Licentie2GO- Logo - Beoordelingen

Licentie2GO

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.342 beoordelingen in totaal

7 nov 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

13 jul 2024
Ik heb die antivirus besteld en betaald,maar kan hem niet downloaden,gelieve het bedrag terug te storten op mijn rekening. Beste groeten Jeannine Deburghgraeve jeannine1243@hotmail.be

Beoordelingen voor Licentie2GO

MU
Marcel U.
Amsterdam

Licentie2go is 100% betrouwbaar!!!👍

Website is overzichtelijk en Licentie2go is absoluut 100% betrouwbaar. Gemakkelijk bestellen en betalen via ideal. 5 minuten later zit de mail met productsleutel al in mijn inbox en die is uiteraard ook te zien in mijn account bij Licentie2go. TIP: koop Norton Antivirus 360 Deluxe voor 5 apparaten, 39,95, maar dan die ZONDER dat je je bankgegevens bij Norton hoeft in te vullen! (kijk goed als je besteld op de foto van het betreffende doosje, daar staat dit op de voorkant duidelijk te lezen). Installeren ging veeeeel makkelijker dan de goedkopere pakketten van Norton die ik eerder kocht en op de laptop had ik het idee dat ik ook minder irritante popups van Norton te zien kreeg😃👍 Anyway, koop hier al jaren mijn Norton Antivirus pakketten en ben dik tevreden met Licentie2go👍👍👍👍👍
11 jul 2024
snel en goed geleverd en zeer voordelig in prijs en legaal, maar ik had graag gezien dat er een vermelding staat die zegt dat je na registratie op Norton daar via download je software extra aanvulling zoals Norton Utilities Ultimate kunt doen.deze wordt niet aangepast als je alleen de nieuwe code in Norton ingeeft. aan Licentie2 go wil ik apart vragen of het mogelijk is om via de firma en vraag te richten naar Norton of het niet mogelijk is om driver up deed in een pakket samen aan te bieden met Norton Utilities Ultimate en Norton 360. nu is driver up deed apart nogal duur.
2 jul 2024

Super goede service

Geen opmerkingen, Alleen maar credits voor wat jullie aanbieden. Al jaren bestel ik bij jullie software. Nog nooit problemen gehad. Echt een aanrader voor velen.
The reason I give you 5 starts instead of 6 is that when I purchased Kaspersky Plus for the second time from you in the offer to renewal it was showing that I have 2 free software's as well [Acronis & some cloud storage] but I didn't receive them and I only got my Kaspersky Plus renewal license!
29 jun 2024
De software kon zonder problemen worden geïnstalleerd en functioneert goed. De bijgeleverde handleiding met stap-voor-stap instructies was daarbij zeker behulpzaam. De s/w heb ik voorgaande jaren ook gebruikt zonder problemen.
9 jul 2024
Snelle service en een goede prijs. Enkel voor Norton meteen een auto renewal met betaalinfo benodigd. Graag iets hierop verzinnen dat het voor de klant makkelijker wordt zonder meteen alles in te moeten vullen.
5 jul 2024
Ik vind de aanschaf van het software makkelijk. Je kan makkelijk op de site de software die je nodig hebt vinden en aanschaffen. Ook de licentie is makkelijk te vinden en er is hulp als je het even niet weet
3 jul 2024
makkelijk, snel. Jammer dat als je een combipakket van virusscanner en Microsoft 365 had en wil verlengen naar Microsoft 365 met een andere virusscanner dat er dan geen extra aanbod is voor bestaande klanten
7 jul 2024
GEBRUIKERSVRIENDELIJKE UITLEG, HET INSTALLEREN WAS EEN FLUITJE VAN EEN CENT, BIJ MIJ GING HET OM EEN VERLENGING VAN DE LICENTIE. JULLIE KUNNEN NIETS BETER DOEN IN MIJN OGEN, NEVER CHANGE A WINNING TEAM.
29 jun 2024
Goede prijzen. als je de installatie niet rond krijgt, helpen ze u verder. zijn vriendelijk en behulpzaam. bij u bestelling krijg je een mail met alle uitleg en waar je terecht kan als iets niet lukt.

Prijs/Kwaliteit altijd TOP

Bij Licentie2Go vind je altijd de software aan de scherpste prijs. Het is daarenboven gemakkelijk om iets aan te kopen en de uitleg is altijd op een niveau dat echt wel iedereen het begrijpt !
KV
Kathy V.
Oudegem
30 jun 2024
Zeer goede prijs. Bij het installeren van de virusscanner wat verwarrend omdat je gegegevens creditkaart moet ingeven, ook als je al betaald hebt. Maar waarschijnlijk hangt dit af van McAfee.
2 jul 2024

Verlenging beveiligingssoftware

Dankzij de duidelijke aanwijzingen van Licentie2Go heb ik zonder problemen mijn '' Bitdefender Internet Security " kunnen verlengen ! Ik ben dus totaal niet gestresst geraakt ! Erg goed !
1 jul 2024
Prima beveiliging voor de laptop voor een fijne prijs. De installatie wordt prima omschreven. Wanneer je het moeilijk installeren vindt, bieden ze goede hulp.
AC
André C.
Benifairó de les Valls
4 jul 2024

Top! Officiële licenties en concurrerende prijzen

Officiële licenties en concurrerende prijzen, en een helpdesk die ik nog nooit nodig heb gehad vanwege de duidelijke download/installatie instructies. Top!
10 jul 2024
Lage prijzen en fijne ondersteuning als een website agressieve marketing gebruikt om automatisch te verlengen tegen een veel hogere prijs van een produkt.
6 jul 2024
Fijne site en wanneer je er niet goed uit komt met het installeren van je gekozen product op je laptop dan helpen ze je met het installeren stapsgewijs.
5 jul 2024

handleiding met installatie instructies helemaal super!

de handleiding die bij het aangeschafte product komt is zo eenvoudig te volgen, dus geen ergernis bij het installeren. Allemaal stap voor stap uitgelegd.
5 jul 2024
Eenvoudig een licentie bestellen en je wordt er aan herinnerd als je deze nog niet hebt geactiveerd. Ook snelle reactie als je een vraag aan ze stelt.
6 jul 2024
Assistentie via de chat OK, maar liever direct per telefoon voor 60 plussers, die kunnen dat extra waarderen. Die zijn nog van de "gespreķsgeneratie"