The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Snelle levering, mooi product
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over de snelheid van onze levering en de schoonheid van ons product. Wij streven ernaar om onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat u tevreden was met uw ervaring. Uw mening wordt zeer op prijs gesteld en helpt ons om onze diensten te blijven verbeteren. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
Goed fijn netjes vlot
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat onze diensten goed, fijn en efficiënt zijn bevonden. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring op het gebied van bruiloftsplanning te bieden. Wij vinden dat elke bruiloft een onvergetelijke gebeurtenis moet zijn. Bedankt voor je feedback!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met 4 van de 5 sterren.

Fijne ervaring!

Ik ben blij met mijn lingerie setje.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw ervaring bij Beautiful Bride Shop. We zijn blij om te horen dat u blij was met uw lingerieset. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en u een positieve winkelervaring hebben kunnen bezorgen. Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, en wij waarderen uw steun en vertrouwen in ons merk. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Beautiful Bride Shop voor uw speciale dag. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, [Uw naam] Manager bij Beautiful Bride Shop
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een over het algemeen positieve ervaring met onze winkel had. Wij streven ernaar om een betrouwbare service en producten van hoge kwaliteit te leveren, dus we zijn blij dat dit tot uiting kwam in uw bezoek. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u snel weer te zien.
EE
Esmee E.
Arnhem
Mooie producten alleen duurt het lang met terug betalen. Je moet er zelf achteraan. Verder is het goed.
11 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze producten. We begrijpen dat u een probleem had met het verwerken van een retourzending, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om kwaliteitsdiensten en -producten aan onze klanten te leveren en we nemen alle feedback van klanten ter harte om onze diensten te verbeteren. Wij danken u nogmaals voor het kiezen van Beautiful Bride Shop, en hopen dat u een gewaardeerde klant zult blijven.
Mooie schoenen! Maten kwamen voor mij niet helemaal overeen. Ene 37 was te groot, andere te klein. Snel contact met klantenservice mogelijk en snel antwoord
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze schoenen waardeert! Het spijt ons dat de maten niet goed voor u waren. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven en waarderen uw feedback. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn blij om te horen dat we snel konden reageren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback en uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen genoten heeft van uw ervaring met beautifulbrideshop.nl. In onze winkel streven we ernaar om een uitstekende winkelervaring te bieden voor toekomstige bruiden, van selectie tot levering en klantenservice. Wij waarderen alle feedback van klanten en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.
28 jan 2024
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Geachte [Klantnaam], Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze bruidswinkel, beautifulbrideshop.nl, te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u onze producten, levering en service met 4/5 heeft beoordeeld. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben elke keer dat ze ons bezoeken om hun perfecte trouwoutfit te vinden. Wij geloven in het leveren van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met zijn aankoop. Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en kijken ernaar uit om u snel weer te zien! Vriendelijke groeten,
6 jan 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Het verheugt ons dat u over het algemeen een goede ervaring met ons had en dat we uw bruiloftswinkelen aangenaam hebben kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service en selectie te bieden, maar we begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering. Wij waarderen uw feedback en zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring hebben bij Beautiful Brideshop.nl.
24 mei 2023

Snelle levering en mooie producten!

Snelle levering en hele mooie producten! Er was een verkeerd product geleverd. In eerste instantie niet in contact kunnen komen met de klantenservice (nummer werkte niet bij mij en mails niet beantwoord). Uiteindelijk via Instagram reactie gekregen en blijkbaar waren mijn mails niet aangekomen. Toen we eenmaal contact hadden was het snel en netjes opgelost en kreeg ik het juiste product toegestuurd.
25 mei 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat het product je beviel. We verontschuldigen ons voor het onjuiste product dat je is toegestuurd, en waarderen het dat je ons via Instagram hebt bereikt. Helaas lijkt het erop dat je e-mails ons niet hebben bereikt. We nemen onze klantenservice zeer serieus en zijn blij dat we het probleem snel voor je hebben kunnen oplossen en het juiste product hebben laten versturen. Nogmaals bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht!
14 jul 2023

Retourneren

Contact via mail was heel goed. Na retour "problemen", had ik een recentie achter gelaten werd ik meteen gebeld en geholpen. Probleem werd meteen opgelost. Bedankt dat er meteen gebeld werd!
14 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om het artikel dat u zocht niet te vinden, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat onze retourprocedure mogelijk heeft veroorzaakt. Bij The Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om de winkelervaring voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
Goede service m.b.t. ruilen. De nieuwe maat wordt meteen gestuurd, terwijl je de oude maat nog terug moet sturen.
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback over onze omruilservice, en we zijn blij om te horen dat u de nieuwe maat snel hebt ontvangen. Bij ons bedrijf zetten we ons in voor een uitstekende klantenservice en een positieve winkelervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen!
13 jun 2023

Prima

Klantenservice was slecht bereikbaar. Uiteindelijk is de klacht netjes verholpen!
24 dec 2023
Mooie producten Sneller bezorgd dan gehoopt
26 dec 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn erg blij dat u zo tevreden was met de producten die u hebt ontvangen en dat ze sneller zijn aangekomen dan verwacht. Hier bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om prachtige producten en een uitzonderlijke klantenservice te bieden. We kijken ernaar uit om u te helpen bij het vinden van de perfecte bruidslook voor uw speciale dag!
Handige website en snelle levering
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze website nuttig vond en dat onze levering snel was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we die hebben kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Snelle en correcte levering.
31 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat we onze goederen snel en accuraat bij je hebben afgeleverd. We streven ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden en we waarderen je feedback.
20 jun 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat je de algehele ervaring als prettig hebt ervaren en ons een 4 uit 5 hebt gegeven. Feedback van onze klanten is van onschatbare waarde om ons te helpen onze diensten te verbeteren. We nemen alle opmerkingen serieus en gebruiken ze om ervoor te zorgen dat we onze klanten de best mogelijke service blijven bieden. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
2 jun 2023
3 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen uw feedback en zijn blij dat u uw ervaring met ons over het algemeen als prettig hebt ervaren. We begrijpen dat er misschien een paar gebieden waren waar we het beter hadden kunnen doen en we nemen alle opbouwende kritiek serieus om te streven naar de best mogelijke klantervaring. Bij ons streven we ernaar om onze toewijding aan klanttevredenheid op alle gebieden van de dienstverlening te laten zien en we danken je dat je ons de kans geeft om te verbeteren.