Beste Sandra,
Na onderstaand bericht hebben we helaas niets meer van je vernomen. Mocht je nog steeds niet tevreden zijn over je aankoop, laat het dan vooral weten. We staan nog altijd voor je klaar en willen niets liever dan dat je plezier hebt van je aankoop!
Geplaatst 20 november 2023:
Dag Sandra,
We waarderen je feedback en het spijt ons te horen dat je het gevoel hebt dat we je niet hebben geholpen. Ik heb in onze e-mail gekeken, en in de chathistorie, maar geen ondersteuningsverzoek van jou kunnen vinden. Ons team staat altijd klaar om je te helpen, en we hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We willen benadrukken dat we ons best doen om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als er ooit een specifieke kwestie is waarbij je hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te assisteren en streven ernaar om eventuele zorgen of vragen snel op te lossen.
Het is ons doel om een service van topkwaliteit te leveren, en we zijn trots op de waardering die we van veel klanten ontvangen. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Kan je een mail sturen naar service@licentie2go.com? Dan helpen we je zondermeer verder! We houden contact!