mypetframe.nl- Logo - Beoordelingen

mypetframe.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2021
mypetframe.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jul 2023
Top: eindresultaat (zoals eerdere bestellingen) Niet OK: foto zit gerimpeld en niet stofvrij ingekaderd (door My Pet Frame) Foto was geschenk, en geschenkverpakking ontbrak, desondanks meerprijs. Wil My Pet Frame in een later stadium een foto van het kader bezorgen, maar ben vergeten er een foto van te nemen bij mijn bezoek aan de jarige.

14 jul 2023
Goed: -Prijs/kwaliteit Voor digitaal werk waar weinig uren in zitten vind ik de prijs redelijk, vooral omdat er vaak korting aangeboden wordt. -Klant contact Al mijn kritische wijzigingsverzoeken werden opgevolgd. Verbeterpunt: -Inlijstwerk en lijst Ik trof veel stof aan tussen plexiglas en afbeelding, de achterkant zat ondersteboven en er zat een kras op het plexiglas. Aangezien het een standaard maat betreft heb ik elders een betere kwaliteit lijst met ontspiegeld (plexi)glas besteld en de afbeelding zelf opnieuw stofvrij ingelijst. Met de afbeelding ben ik tevreden, echter zou ik aanraden de lijst elders te bestellen.

Beoordelingen voor mypetframe.nl

KG
Werd niet gedaan wat ik vraagde en wat ik bijbetaalde. Toen ik het pakket thuis kreeg had ik den indruk dat het snel, snel gegaan was bij het maken van portret en het in een doos droppen. Het gaf mij het gevoel dat ze er hun voeten aan veegde.
Nog steeds geen voorontwerp ontvangen
18 okt 2023
De ontwerpen wijken af van de voorbeeldfoto's getoond op de site. Ik heb wensen doorgegeven voor een 2e ontwerp, die zijn geen van allen opgevolgd. Er staat nergens vermeld dat je voor een nieuwe foto moet betalen. Bovendien is zonder mijn toestemming en zonder dat er gewacht is op mijn betaling een 2e ontwerp gemaakt, waar ik dus wel voor heb moeten betalen. Daarnaast kreeg ik pas een reactie NADAT ik voor een 2e keer een email nastuurde, terwijl eerst meteen werd gereageerd. Al met al geen goede ervaring. Erg jammer!
5 sep 2023
De tekeningen die ze maken zijn niet mooi, precies getekend door een computerprogramma en mijn huisdieren lijken er helemaal niet op. Nadat ik deze opmerkingen doorgaf, plakten ze er een andere achtergrond op maar bleef de tekening hetzelf. Erwordt geen rekening gehouden met de opmerkingen. Ik wil mijn geld terug, maar ze rekenen annulatiekosten aan. Dit zou meer moeten worden aangegeven!
19 sep 2023

Niets ontvangen

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ! Ik raad dit niet aan.
8 nov 2023
Ik heb nog niets gezien dus kan niets beoordelen
9 nov 2023
Was beschadigd