en kwaliteit te leveren, en we verontschuldigen ons dat we deze keer niet aan die verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen alle feedback van onze klanten.
26 jun 2023
Het pakketje mag iets steviger en beter beschermd zijn, mijn sluier had ook beschadigd kunnen aankomen. Voor de rest mooie en kwalitatieve sluier en goede service.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
27 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van uw sluier en onze service. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten artikelen van de hoogste kwaliteit kunnen bieden en waarderen uw feedback om ervoor te zorgen dat wij iedereen een positieve ervaring kunnen bieden. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat door de verpakking is veroorzaakt en zullen hier rekening mee houden bij toekomstige zendingen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, wij stellen dit zeer op prijs! Wij zullen noch contact u opnemen om er zeker van te zijn dat er geen beschadigingen zijn.