The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

25 jul 2023
25 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie achter te laten. We zijn zo blij dat u een positieve ervaring had met winkelen bij beautifulbrideshop.nl. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit en een uitzonderlijke klantenservice, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u voor ons gekozen heeft!
24 jul 2023
24 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een vijfsterrenbeoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met winkelen bij beautifulbrideshop.nl. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven wij ernaar om onze klanten te voorzien van trouwproducten van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantenservice, en het is geweldig om te horen dat onze inspanningen succesvol zijn geweest. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit dat u binnenkort weer bij ons winkelt! Met vriendelijke groet, Het Beautiful Bride Shop Team
19 jul 2023
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met beautifulbrideshop.nl en waarderen de 5-sterren beoordeling. Het is onze missie bij beautifulbrideshop.nl om ervoor te zorgen dat onze klanten de perfecte outfit voor hun speciale dag vinden, en we zijn zo blij dat we in dat proces hebben kunnen helpen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
18 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn zo blij om te horen dat u al met al een geweldige ervaring met ons had! Wij streven ernaar om onze klanten een gedenkwaardige ervaring te bieden, en we zijn blij dat u een positieve ervaring had. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en wij waarderen uw steun. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
12 jul 2023
14 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw algemene ervaring met ons positief was. Wij streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben en waarderen uw feedback. Als er iets is wat we in de toekomst kunnen verbeteren, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Nogmaals bedankt voor uw steun!
5 jul 2023
6 jul 2023
Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij dat u een geweldige ervaring met ons bedrijf heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. We zijn er trots op dat we kwaliteitsdiensten leveren en streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te creëren. Uw feedback is erg belangrijk voor ons, omdat het ons helpt verbeteringen aan te brengen en ervoor te zorgen dat we een positieve ervaring blijven bieden aan al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
23 jun 2023
24 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten, en wij waarderen uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had de omruiling en danken u voor uw steun aan ons bedrijf. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en werken hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Uw feedback is van onschatbare waarde en wij danken u nogmaals voor uw klandizie.
20 jun 2023
21 jun 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling over ons bedrijf te delen. We zijn erg blij om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Je feedback is ontzettend waardevol voor ons en we streven ernaar om altijd de best mogelijke service te bieden. Bij ons bedrijf vinden we klanttevredenheid het allerbelangrijkste en we zijn er trots op dat we kwaliteitswerk en uitstekende resultaten leveren.
3 jun 2023
4 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en we zijn blij om te weten dat u van onze diensten heeft genoten. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben door uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren. We waarderen de feedback van onze klanten en werken hard om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We hopen dat je in de toekomst voor beautifulbrideshop.nl zult blijven kiezen!
1 jun 2023
2 jun 2023
Dank u voor de geweldige recensie en voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat je van onze diensten hebt genoten en ze een vijfsterrenbeoordeling waardig vond! Uw feedback is uiterst waardevol voor ons, omdat we er voortdurend naar streven de best mogelijke service te bieden. Nogmaals dank, we kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
26 mei 2023
26 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Wij streven ernaar onze klanten een uitzonderlijke service te bieden en streven er altijd naar hun verwachtingen te overtreffen. Wij nemen klanttevredenheid serieus en waarderen uw feedback.