Timmermanstuinmeubelen.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2023
Timmermanstuinmeubelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We kwamen naar de winkel met niet al te veel hoop. Wij hebben een balkon en wilde voor de zomer eens wat luxers hebben om op te zitten. Timmermans heeft sofasets in het assortiment die heel geschikt blijken, of loungesets met een hoek die langer of korter gemaakt kunnen worden (nu was dat trouwens niet zo onze smaak). Maar het beste was de balkonklem! Heel fijn dat Timmermans een balkonklem heeft welke waar je een parasol aan kunt bevestigen. Wel vaker gezien, maar dat zijn meestal van de goedkope oplossingen die niet echt houden. Heb je een balkon: dan beveel ik Timmermans zeker aan!

De showroom had een mooi assortiment. Bij levering ontbrak er echter een kussen en er was een verkeerde kleur salontafel geleverd. Ik heb dit gemeld en uiteindelijk is dit opgelost. Maar hier hebben we wel een extra keer voor thuis moeten zijn wat heel onhandig uit kwam.

Beoordelingen voor Timmermanstuinmeubelen.nl

Snelle reactie op mijn vraag mbt onderhoud houten tafel

Ons balkon is zomer klaar :)

Showmodellen gekocht in december

Wij hebben 6 stoelen gekocht,4 nieuwe, 2 showmodel. Vooraf netjes de foto's van de showmodellen ontvangen en gekeken of de gebruikssporen wel of niet acceptabel waren. Ik kreeg alles netjes zwart op wit voor goedkeuring. Heel vlug geregeld zonder dat dit veel tijd of moeite kostte vanuit ons. Bij levering waren de showmodel stoelen niet super ingepakt, had beter gemogen. Dat verschil met de 100% nieuwe stoelen merkte ik wel. Gelukkig niks beschadigd, verder heb ik geen verbeterpunten.
In september gemeld dat onze pootslijtdoppen van een 3tal eetstoelen hun beste tijd hadden gehad. Daar hadden ze nu geen vervanging voor, in januari kwam alles weer binnen. Dit komt door slijtage, de doppen zou een klein bedrag voor geteld worden. Kreeg vorige week telefoon: ze zijn binnen, worden kosteloos geleverd uit coulance. Dat is pas top service, Monique die de communicatie voorziet verdient hier alle lof.
18 jan 2024
In eerste instantie hadden wij hele loungeset besteld, de Monaco, alleen vonden wij persoonlijk de salontafel niet heel mooi zoals deze stond tentoongesteld. We hebben die wel zo besteld maar hebben ons toch bedacht. Ze hebben dit voor ons om kunnen ruilen omdat we hier niet te lang mee hebben gewacht. Top service van Timmermans. Zeer behulpzaam en heel meedenkend. Bedankt 🤗👍🏽
De levering was sneller dan verwacht, onze samenstelling was namelijk in de gekozen kleur niet meer beschikbaar en moest besteld worden. Dit zou 3 weken duren, maar enkele werkdagen later werden wij gebeld door het magazijn dat alles binnen was. Soms heb je een meevaller, gelukkig hebben ze niet gewacht maar meteen gebeld voor de eerdere levering.
Twee stoelen bij Timmermans besteld, de eerste keer was er een probleem met de levering. De eerste keer via de webshop besteld. Bleek later dat er een fout in het systeem was van de de transporteur en dat er een nieuwe bezorgdatum gekozen moest worden. Vervelend, maar kan gebeuren. De stoelen waren oké verpakt

Nieuw parasoldoek

Nadat ons parasoldoek afgelopen winter was beschadigd door een knaagdier, waren we blij dat de telefoniste vrij snel kon achterhalen welk nieuw doek ze voor ons moest bestellen en de prijs kon berekenen. Onze parasol is nu weer als nieuw zonder dat we een volledig nieuwe hoeven te bestellen.
Grappig is dat. Je koopt ergens een parasol, die is na 4 jaar behoorlijk verkleurd. Navragen bij de verkoper: kan niks doen. Google op het merk, kom uit bij Timmermans Tuinmeubelen. Prijs afgesproken en 3 weken later een nieuw doek per post ontvangen. Een beoordeling meer dan waard!!!
Je weet niet precies wat je krijgt wanneer je op een webshop besteld. Het overtrof al onze verwachting, was keurig verpakt, en de bezorger belde mij op om aan te geven dat hij een kwartier tot halfuur later was gezien een ongeluk op de snelweg, wat een service. Complimenten!
Op vragen wordt vriendelijk en duidelijk geantwoord. Zo vroeg ik me af wat het verschil was tussen bepaalde stoffen waarvan ik dacht dat het verschil niet veel zou zijn. Dezelfde dag netjes een reactiemail terug en het aanbod om even te bellen als ik dat liever wilde.
Wij hadden een vraag over de status van het pakket, DPD kon me geen concreet antwoord geven. Kees en Randy hebben me heel goed geholpen en zijn er ontzettend goed achteraan gegaan en het pakket was weer terecht. Ontzettend fijne ervaring met de customer support.
De Relax tuinmeubelen die we hebben gekocht zijn heel betaalbaar maar zitten ontzettend comfortabel. We hebben een ligbed, loungeset en stoelen gekocht van dit merk. Niet te duur, niet te goedkoop afgewerkt. Zeker een aanrader om eens te bekijken
Marit heeft ons heel goed geadviseerd in de verschillende smaken en soorten. zo zijn we toch niet voor teakhout accenten gegaan. Onze papa en partner was heel blij met zn nieuwe kado. De experience store in Sittard is krijgt een mooi compliment!
Gratis nieuwe pootdopjes voor 1 standenstoel, die is inmiddels versleten. Eerst zou dit een paar euro kosten, dat was begrijpelijk. Ze hebben die verzonden, toen vroeg hoe ik kon betalen gaven ze aan dat ze dit uit service deden. 10/10!
Mooie presentatie. Ik had online liever wel aangegeven wanneer ze zouden leveren, maar dat zie je maar zeer zelden. En met zulke producten ook wel wat moeilijker; ik heb een set van 8 stoelen incl tafel gekocht. Dat is het verbeterpunt
Enkele dagen na kopen in de winkel kreeg ik de levering met tijd op de mail. Ik kon niet ivm werk, hebben we afgesproken dat ze het zelf achterom zette onder de overkapping. Werd gebeld door de chauffeur toen hij dit deed
18 jan 2024
Er waren een aantal beschadigingen bleek bij het uitpakken. Dat werd zeer snel en goed opgelost. Binnen een dag stonden ze weer in de tuin. Ook heel vriendelijke bij het melden van onze klacht en bij het omruilen.

De levering kon stukken beter

Goed geadviseerd in de winkel over het onderhoud van onze teakhout tafel. De levering kon wel stukken beter, de chauffeur kon het adres eerst niet vinden. Vervolgens duurde het best lang voor we terug gebeld werden.
Antwoord van Timmermanstuinmeubelen.nl
Beste mevrouw Koenen, Bedankt voor uw feedback middels deze review. We zijn erg blij om te horen dat u goed geadviseerd bent in onze winkel betreffende het onderhouden van uw aangekochte producten. Dit is namelijk ook waar we als Timmermans Tuinmeubelen voor staan. Tevens vinden we het zeker vervelend dat alles omtrent de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Dit zullen we intern met de betreffende chauffeur en transportplanner bespreekbaar maken, zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Met vriendelijke groet, Rik van Timmermans Tuinmeubelen
Blij met onze nieuwe aankoop. Levering in onze niet heel goed bereikbare tuin (onbereikbaar met vrachtwagen) ging vrij goed. De chauffeur was in ieder geval heel oplossing gericht in plaats van probleem denkend