De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.402 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Snellere levering of nelden bij de koper dat het later komt
MS
Michael S.
Mechelen
10 feb 2024

Tricorp TFR160b Pattatenzak?

Snelle reactie op een klacht maar er wordt geen oplossing aangereikt. Als ik klaag dat mijn Slim-Fit T-shirt smallere schouder heeft dan lijf, en dat ik daar niets mee kan doen. Krijg ik als reactie dat het niet hun fout is maar die van de fabrikant. Kijk, ik ben van oordeel dat de verkoper zijn verantwoordelijkheid moet dragen en op zijn minst een oplossing moet aanbieden. Michael Segers
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact hierover en aangegeven dat we hier in Tricorp over in gesprek zijn. We willen graag uitzoeken hoe dit zit om in de toekomst fouten te voorkomen. Zodra wij meer weten komen wij er met een passende oplossing bij u op terug.
Abus hangsloten besteld 65/50 maar krijg 65/30 die zijn kleiner kan wel terug sturen maar kost je zo 15 euro ,verpakking is verbroken
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd om dit probleem met u op te lossen.
De chauffeur zich melden en niet zomaar ergens de boel neerplempen terwijl we aanwezig zij
20 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de service van de vervoerder te wensen over heeft gelaten. Ik zie dat het met een andere vervoerder is gegaan en niet met onze eigen dienst. Wij zullen hier een melding van maken.
Plaats je een bestelling, zit het product er niet bij. Bel je om dit door te geven, krijg je als antwoord. We moeten serieus gaan bekijken waar de fout ligt bij ons of de bezorger. Niet bij de bezorger, want de dag erna krijg je je bestelling. Echter nog het verkeerde ook. Hoe moeilijk kan het zijn. Het klaarmaken van een bestelling
Antwoord van De Boer Drachten
Wat jammer dat uw bestelling niet in 1x geleverd kon worden. Over levering van een verkeerd artikel is bij ons niet bekend. Wij werken met verschillende locaties waardoor het voorkomt dat van 2 depots wordt verzonden. Wij blijven altijd ons best doen om zo spoedig mogelijk te leveren. Wij hopen u als klant wederom te ontmoeten en wensen u een fijne dag toe!
21 jun 2023

Niet aan verwachting voldaan

Aangegeven voor 20:00 volgende dag levering. Dat was de reden dat ik hier bestelde, echter werd het product pas na 3 dagen geleverd. Ook geen reactie ontvangen na het invullen van het contact formulier.
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukte mogelijk dat er vertraging kan ontstaan. Dit wordt door ons op de website aangegeven bij het bestellen. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen uw contactformulier niet terug vinden. Hiervoor nemen wij even contact met u op via het mailadres wat bij ons bekend is. Bedankt voor uw review.
Ongeveer 7 weken moeten wachten op een order normaal binnen 2-5 werkdagen zou verstuurd worden. Pas communicatie ontvangen hieromtrent toen ik zelf na 2-3 weken een mail stuurde.
Antwoord van De Boer Drachten
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor.
26 jul 2023
Ik had een bestelling gedaan Zou een bevestigings mail krijgen gebeurde niet toen paar dagen later opnieuw moeten doen terwijl telefonisch afgesproken was
27 mei 2023
Datum afgesproken levering nakomen. En bevestiging mail sturen zoals telefonisch afgesproken. Tot op heden niet gekregen
Ik heb het pakje nog niet gekregen en ik kan het ook niet zien via track en trace
2 aug 2023
Wat vervelend dat u zegt dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het even voor u nagekeken maar ik zie dat dit vandaag om 09:41 geleverd is bij u. Ik heb u hier over een mail gestuurd.
14 okt 2023
Wordt gezegd dat het de volgende dag bezorgd, maar dat is niet gerealiseerd
16 okt 2023
Bedankt voor uw review. Het artikel wat u besteld heeft is 20 kg, deze wordt inderdaad dezelfde dag nog verzonden wanneer u voor 20:00 besteld. Enkel wanneer u er 3 besteld is het pakket 60 kg, dat kunnen wij helaas niet met PostNL verzenden omdat zij maar pakketten tot 23 kg aannemen. Onze excuses hiervoor.
8 jul 2023
produkt heeft veel te smalle borstel is is daardoor waardeloos produkt!!!!!
DW
Diederik W.
Nieuw Amsterdam
Voor 20.00 bestellen volgende dag geleverd klopt niet.
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.
25 aug 2023
Lijkt erop dat de bestelling al een keer gebruikt is
28 aug 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent over het door u aangeschafte product. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
20 aug 2023
Betere snelle dienstverlening mbt garantie reparatie
21 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best om de garanties zo spoedig mogelijk te behandelen. Helaas heeft uw garantie iets langer geduurd. Onze excuses voor het ongemak.
12 mei 2023
Website is erg ondermaats.
13 mei 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen.
9 jun 2023
Sneller leveren
10 jun 2023
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u uw bestelde artikelen graag zo snel mogelijk in huis wilt. Helaas had het artikel wat u heeft besteld een langere levertijd. Ik zie dat het inmiddels bezorgd is. Onze excuses!
3 jun 2023
3 jun 2023