shop.shakaloha.com/nlReviews

1019 RD Amsterdam
Hendrik Blom

Beoordelingen voor shop.shakaloha.com/nl

156 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb al een shakaloha vest gekocht in 2019 en al vanaf de eerste keer dat ik het aan deed kon ik voelen hoe lekker warm het was, en ook heerlijk om je armen kruislings in je mouwen te steken om je handen warm te houden. Mijn kinesist heeft er ook ene aangeschaft na de mijne te hebben gepast. Heb nu ene besteld voor mijn zoon, en hij ziet zodanig goed zitten dat hij er nog eentje bij wil.

Zelf achter de bestelling moeten gaan blijkbaar was iets toch niet op voorraad toen de bestelling geplaats was en betaald Hier kwam ik achter toen ik na 5 dagen contact zocht met jullie

Beoordelingen voor shop.shakaloha.com/nl

ongelooflijk warme trui gekocht, verzending zeer netjes en snel en 1 retour vanwege de maat bijzonder snel afgehandeld. ik had 2 maten genomen om de juiste te houden, maten vallen perfect. L is ook echt L.. wat moet ik nog meer zeggen? k zou er zo nog een aantal kopen, maar voor kwaliteit moet ook betaald worden helaas ;-)
Ik heb nu mijn 2e vest, het eerste is 12 jaar oud (zit een ander merk in maar is van dezelfde kwaliteit) en ik draag hem nog steeds. Deze iets langere model ziet er weer heel mooi en vrolijk uit en hoop hem weer zo lang te mogen dragen. Website is duidelijk en overzichtelijk.
Onlangs weer een nieuw Shakaloha vest gekocht. Een vorig vest draag ik al jaren. Goede kwaliteit, lage prijs, mooi materiaal, snelle levering. Ruilen voor andere maat was geen probleem. Dit bedrijf en deze producten kan ik aanbevelen!
Supersnelle levering en prachtige producten. Nog mooier in het echt dan ik hoopte dat ze waren. Lekker warm, prachtige kleuren, netjes afgewerkt. Kortom: een dikke aanrader!
Prachtige jassen met goede service. in een jas was de binnenrits kapot gegaan en we hebben deze laten maken op hun kosten. Wat een service!
Goede kwaliteit, past goed, snelle levering, eerlijke producten
Snelle service, en top kwaliteit.
Snelle levering.
Alles
Levering was prima op tijd. Het bestelde vest Chuck Ziphood Grijs voldoet aan de verwachtingen. Helaas stonk het vest naar schaap. Er zijn geen wasinstructies bijgeleverd. Via de contactpagina de vraag gesteld en antwoord gekregen. Het vest moet gewassen worden om de stank er uit te krijgen. Ik verwacht eigenlijk niet dat een nieuw vest meteen gewassen moet worden. Geen informatie gevonden op de website hierover.
Prachtig wollen vest. Dag na de bestelling al binnen. Het zit heerlijk en is lekker warm. Echt kwaliteit vest/jas.
Supersnelle levering, en wát een fijn product! Het liefst woon ik in dit vest!
Super snelle levering. Mooi vest en fijne kwaliteit 👍🏼
Goede kwaliteit en snelle levering.
More stock !