De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.402 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Kapotte doos, dicht getaped met bedrijfstape van de Boer. Met de opmerking dat ze niet verantwoordelijk zijn voor wat er tijdens vervoer gebeurd....
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Als het product schade heeft helpen wij u graag verder.
2 onderdelen besteld. 1 geleverd maar incompleet. Moet morgen eens aan de telefoon gaan hangen.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling incompleet is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.
20 mrt 2024
na het bellen over een probleem met een product word je niet terug gebeld
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat wij niet tijdig uw probleem hebben kunnen verhelpen. Wij hadden uw vraag extern uitstaan en helaas niet tijdig reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Pakketje is er nog steeds niet.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat uw pakket gistermiddag in de brievenbus is bezorgd!
GM
10 feb 2024
Slechte levering. In delen en je krijgt alleen een reactie als je mailt. Beloven maar niets doen. Eer je alles hebt voor je klusje ben je zomaar twee weken verder.
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Helaas is uw order inderdaad om onbekende reden blijven steken in het systeem. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen, dat we dit momenteel aan het uitzoeken zijn. Wij hopen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Onze excuses voor dit ongemak!
Er staat bij t bestellen voor ..... Besteld morgen in huis. Prima als dat niet lukt maar dan kan je er beter ook niet mee adverteren
Antwoord van De Boer Drachten
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
18 feb 2024
Ik kreeg bij de pomp, recommention items erbij, deze pasten niet eens op de pomp.. dus erg teleurstellend.
Antwoord van De Boer Drachten
na betaling staat er geen de boer op bankafschrift en is onherkenbaar voor inlezen boekhoud programma spullen worden laat geleverd wat pas duidelijk word na dat je hebt besteld vervolgens incompleet en na dat je gebeld en gemaild hebt moet er ook nog een foto worden ge upload van het incomplete artikel waarom ? om te zien dat het ontbrekende onderdeel ontbreekt?? gaat allemaal tijd in zitten die ik weinig heb nee vroeger een heel goed3e zaak maar nu...neem maar eens kennis van de service bij schippers in bladel!
6 jan 2024
Ik had niets besteld bij de boer,ik kreeg wel een mail. Heb netjes gebeld dat ik niets had besteld dat was waarschijnlijk iemand met het zelfde e-mail adres als wat ik heb , dat kan natuurlijk niet. Werd terug gebeld en bleek dat de echte klant in Haaren een verkeerd e-mail adres had opgegeven. Maar nu krijg ik deze mail weer . Ik snap er niets van,maar er is wel wat fout bij de boer.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nogmaals een e-mail heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mogelijk is het iets later verwerkt en was deze e-mail al verzonden. Als u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij uw gegevens opzoeken en controleren of het e-mail adres juist verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.
14 jan 2024
Leveren duurt veel te lang. Duurt 3 weken voor je wat binnen hebt.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas hadden de accu's van Makita inderdaad een langere levertijd dan normaal. We hebben wij geen invloed op de levertermijnen van Makita. Alsnog onze excuses voor deze vertraging.
13 jan 2024
Slechte levering, bestelling apart geleverd met 4 dagen ertussen.
28 sep 2023
Alle internetsites bekeken..nergens in stock deze producten, oef bij deboer wel....direct leverbaar en in stock....besteld en betaald....maar ijdele hoop...moest besteld worden bij de leveranciers en wachten en wachten en...om st... kl... van te krijgen, wanneer word dit aan banden gelegd...in stock is in stock daarmee basta!!!!!..sorry ik word hier zooooo moe van...
28 sep 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor. We zien overigens dat uw bestelling gisteren bezorgt is.
18 jun 2023
Zwembad besteld met toebehoren.later dan gepland bezorgd echter zonder zwembad. Na veel navraag gedaan bij de Boer en postnl uiteindelijk geconcludeerd dat zwembad niet is meegezonden.... moet weer extra lang wachten , hopelijk krijg ik hem over 3 a 4 dagen ...jammer dat ze niet extra hun best doen om hem snel te leveren , zei hebben tenslotte de fout gemaakt
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen. Wij hebben zaterdag dit met u besproken en opgelost door u een nieuw zwembad toe te sturen. U gaf toen aan dat u erg tevreden en blij met deze oplossing was. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit met u te bespreken.
30 jun 2023
Halamid besteld. 3-5 werkdagen levertijd. Stallen zijn een maand geleden schoongespoten. Gisteren kwam na weken de bestelling binnen. Hadden toen al een ander middel besteld, ter ontsmetting. Jammer! Mosterd na de maaltijd. Ook niet op de hoogte gehouden van eventuele vertraging.
1 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling een lange levertijd had! Helaas had de Halamid inderdaad erge vertraging. Normaliter wordt u hier goed op de hoogte van gehouden. Ik heb u even een e-mail gestuurd om dit te bespreken! Onze excuses voor het ongemak.
Tja besteld met app ! De volgende dag nog een rekening via mail toegestuurd krijgen ! Post nl zegt bezorgd te hebben en echt niks gekregen hebben !! En we wonen op een boerderij alleen hoor ! Tja mijn geld kwijt en ook geen werkhandschoenen ! Zeer spijtig hoor
16 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben hier contact over via de e-mail. PostNL zegt inderdaad dat het geleverd is. Wij willen u verzoeken op onze e-mail te reageren zodat we een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Op die manier kunnen wij u nogmaals de handschoenen toesturen of uw aankoopbedrag crediteren.
7 jul 2023
Bij mijn bestelling namelijk was aangegeven dat het pakketje via post nl op een afhaalpunt zou worden bezorgd. Achteraf betrof het een heel andere koerier die andere bezorgopties heeft.. Dit was niet goed geregeld.. Mvg, hr Vidjai Mancham
8 jul 2023
Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak dat uw pakket toch onverwachts door een andere vervoerder bij u is afgeleverd. Ik zie in de track en trace dat het pakket wel succesvol bij u is afgeleverd op 6 juli om 19.44 uur. Fijn dat u toch uw pakket nog heeft ontvangen.
22 jun 2023
De slogun, voor 20.00 bestelt de volgende dag geleverd kon helaas niet worden gehaald, bovendien geen mail achter gelaten wanneer bestelling wordt geleverd( track en trace ) De postbezorger vraagt om een handtekening .
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukt op alle fronten lastig om de slogan waar te maken maar wij blijven het proberen! Op onze website wordt tijdens het bestellen ook aangegeven dat er vertraging kan ontstaan. Wij kunnen zien dat u het product maandag besteld, woensdag heeft ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u nog een fijne dag toe!
9 jun 2023

Fles beschadigd

De fles was beschadigd/ingedeukt waardoor er vloeistof uitgelekt was. Dit had voorkomen kunnen worden door een kleinere doos te gebruiken om de fles te verzenden. Erg jammer van de vloeistof, de kleverige fles etc.
9 jun 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen. U kunt ons mailen op: info@deboerdrachten.nl
15 jul 2023
Ik kocht kettingzaag olie van het merk sthill . Toen ik bij welkoop in de winkel liep zag ik dat die 5 ltr daar 26 euro kosten terwijl ik bij de Boer 38 euro had betaald … dat is bijna 50 % duurder 😔
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Het kan zijn dat andere winkels deze goedkoper in kunnen kopen dan ons. Hier hebben wij geen inzage op. Onze excuses voor het ongemak.
7 jun 2023
Zorgen dat als je belooft volgende dag geleverd je niet ruim een week moet wachten. Met loze beloftes, van hij komt morgen we bellen u terug.... Er is met 1 bestelling wel heel veel fout gegaan!
8 jun 2023