shop.shakaloha.com/nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.159 beoordelingen in totaal

4 aug 2023
Goede kwaliteit: fijne en warme combinatie van wol en fleece. Het vest is met oog voor detail gemaakt - van het vest zelf tot aan de labels - en netjes afgewerkt. Leuk detail ook t.a.v. de wasinstructie: 'Ask your mom'. Prijs: ik heb 130 euro betaald voor het vest. Voor een vest gemaakt van Nieuw-Zeelandse wol, en het secure Nepalese handwerk, was dit echt een koopje! Verpakking: goed en stevig - PostNL proof - verpakt. Snelle verzending: ik had het vest de dag na bestelling al binnen.

29 okt 2023
Vest is van goede kwaliteit. Dit is mijn tweede. Maar de verpakking was gewoon r*k! Vest lag nog net niet buiten de doos. Door een simpel tape-je om de veel te slappe doos te plakken, keek je er van alle kanten in. Waarom niet ff wat meer aandacht hieraan schenken! Oh ja.....geen excuses als sorry....daar ligt de kast al vol mee.

Beoordelingen voor shop.shakaloha.com/nl

Voor 13.00 uur besteld, volgende werkdag in huis, ik had om 13.30 uur besteld en het werd alsnog de volgende werkdag bezorgd, het vest was ook goed en stevig verpakt.
13 jul 2024

Burque Multi vest

Een prachtig vest! Keurig verpakt, en op tijd geleverd! Heel goed en correct op de hoogte gehouden! Alle lof!
2 jul 2024
Pasmaat / tabel klopt. Snel geleverd en verders geen nonsens Toppie
Goede maatvoering en lekker warm vest, snelle levering.
ES
9 jul 2024
2 jul 2024
27 jun 2024
4 jun 2024
Een ontzettend goede service en snelle levering
HS
Hein S.
Ermelo
15 jun 2024
Uniek assortiment en snel geleverd.
18 jun 2024
13 jun 2024
31 mei 2024
5 mei 2024
Leuke collectie en snelle levering!
13 mei 2024
Snel en goed product
27 apr 2024
Het vest was binnen een dag in huis. Jammer dat het best wel een gok is qua maatvoering. Je moet eigenlijk ergens kunnen passen als je een model uitgezocht hebt. Maar bij ons is het gelukkig goed gegaan.