Licentie2GO

4.568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.568 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2023
Licentie2GO voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 nov. 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

18 nov. 2023
Hulp is ver te zoeken

Beoordelingen voor Licentie2GO

**Recensie van Licentie2Go** Als professional in het vakgebied heb ik de kans gehad om verschillende softwarelicentieplatforms te verkennen, en ik moet zeggen dat Licentie2Go opvalt door zijn gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide selectie van licenties. Allereerst is de interface van de website ongelooflijk intuïtief, waardoor het gemakkelijk is voor gebruikers om te navigeren en precies te vinden wat ze zoeken. Of je nu een kleine ondernemer bent of een individuele consument, Licentie2Go voorziet in jouw behoeften met een breed scala aan softwarelicenties die beschikbaar zijn voor aankoop. Een aspect dat me bijzonder heeft onder de indruk gemaakt, was de transparantie en duidelijkheid in prijsstelling. In tegenstelling tot sommige andere platforms waar verborgen kosten je kunnen verrassen, biedt Licentie2Go upfront prijsinformatie, waardoor gebruikers geïnformeerde beslissingen kunnen nemen zonder verrassingen. Bovendien is de klantenservice die Licentie2Go biedt van topklasse. Ik had een paar vragen over een specifieke licentie, en hun ondersteuningsteam was snel en deskundig in het helpen, ervoor zorgend dat ik alle informatie had die ik nodig had om de juiste keuze te maken. Al met al raad ik Licentie2Go ten zeerste aan aan iedereen die behoefte heeft aan softwarelicenties. Met zijn gebruiksvriendelijke interface, transparante prijsstelling en uitstekende klantenservice is het echt een uitstekend platform in de licentie-industrie. Dank je, Licentie2Go, voor het bieden van zo'n naadloze ervaring, en ik kijk ernaar uit om in de toekomst nog steeds van jouw diensten gebruik te maken.
22 jan. 2024

McAfee Total Protection 2024 Problem

U heeft McAfee Total Protection 2024 geleverd, ik was het eerst via uw site aan het installeren totdat ik de automatische verlengingspagina tegenkwam. Bij Norton-producten was er ook zo'n pagina met informatie over hoe u de automatische verlenging kunt annuleren. Voor McAfee deed je dat niet maar ik installeerde via de McAfee-site en hoefde de automatische verlenging niet in te vullen/ De installatie verliep prima, maar nu kan ik twee sites niet bereiken die ik eerder had bereikt toen ik Norton had (zonder VPN). Ik krijg nu foutmeldingen op Chrome en Edge. Ik probeer contact op te nemen met McAfee over dit probleem, maar misschien kunt u helpen, aangezien McAfee moeilijk te bereiken is via telefoon of chat en geen e-mailadres lijkt te hebben.
25 jan. 2024

mooie prijs en fantastische service

Ik had weer een nieuwe Norton 360 premium met Norton Utilities besteld. Na installatie lukte het mij niet om de automatische verlenging van het abonnement bij Norton uit te schakelen. In de jaren daarvoor lukte mij dit wel. Contact opgenomen via de chat en ben echt fantastisch geholpen. Uiteindelijk heeft zelfs de helpdeskmedewerker het voor mij uitgevoerd. Hiervoor werden geen kosten in rekening gebracht. Eigenlijk is het met alle software die ik hier heb aangeschaft altijd prima gegaan.

goede software aan de beste prijs

Zeer goede begeleiding om de aangekochte software te installeren. Eerst aankopen aan een fantastische prijs en nadien word je zeer goed begeleid in een stappenplan (die je op elk moment opnieuw kunt bekijken). Enkel jammer dat de extra korting (bij verlenging) niet kan toegepast worden wanneer nieuwe software van dezelfde groep wordt aangekocht(vb McAfee 1 toestel naar Mc Afee 5 toestellen)
31 jan. 2024
Dat de ondersteuning tegenwoordig zo goed is, dat is altijd wel goed geweest maar nu is het nog beter en de producten zijn inderdaad altijd goed en snel leverbaar. Het is alleen jammer dat hun internet site hoofzakelijk gericht is op particulieren en leken en dat maakt het minder transparant voor professionals. Dat maken ze echter helemaal goed met hun goede ondersteuning.

Super betrouwbaar

Nieuw bij Licentie2GO. Ik was aan het googlen toen ik het bedrijf vond. Ik heb ze een interessante vraag gesteld en ze hebben me bevredigend geantwoord: het vertrouwen in dit bedrijf is groot. Niet alleen zijn ze erg georganiseerd, goed en behulpzaam, dit bedrijf is ook betrouwbaar. Ze hebben meer softwareproducten en ik ben blij klant van hen te zijn.

Goede service en scherpe prijzen.

Al meerdere keren goedwerkende licenties met mooie korting gekocht. Ze blijven staan in het account, zodat je de activatie kan doen wanneer het uitkomt en terug kan zien wat je gebruikt/gekocht hebt. Vorige week bleek ik er een gekocht te hebben die ik in oktober ook al gekocht had en die was dus overbodig. Kan ongebruikt geannuleerd worden! Top!
26 jan. 2024
Dank aan de heren Jelmer en Dennis voor hun adviezen gisteren en vandaag bij het installeren van Norton 360 Deluxe. Voorgaande 2 keer ging de installatie probleemloos maar nu dus niet. Uiteindelijk gelukt door Firefox te gebruiken als webbrowser, conform hun advies. Mijn helpvraag werd al binnen 15 minuten opgepakt. Conclusie: snel en deskundig.
FS
Fabienne S.
Bruxelles
2 feb. 2024
Il y a un problème, c'est que ma langue maternelle est le français, et lorsque je clique sur le lien c'est en néerlandais, que je ne comprends pas. Sinon, c'est intéressant parce que on est prévenu pour le renouvellement à un prix intéressant. Pour l'installation, je dois encore voir. Cependant, je pense qu'il n'y aura pas de soucis.
2 feb. 2024

Goede service en licenties voor scherpe prijs

Al een paar keer heb ik licenties besteld bij Licentie2go. Scherpe prijzen, heldere website en betaalmogelijkheden. Duidelijke instructies voor installeren van de software of registreren van de licentie. Ook de herinneringsmailtjes als de licentie bijna verloopt en voor het ophalen van een eerder gekochte licentie zijn fijn. Prima!
26 jan. 2024
Prima site. Het enige is dat ik in een loop terechtkwam tijdens de installatie: er werd mij per mail een code gestuurd om mijn pc te verifiëren, maar als ik mijn mail aanklikt verdween het installatiescherm en was de code verlopen. Na meerdere pogingen een tablet erbij gepakt voor de code en toen was de narigheid voorbij.
DS
Diede S.
Den Haag

Uitstekend alternatief voor AV bescherming via de officiële weg.

Koop al een paar jaar Norton licensie bij Licentie2Go. Werkt prima. Begeleiding lijkt me ook geweldig, maar heb ik niet nodig en kan ik dus niet goed beoordelen. Veel goedkoper dan regulier kopen. Het enige wat je extra moet doen is zorgen dat Norton niet automatisch verlengt via je Norton account, want dat is duur.
JG
Jos G.
Helchteren
goede prijs/kwaliteit de handleiding is soms dubbelzinnig met op hetzelfde scherm "begin hier" en "direct beginnen" , wat je moet doen staat soms niet in logische volgorde op hetzelfde scherm , dit is verwarrend . Deze keer had ik echt moeite om Mcafee zelf geïnstalleerd te krijgen, maar uiteindelijk wel gelukt :-)

Perfect als het gaat om leveren van Norton 360 met Norton Utilities

Perfect als het gaat om leveren van software. Hoe te installeren wordt zeer goed beschreven en uitgelegd. Ik was zelf even in de war met het installeren van het programma. Weer terug naar de basis en van daaruit weer verder. Daardoor is de installatie een fluitje van een cent geworden.
Betere aanbieding voor vaste klanten. Iets duidelijker de verschillen in pakketten als bv office365 met norton. Klantenservice is top, zij hadden mijn vraag hierover keurig beantwoord. Dit is het 2e jaar dat ik hier mijn software aanschaf. Blijf jullie zelf verbeteren, ga zo door!
28 jan. 2024

ik sukkelde wat met m'n vertraagde pc en nu met Norton Utilities werkt het an beter.

Wel ik sukkelde wat met m'n vertraagde computer en dit zette mij ertoe om Norton Utlilties aan te schaffen, er is felle verbetering qua snelheid en verder moet ik nog het één én ander lezen en bijschaven en ermee te leren werken! komt wel in orde haar. M.v.g. Rudy Van den Plas.
Makkelijk te bestellen en daarna installeren. Perfecte service en bovenal heel voordelig. Norton 360 geïnstalleerd op 2 PC's en op 2 android smartphones. Gebruik dit al jaren in volle tevredenheid via Licentie 2Go Tip zet automatisch verlenging via Norton uit.
22 jan. 2024

Om vaker te komen & kopen

Heldere site, goede informatie, eenvoudige bestelling en installatie. In de tekst over Microsoft partner zou een link handig zijn, die je naar de site van Microsoft brengt waar je dit kan nalezen. Een brief van Microsoft kan je ook zelf maken als website.
31 jan. 2024
Positief: jullie doen gewoon wat jullie zeggen: goede instructie bij installeren software; klinkt normaal, saai maar wel heel prettig; en "als je maar lang genoeg gewoon blijft word je vanzelf bijzonder". daarom koop ik bij jullie
23 jan. 2024
Duidelijke informatie en website. De prijsverhouding is prima en maakt het makkelijk om een keuze te maken opb dure pakketten elders. Snel geleverd en goede uitleg hoe een programma /licentie op de juiste wijze te installeren.