Licentie2GO- Logo - Beoordelingen

Licentie2GO

5.344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.938 beoordelingen in totaal

7 nov 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

18 nov 2023
Hulp is ver te zoeken

Beoordelingen voor Licentie2GO

BH
Brunhild H.
Enschede

online hulp

Ik had problemen met installaties. De medewerker die mij heeft geholpen was vriendelijk en deskundig. Keurig alles hersteld en bijgewerkt. Prettig aan de telefoon (rustig, weet waar hij het over heeft) en met Teamviewer ging het helpen nog makkelijker. Producten zijn goedkoper dan bij google, office, McAfee etc.. Wat mij betreft echt een aanrader.
31 mei 2024

Snelheid en service

Dat je op tijd herinnerd wordt voor verlenging van de licentie. Ook het activeren is eenvoudig, echter was van mening dat bij activatie ook deze bij Microsoft werd gemeld. Met ondersteuning was dit ook snel opgelost. Alles binnen dag of twee.

hartelijk dank voor de hulp bij het installeren …

Een welgemeende dankjulliewel voor de hulp bij het installeren. Het was me toch niet gelukt. Maar dankzij jullie vlotte en vriendelijke hulp was de klus snel geklaard en verdienen jullie een dikke 10. Tot volgend jaar. Renilde

De beste in betrouwbare software.

Ik ben al jaren trouwe klant bij Licentie2go. Scherpe prijzen, betrouwbare software en mocht je hulp nodig hebben bij de installatie van je software krijg je zelfs in het weekend nog hulp en dat verdient een groot compliment.
25 mei 2024

Goede uitleg hoe de licentie te gebruiken

Alles verloopt snel, met goede afbeeldingen zodat alles soepel verloopt. Klein puntje van aandacht zou kunnen zijn dat de afbeeldingen over de engelse versie van office gaat, en niet de nederlands die ik besteld had.
30 mei 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Ik begrijp je opmerking over de afbeeldingen in de handleiding; deze handleiding wordt in de taal van de klant getoond maar afbeeldingen kunnen daar vooralsnog niet op worden aangepast, vandaar dat we Engelstalige afbeeldingen laten zien. De instructies zelf zouden evenwel in het Nederlandse getoond moeten worden aan jou. We zullen eens kijken of we de afbeeldingen ook per land kunnen aanpassen. Bedankt voor de feedback!

Bij Licentie2Go you never walk alone!

Als je op je vrije zaterdag even goed nog een appje krijgt die je verder helpt met dat gene wat je niet kon vinden, dan vind ik dat best bijzonder en wil dat dan ook niet onder stoelen of banken steken, geweldig!👍
25 mei 2024
Is een van de goedkoopste. Makkelijke website. Met alert wekker wanneer je einddatum verloopt. Goede supportafdeling. Ik bestel hier al een paar jaar. Met een account bewaar je makkelijk je registersleutels.
30 mei 2024
Dank je wel voor je buitengewone ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling!

Goed product

Duidelijke site, goede prijs, makkelijk te installeren; inloggen ging niet meteen goed, alsof mijn account niet bestond. Na maximaal aantal pogingen wachtwoord-reset waarna inloggen wél is gelukt
29 mei 2024
De uitleg over de activeringscode vond ik persoonlijk nogal onduidelijk. Omdat de nieuwe geldigheidsdatum maar niet werd aangepast ben ik opnieuw alles gaan nalezen en is het mij nu toch gelukt.
30 mei 2024
Bedankt voor je recensie; fijn te horen dat het je is gelukt! Wij proberen met onze meegeleverde handleiding je zo goed als mogelijk te begeleiden door het activatie- en installatieproces zoals dat door de fabrikant wordt gedicteerd. Maar we begrijpen volkomen dat het ook dan nog wel eens lastig kan zijn. We staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt of met vragen zit!

Prettig, deskundig, betrouwbaar.

Prettige, betrouwbare en deskundige begeleiding. Minpuntje: afspraak voor hulp bij installatie leverde door kleine bug in onlineformulier een dubbele datum op die voor enige verwarring zorgde.

License2Go een uitstekende keus

Voor een goede prijs een uitstekende beveiliging op meerdere apparaten. Jaarlijks wordt tijdig een nieuw aanbod gedaan. Maak hier al jaren tot volle tevredenheid gebruik van.
FS
3 jun 2024

Software is eenvoudig te bestellen en te installeren

Software is eenvoudig te bestellen op de website, daarna een email met duidelijke instructies mbt het installeren van de software. Kortom, eenvoudig en goed te doen.
WD
8 jun 2024

Helemaal tevreden. Ga zo door!

Ik heb al meerdere malen software bij Licentie2Go gekocht. De bijgevoegde installatiehandleiding is zeer duidelijk. Ik kom volgende keer gaarne bij ze terug.
JV
25 mei 2024
zoals altijd snelle service en zeer scherpe prijzen en goede overzichtelijke website.en ik krijg op tijd een email als mijn product bijna is afgelopen
30 mei 2024
Bedankt voor het vertrouwen dat je in ons stelt!
29 mei 2024

Software

Dat alle software zonder problemen geïnstalleerd kan worden met een perfecte handleiding! En bij een vraag krijg je een duidelijk antwoord of advies!
30 mei 2024
Je bent een topper! Bedankt voor de review!
25 mei 2024
Goede stap voor stap handleidingen Herinnering mailtjes En toch een zeer lage prijs Ik gebruik al jaren licentie2go voor mijn antivirussoftware Top
30 mei 2024
Yes! We zijn dolblij met je top review!
3 jun 2024
Alles prima verlopen. Geen enkel probleem gehad bij de installatie. Ook de aankoopprijs van Norton 360 voor 3 toestellen was een echte meevaller.

Toppers

Goede prijs, perfecte begeleiding, en razend snel. Wat mij betreft staan de toppers niet in de Ziggodome maar zijn de echte toppers licentie2go.
Snelle bestelling en levering van software Licenties. Makkelijke stap voor stap uitleg om je licentie te gebruiken. De prijzen zijn ook top!
Fijne software voor een mooie prijs. Keurige omschrijving voor installatie op de verschillende apparaten. Ik beveel licentie2go aan!