nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

3 okt 2023
Ik ben heel erg tevreden over alles. Ik had een probleem voor mezelf gecreëerd met het ontwerp maar ook dat is op een zeer prijzenswaardige manier opgelost. Verder is daarna alles keurig verzorgd. De verzending heel mooi en netjes en ook snel. Wij zijn er heel blij mee.
24 mei 2023
Bedankt voor het mooie beeldje Personello! De verzending duurde helaas wel een beetje langer dan verwacht, maar het moest dan ook wel uit Duitsland komen. Al met al zijn wij wel zeer tevreden met het eindresultaat!!
12 jul 2023
De foto is zo mooi beoordeeld door jullie, en mijn vader is zo mooi naar voren gehaald met zijn gezicht, en zo mooi 3D afgebeeld. Het is een heel dierbare herinnering geworden aan mijn vader. Ik ben heel dankbaar.
31 aug 2023
Zeer mooie kwaliteit! Na het verlies van onze moeder is dit een mooi product om cadeau te doen aan mijn broers, ik zal dit aan heel mijn familie cadeau doen zo blij ben ik er mee! Kan dit alleen maar aanraden!
27 jul 2023
Ik was verbaasd over jullie hulp en snel reactie over mijn probleem daar ben ik dankbaar voor De klantenservice is geweldig dank jullie wel voor. Met vriendelijke groeten Karima Assaban

Perfect!

Precies zoals het omschreven staat ook geleverd. Geweldige artikelen en handige voorbeelden. Bezorging was eerder dan verwacht en werd ook duidelijk gecommuniceerd. Al met al TOP!
Snelle levering. De keuze mocht iets uitgebreider zijn, maar ik begrijp dat je niet voor alles en iedereen het "juiste" product kan hebben. Toch zeer tevreden met het resultaat.
T.
Tamara ..
Culemborg

Snelle levering mooi produkt

Ik heb een glazen drank fles laten graveren met gekozen tekst en afbeelding. Het is erg leuk geworden. Het was snel verzonden. Klantenservice reageerde snel op een vraag.
21 nov 2023

Super service!

Superleuk lijstje met gepersonaliseerde foto. Er was een foutje gemaakt, maar na contact is dat snel en fijn opgelost. Prettig en vriendelijk contact én mooie producten.
In het Duits besteld en fantastisch in het Nederlands ontvangen! Duits gesproken met de service mevrouw Jenny en die was heel attent en begreep volkomen mijn verhaal.
25 aug 2023

Zeer goede service

Ik was niet tevreden over mijn eigen ontwerp. Ik kreeg zonder problemen een nieuw ontwerp toegestuurd. Ze gaan echt voor 100% tevredenheid. Echt helemaal top service!!
23 dec 2023
Bij aankomst was me leisteen gebroken. Na contact te hebben gehsd, had ik met 4 dagen een nieuwe binnen van hun. Toch me kerstcadeau op tijd voor me mam. Dank jullie
Ondanks dat mijn bestelling met verkeerde opdruk was, hebben ze dit op korte termijn recht gezet. En ga ik het waarschijnlijk toch voor kerst binnen kunnen hebben.
6 mei 2023
Ik was een beetje bang voor het resultaat omdat je het niet om voorhand kon zien, maar het is echt super mooi gedaan en in een mooi, beschermend doosje toegekomen!
Super web winkel, duidelijk en als je vragen heb reageren ze erg snel En snelle levering , al veel besteld bij hun en nog niet 1 x iets tegen gevallen 👍
21 sep 2023

Goede service

Eerste levering was item gebroken en werd heel goed geholpen door klantenservice en werd snel een nieuwe item gemaakt en goed geleverd. Heel blij ermee.
16 jun 2023
Had het sneller in huis dan van te voren was aangegeven; was een paar dagen eerder. Wat wel opviel dat het foto in glas was in plaats van op glas.
8 sep 2023

Optimale oplossing

Prachtig product echter helaas niet het gewenste resultaat en super service direct het bedrag teruggestort. Dit noem ik optimaal klantenservice
19 mei 2023

Super mooi en fantastisch !

Op een beeldscherm zag het er al leuk uit (hartvorm glas met foto inclusief standaard) maar in het echt,,,, Super mooi en fantastisch !
ML
Mandy L.
Ottersum
Wat een mooie persoonlijke kerstbal hebben jullie gemaakt deze was voor ons heel belangrijk. En netjes verpakt en snel in huis super