The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Absolute perfection!

I'm so grateful for the cape I bought last minute for my big day! It was delivered very neatly and got shipped quite fast which put my mind at ease, given the fact that I purchased it 1 week before my wedding date 🥹🤍
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Thank you so much for your kind words! We are happy to hear that the cape was delivered quickly and neatly, especially considering the tight deadline. At Beautiful Bride Shop, we always strive to ensure that our customers have the best possible experience with our products and services. We're glad you felt confident with your purchase and we wish you all the best for your future together!

Fijne webshop

Diverse keren mijn schoenen geruild zonder problemen, ander model en andere maat. 1 x verkeerde schoen geleverd gekregen, na telefoontje de volgende ochtend gelijk goede schoen in huis. Goede prijs/kwaliteit
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Heel erg bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat je een paar keer positieve ervaringen hebt gehad met het ruilen van je schoenen, en dat we het probleem met de levering van de verkeerde schoen snel konden oplossen. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat je de prijs/kwaliteit goed vindt. Bij Beautiful Bride Shop streven we er altijd naar om onze klanten een geweldige winkelervaring te bezorgen.
Goede service Eerste keer kreeg ik al prachtige schoenen maar op een van de schoenen zaten kleine vlekjes, ik heb gemaild en kon het gelijk inruilen voor een ander paar. Ze lopen ook goed.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat je de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! Onze excuses voor de kleine vlekken op een van de schoenen en we zijn blij dat je nu het perfecte paar gevonden hebt. Nogmaals bedankt voor je feedback - het wordt zeer gewaardeerd.
Snelle levering en blij met de hoepelrok die ik hier heb gekocht! Voor het bestellen heb ik ook nog even met de klantenservice gebeld en ben hier goed geholpen.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de hoepelrok die u bij ons hebt gekocht en dat onze klantenservice u behulpzaam heeft geholpen. Bij Beautiful Brideshop streven we ernaar om onze klanten een persoonlijke winkelervaring te bieden en we zijn gepassioneerd om hen te helpen bij het vinden van de perfecte bruidslook. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
SL
Seger L.
Deventer

Erg tevreden

De schoenen en manchetknopen die ik heb besteld die waren precies zoals op de foto. Erg tevreden over de kwaliteit van de webshop!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat de schoenen en manchetknopen die je bestelde precies waren zoals afgebeeld. Bij BeautifulBrideShop.nl streven we ernaar onze klanten kwaliteitsproducten te bieden waarop ze kunnen vertrouwen. We waarderen je feedback en hopen dat je in de toekomst bij ons blijft winkelen!
Prima service! Klantenservice reageert snel op berichten. Goed geregeld met retour en het verzenden van nieuw jurkje.
14 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze klantenservice, het retourproces en de verzending van uw nieuwe jurk. Wij streven naar een prettige winkelervaring voor al onze klanten en stellen uw feedback op prijs. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
22 apr 2024
De maatvoering volgens de tabel kwam goed over een. Bestelling volgende dag al geleverd. Met zorg verpakt
22 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling van beautifulbrideshop.nl. We zijn blij om te horen dat de maattabel klopte en dat uw bestelling de volgende dag met zorg is afgeleverd. Bij beautifulbrideshop.nl zijn we er trots op dat we een uitstekende klantenservice bieden en ervoor zorgen dat elke bestelling snel en in perfecte staat wordt afgeleverd. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen u als klant. Bedankt voor het winkelen bij ons!
19 apr 2024

contact

het vriendelijke telefooncontact en de nette en snelle service. het product was zeer naar tevredenheid!
20 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u een prettig telefonisch contact had en dat onze service zowel netjes als snel was, en dat het product aan uw verwachtingen voldeed. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om al onze klanten een uitzonderlijke klantenservice en kwaliteitsproducten te bieden. We zijn blij dat we dit voor u konden doen.
Mijn rok was snel en netjes geleverd. Ook het omruilen naar een andere maat is netjes afgehandeld.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw jurk snel hebt ontvangen en dat het ruilen voor een andere maat correct is afgehandeld. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat het winkelen in bruidsaccessoires gemakkelijk en probleemloos verloopt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen!
Bezorging was op tijd, netjes een mail vooraf. Goede kwaliteit en prijsverhouding
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n lieve recensie te schrijven! Het is heel fijn om te horen dat de levering op tijd was en dat je de prijs-kwaliteitverhouding goed vond. Bij Beautiful Bride Shop willen we dat al onze klanten van begin tot eind een prettige ervaring hebben. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om binnenkort weer met je samen te werken!
Ons trouwfeest kan gaan beginnen Een leuk cadeautje als afscheid na het feest
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze diensten. We zijn zo blij dat we hebben kunnen helpen om uw trouwdag speciaal te maken! Bij BeautifulBrideShop.nl streven we ernaar om elk bruidspaar te voorzien van de beste trouwartikelen en cadeaus die er zijn. Bedankt dat u ons de kans hebt gegeven om deel uit te maken van uw speciale dag.
Had trouwschoenen besteld maar moest 1 maat kleiner , prima gelukt
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij om te horen dat we je de perfecte trouwschoenen in de juiste maat hebt kunnen vinden!

Goede service

Erg snelle reactie op mijn mail en aanpassing van de bestelling!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Het is geweldig om te horen dat we zo snel konden reageren en je bestelling naar wens konden aanpassen. We begrijpen hoe belangrijk het is voor aanstaande bruiden om het maximale uit hun winkelervaring te halen en we streven ernaar dat al onze klanten blij zijn met hun aankoop. We kijken ernaar uit om je te helpen de perfecte look voor je speciale dag te creëren!
Snelle levering en goed product in
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw beoordeling van onze Beautifulbrideshop.nl. We zijn zo blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had, van onze snelle levering tot ons kwaliteitsproduct. Wij streven naar een positieve winkelervaring voor al onze klanten en we zijn blij dat u zo'n goede ervaring had. Hartelijk dank voor uw feedback!
21 apr 2024
Snelle en verzorgde levering🌸
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel en in perfecte staat heeft ontvangen. Bij Beautiful Bride Shop zijn we trots op het leveren van prachtige producten met een uitstekende service. We hopen u in de toekomst een uitstekende klantenservice te kunnen blijven bieden.
21 apr 2024
Goede persoonlijke service
22 apr 2024
Bedankt voor het delen van uw positieve feedback! We zijn zo blij dat u een goede persoonlijke service hebt ervaren tijdens het winkelen bij ons. Het is altijd ons doel om onze klanten een onverslaanbare ervaring te bieden, dus we waarderen uw vriendelijke woorden en steun. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
13 apr 2024
Prima service!
14 apr 2024
Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had en waarderen uw feedback. Wij van Beautiful Bride Shop doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden.
Zo houden
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat je onze website overzichtelijk vond en dat je veel plezier hebt beleefd aan de selectie bruidskleding. We begrijpen dat sommige bruiden het moeilijk vinden om te vinden wat ze nodig hebben en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij Beautiful Bride Shop zorgen we ervoor dat onze klanten een prettige ervaring hebben bij het vinden van hun perfecte look voor hun grote dag. We waarderen jullie feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in het begrijpen van de behoeften van bruiden. Nogmaals bedankt!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en 5/5 waardering. We zijn vereerd dat je ons hebt gekozen voor je bruiloftswinkelen. Hier bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om jou en je partner een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Bedankt dat we deel mogen uitmaken van deze speciale tijd in jullie leven!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor je vriendelijke review! We zijn zo blij dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad bij beautifulbrideshop.nl. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat alle bruiden zich gevierd en ondersteund voelen tijdens hun reis naar het plannen van hun bruiloft, en we vinden het geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten - het betekent veel voor ons!