Timmermanstuinmeubelen.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2023
Timmermanstuinmeubelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We kwamen naar de winkel met niet al te veel hoop. Wij hebben een balkon en wilde voor de zomer eens wat luxers hebben om op te zitten. Timmermans heeft sofasets in het assortiment die heel geschikt blijken, of loungesets met een hoek die langer of korter gemaakt kunnen worden (nu was dat trouwens niet zo onze smaak). Maar het beste was de balkonklem! Heel fijn dat Timmermans een balkonklem heeft welke waar je een parasol aan kunt bevestigen. Wel vaker gezien, maar dat zijn meestal van de goedkope oplossingen die niet echt houden. Heb je een balkon: dan beveel ik Timmermans zeker aan!

De showroom had een mooi assortiment. Bij levering ontbrak er echter een kussen en er was een verkeerde kleur salontafel geleverd. Ik heb dit gemeld en uiteindelijk is dit opgelost. Maar hier hebben we wel een extra keer voor thuis moeten zijn wat heel onhandig uit kwam.

Beoordelingen voor Timmermanstuinmeubelen.nl

Snelle reactie op mijn vraag mbt onderhoud houten tafel
4 feb 2024
Er ging wat mis bij de bezorging, 1 kussen van een stoel ontbrak. Dit is meteen gecommuniceerd en snel opgelost. Kan gebeuren.. Timmermans heeft deze snel nageleverd
4 feb 2024
Van bestelling tot levering erg tevreden over
4 feb 2024
Prettige winkel, groot assortiment. Goed geadviseerd bij de verschillende opties en uitvoeringen
4 feb 2024
Vanaf bestelmoment tot en met bezorging snel en goed te volgen. De dag ervoor een sms ontvangen met afspraak reminder.
4 feb 2024
We hebben 6 4SO Puccini stoelen gekocht en een vuurtafel . Ze zitten fantastisch lekker en het zit er ook nog eens schitterend uit
4 feb 2024
Snelle reactie per mail met uitleg. Netjes gebeld voor de levering. Keurig op tijd. Prachtige teakhout tafel
Heel blij met onze nieuwe lounge set nu het beter weer wordt
Uitstekende ervaring met destijds de aankoop maar nu ook versleten poten! De doppen hadden hun beste tijd gehad. Nieuwe ontvangen was zo gepiept. Werd ook niet lastig of gek op gereageerd.
Grappig is dat. Je koopt ergens een parasol, die is na 4 jaar behoorlijk verkleurd. Navragen bij de verkoper: kan niks doen. Google op het merk, kom uit bij Timmermans Tuinmeubelen. Prijs afgesproken en 3 weken later een nieuw doek per post ontvangen. Een beoordeling meer dan waard!!!
Duidelijke communicatie, altijd even vriendelijk
Enige verbeterpunt is even bellen voor de bezorging, nu kreeg ik dat op de mail en berichtje. Bellen had ik liever, dan kan ik dat niet missen.