Licentie2GO

5.319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2023
Licentie2GO voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 nov 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

18 nov 2023
Hulp is ver te zoeken

Beoordelingen voor Licentie2GO

BV
Brigitta v.
Giessenburg
Ik koop altijd mijn Norton hier, normale prijzen in vergelijking met Norton zelf. Het is alleen omslachtig met installeren of verlengen omdat je eerst je abonnement bij Norton weer moet activeren en omslachtig te vinden waar je je productsleutel moet invullen, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen….Norton wil je aan een duur abonnement hebben maar daar trap ik niet in, gewoon na activeren/verlengen abonnement weer deactiveren.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je mooie waardering en je feedback! Het activeren bij Norton is inderdaad iets waar je even je aandacht bij moet houden maar is het eenmaal gebeurd dan draait alles als een 🌞! In onze meegeleverde handleiding vertellen we precies hoe je dit voor elkaar krijgt en als je hulp nodig hebt staan we altijd voor je klaar!
31 mrt 2024
Snelle levering van de licentiesleutel, na betaling voor product. Verbetering? Wellicht nog makkelijker maken, bijvoorbeeld via simpel DIGID, om integraal de licentiesleutel te krijgen na betaling zodat achteraf, naar keuze, een account bij het product gemaakt kan worden. Moest veel ingewikkelde stappen door ESET doorlopen om uiteindelijk de sleutel binnen te halen. Dat lukte uiteindelijk goed.
Antwoord van Licentie2GO
Wat een fantastische feedback, bedankt! De activatieprocedure wordt door ESET gedicteerd en wij hebben hier weinig invloed op, maar zullen je adviezen zondermeer meenemen in ons volgende gesprek met ESET.
13 apr 2024

Bij een licentieverlenging kon ik wat hulp gebruiken.

Bij een licentieverlenging kon ik wat hulp gebruiken omdat het niet lukte (ter info, het kwam doordat ik de licentie te snel wou verlengen). Dus op een vrijdagavond een email naar Licentie2Go gestuurd en op zaterdag ochtend kreeg ik al een via email een oplossing toegestuurd. Dus probleem opgelost. Top service noem ik dat.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je genereuze beoordeling en aanbeveling! We zijn blij dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen 🙂
31 mrt 2024
Bij verlenging van een abonnement vindt ik het niet altijd duidelijk of ik opnieuw moet installeren of alleen een nieuwe sleutel krijg. Bij het ene abonnement wel en het andere niet.Misschien een duidelijker onderscheidt tussen nieuwe installaties en "verlengingen". Maar naar enig zoeken wordt dit wel opgelost.
Antwoord van Licentie2GO
We zijn dankbaar voor jouw support, bedankt! Bij verreweg de meeste producten is er geen verschil tussen een verlenging of een nieuwe installatie; ook bij verlenging raden we altijd aan om de software opnieuw te installeren zodat je zeker weet dat je de laatste versie hebt van je product en het optimaal werkt. We zullen kijken of we dit duidelijker in onze handleidingen kunnen vermelden. Dank voor je feedback!
RL
Rob L.
Schiedam

Bestel al enkele jaren Kapersky internet security op deze manier.

De link die na betaling word toegestuurd geeft nooit problemen bij de installatie. Gaat het eventueel toch niet goed, dan is de meegestuurde handleiding te gebruiken. Lukt dan nog niet ( lijkt mij onwaarschijnlijk ) dan bel je ze. Of je laat het door hun eigen experts doen, voor een paar Euri...

Fijn dat mensen denken in oplossingen

Ik had een verkeerd pakket gekocht werkte niet op mobiel en tablet. Na wat heen en weer gechat toch tot een prima oplossing gekomen. de mensen van Licentie 2 go denken niet alleen aan verdienen maar komen ook met oplossingen. Ik was aangenaam verrast, daarvoor dank.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw vijf-sterrenbeoordeling is een opsteker voor ons hele team, bedankt!

Opletten

Het enige nadeel dat wanneer je een Norton licentie koopt bij licentie2go, je je betaalgegevens aan Norton moet bevestigen. Deze kun je op een later tijstip verwijderen. Doe je dat niet dan wordt je licentie automatisch door Norton verlengd voor een veel duurdere prijs.
Antwoord van Licentie2GO
We waarderen je 4/5 sterren review enorm. Hartelijk dank! Het klopt dat je bij Norton je betaalgegevens moet invoeren; dit betekent echter geenszins dat je vast zit aan een abonnement als je dat liever niet wilt. We helpen je altijd met het opzeggen van een eventueel abonnement zodat je er op kunt vertrouwen dat je nooit te veel gaat betalen - we staan altijd voor je klaar!
JD
johannes d.
julianadorp
beschermd goed maar wat ik merk dat er softwaar soms niet werkt door blokkering die ik nodig heb voor mijn hobby met flightsimulatie en krijg geen melding dat deze geblokkeerd is dus weet soms niet als er probleem is dat het hier aan ligt,is ingewikkeld soms
Antwoord van Licentie2GO
We waarderen je tijd en moeite om ons een 5-sterren review te geven, bedankt! Als je vermoed dat je aankoop problemen geeft, op wat voor manier dan ook, laat het ons dan meteen weten. We doen altijd ons uiterste best om je optimaal te helpen met het oplossen van je probleem!
7 apr 2024

Een kleine kanttekening.

Doorgaans installeer ik eerst de software en voer vervolgens de registratie sleutels in. Bij Acronis kon ik de software niet downloaden, pas na invoering van de sleutels kon dat wel. Maar misschien heb ik dat in de jullie tekst over het hoofd gezien.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je input en de ⭐⭐⭐⭐⭐! je moet inderdaad eerst de geleverde productcode activeren in je Acronis account; daarna kan je de software downloaden. De precieze instructies vermelden we in de meegeleverde handleiding; mocht deze evenwel niet duidelijk zijn en is er assistentie nodig dan staan we altijd voor je klaar!
Hulp via Whatsapp mogelijkheid. Meedenken met het oplossen van abonnement problemen. Korting geven bij het verlengen van de abonnement. Ga zo door en ik blijf jullie vaste klant. Ik maak mond tot mond reclame bij anderen al voor jullie.
Scherpe prijzen en goede service. Al meerdere licenties besteld. Altijd scherpe prijzen en een duidelijke uitleg voor de installatie. Laatste keer zelf een fout gemaakt bij de bestelling en is keurig opgelost door Licentie2Go.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw tevredenheid is ons doel. Bedankt voor je review!
Goede aanbiedingen en snel geregeld Tip: wel zelf goed de verlengwekker instellen anders krijg je een geautomatiseerd bericht met een datum van aankoop i.p.v. de in gebruik name. Nu al vaker iets besteld en gewoon tevreden.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw positieve review betekent veel voor ons. Bedankt!
30 mrt 2024
De snelle afhandeling bij het betalen via bankcontact vele instellingen kiezen voor een kreditkaard maar daar begin ik niet aan voor mij is bank contact nog altijd het veiligste en de goede service bij jullie is betrouwbaar
Antwoord van Licentie2GO
Het is fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent, bedankt voor de 5-sterren review!

Voor service en garantie is licentie niet op vakantie chapeau

Snelle service besteld en betaald binnen 5 minuten was alles geregeld. Als zuinige Nederland gebruik gemaakt van de aktie ,een maand extra . Volgend jaar automatisch verlengd ,en goedkoper als Microsoft.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor het achterlaten van zo'n geweldige review!

norton

ik kan nog geen beoordeling geven aangezien ik de norton beveiliging voor de telefoon pas een paar dagen in gebruik heb. je kunt wat zeggen over goede recensies en werking als je hem een tijdje gebruikt
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je recensie! We hopen dat je plezier hebt van je aankoop en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt!

Mcafee

Zoals gebruikelijk bij licentie2go to go melding dat mcafee verloopt. Gelijk nieuwe (met korting) betaald en gedownload. Handleiding voor installatie gelezen en 5 min later was mcafee weer up to date.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw positieve feedback is een motivatie om ons best te blijven doen, dank je!
Perfect als je niet de hoofdprijs wilt betalen voor een virusscanner. Je koopt een licentiesleutel en download de gewenste virusscanner. Koop al jaren een licentiesleutel bij licentie2go.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je vertrouwen in ons en de 5-sterren review!

licentie2go en norton geweldig

Omdat ik nog een account, bij norton heb Ik norton gebeld, wat ik het beste kon doen. En norton heeft mij helemaal erdoor geholpen. Geweldig. Maak niets uit waar de licentie gekocht is.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw steun betekent veel voor ons. Dank je wel!

Goede prijs, prima website

Goede prijs, goede website, prima handleiding, altijd bereid om je per telefoon bij te staan als je niet weet hoe je moet handelen en leuke aanbiedingen als je al klant bent.
13 apr 2024
De Mcafee licenties zijn snel geregeld en je krijgt duidelijke instructies om ze te installeren. Bovendien kreeg ik regelmatig een herinnering om ze op tijd, te installeren.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw 5 sterren maken ons trots. Bedankt!