Licentie2GO

5.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.477 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2023
Licentie2GO voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 nov 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

18 nov 2023
Hulp is ver te zoeken

Beoordelingen voor Licentie2GO

24 feb 2024
je n arrive pas a telecharger et installer le logiciel
Antwoord van Licentie2GO
Bonjour Michel, Je suis désolé d'apprendre que vous rencontrez des problèmes lors de l'installation de votre achat. Nous fournissons nos licences avec un guide étape par étape qui vous indique précisément ce qu'il faut faire pour mettre en service votre achat. Nous sommes également toujours disponibles si, malgré ces instructions, vous n'y parvenez pas. Nous garantissons enfin un succès d'installation à 100% si votre ordinateur répond aux exigences minimales ! Je constate que nous vous avons envoyé un e-mail le 23 février avec des explications concernant votre produit ; si cela n'a pas été suffisant, nous prendrons à nouveau contact avec vous et nous nous assurerons ensemble que vous profitiez pleinement de votre achat. Nous n'abandonnons jamais et restons en contact !
18 nov 2023
Hulp is ver te zoeken
Antwoord van Licentie2GO
Beste Sandra, Na onderstaand bericht hebben we helaas niets meer van je vernomen. Mocht je nog steeds niet tevreden zijn over je aankoop, laat het dan vooral weten. We staan nog altijd voor je klaar en willen niets liever dan dat je plezier hebt van je aankoop! Geplaatst 20 november 2023: Dag Sandra, We waarderen je feedback en het spijt ons te horen dat je het gevoel hebt dat we je niet hebben geholpen. Ik heb in onze e-mail gekeken, en in de chathistorie, maar geen ondersteuningsverzoek van jou kunnen vinden. Ons team staat altijd klaar om je te helpen, en we hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We willen benadrukken dat we ons best doen om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als er ooit een specifieke kwestie is waarbij je hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te assisteren en streven ernaar om eventuele zorgen of vragen snel op te lossen. Het is ons doel om een service van topkwaliteit te leveren, en we zijn trots op de waardering die we van veel klanten ontvangen. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Kan je een mail sturen naar service@licentie2go.com? Dan helpen we je zondermeer verder! We houden contact!