mypetframe.nl- Logo - Beoordelingen

mypetframe.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2021
mypetframe.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jul 2023
Top: eindresultaat (zoals eerdere bestellingen) Niet OK: foto zit gerimpeld en niet stofvrij ingekaderd (door My Pet Frame) Foto was geschenk, en geschenkverpakking ontbrak, desondanks meerprijs. Wil My Pet Frame in een later stadium een foto van het kader bezorgen, maar ben vergeten er een foto van te nemen bij mijn bezoek aan de jarige.

14 jul 2023
Goed: -Prijs/kwaliteit Voor digitaal werk waar weinig uren in zitten vind ik de prijs redelijk, vooral omdat er vaak korting aangeboden wordt. -Klant contact Al mijn kritische wijzigingsverzoeken werden opgevolgd. Verbeterpunt: -Inlijstwerk en lijst Ik trof veel stof aan tussen plexiglas en afbeelding, de achterkant zat ondersteboven en er zat een kras op het plexiglas. Aangezien het een standaard maat betreft heb ik elders een betere kwaliteit lijst met ontspiegeld (plexi)glas besteld en de afbeelding zelf opnieuw stofvrij ingelijst. Met de afbeelding ben ik tevreden, echter zou ik aanraden de lijst elders te bestellen.

Beoordelingen voor mypetframe.nl

Blij met het resultaat maar helaas geen cadeauverpakking waar ik extra voor betaald heb
JD
Jessica D.
Noordwijk
31 mrt 2024
Leuke items bij jullie gekocht en goed ontvangen.
20 mrt 2024
Prachtig eerbetoon aan mijn lieverds!
KG
Werd niet gedaan wat ik vraagde en wat ik bijbetaalde. Toen ik het pakket thuis kreeg had ik den indruk dat het snel, snel gegaan was bij het maken van portret en het in een doos droppen. Het gaf mij het gevoel dat ze er hun voeten aan veegde.
3 feb 2024
Goede service na foto in gestuurd te hebben kreeg ik al snel een bericht terug dat hij goed ontvangen was volgen de dag al een tekening met mijn hond! Hij is heel mooi zoals hij is! En binnen een paar dagen was hij binnen! Echt top!
Niks alles verliep vlot Alleen de foto voor iPhone is niet goed te begrijpen heb hem nog altijd niet kunnen downloaden
Alles ging prima! Mooi geworden!
AK
Alice K.
Willemstaf
Nog steeds geen voorontwerp ontvangen
14 jul 2023

Realistisch portret van mijn hond

25 jul 2023
9 sep 2023

Bijzonder!!

Wat ik heel bijzonder vind is dat je een voorbeeld krijgt toegestuurd en kan aangeven of je iets wil veranderen. Het is zeker zijn geld waard. Zo mooi en netjes gedaan. Mijn vriendin in tranen geroerd na het verlies van haar hondje en nu vereeuwigd. NIETS VERANDEREN, ZO DOOR BLIJVEN GAAN.!♡
MV
Ik ben zo blij met mijn petframe! Hij is echt ontzettend goed gelukt en je ziet dus echt dat het mijn huisdier is. Lijst was bij binnenkomst kapot, melding gemaakt en krijg gelijk een nieuwe opgestuurd Een echte aanrader om iemand cadeau te te geven, of jezelf natuurlijk.
21 okt 2023

Het is het waard

Er wordt geleverd zoals het ook geadverteerd wordt. En er wordt ook gekeken na de extra notitie die wij erbij gezet hadden, om voor en achter een sterretje te zetten bij de datum. Ook is onze kat zo afgebeeld zo als we hem iedere dag zagen. Dank je wel mypetframe!
2 aug 2023

Top, helemaal blij!

Snel antwoord gekregen bij verschillende vragen. Goed advies gegegeven toen ik twijfelde tussen 4 foto's. Vriendelijke en behulpzame toon in het app- en e-mailverkeer. En een heel mooi resultaat! En binnen een week hangt hij aan de muur!
LW
Leeuwtje W.
Spijkenisse
13 aug 2023

Heel blij mee en zo mooi

Een hele goede communicatie over hoe je de tekening wil hebben geef jij akkoord dan gaan ze het versturen,snel in huis en ik ben er heel blij mee,dit is een echte aanrader voor iedereen die een mooie realistische tekening wil.
4 nov 2023
Men belooft 1a 2 werkdagen na goedkeuring, maar nee na 4 dagen niets binnen ,mail gestuurd wordt netjes beantwoord na 2 dagen nog maar een mail, en dan na 1 dag bestelling is binnen.