Timmermanstuinmeubelen.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2023
Timmermanstuinmeubelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We kwamen naar de winkel met niet al te veel hoop. Wij hebben een balkon en wilde voor de zomer eens wat luxers hebben om op te zitten. Timmermans heeft sofasets in het assortiment die heel geschikt blijken, of loungesets met een hoek die langer of korter gemaakt kunnen worden (nu was dat trouwens niet zo onze smaak). Maar het beste was de balkonklem! Heel fijn dat Timmermans een balkonklem heeft welke waar je een parasol aan kunt bevestigen. Wel vaker gezien, maar dat zijn meestal van de goedkope oplossingen die niet echt houden. Heb je een balkon: dan beveel ik Timmermans zeker aan!

De showroom had een mooi assortiment. Bij levering ontbrak er echter een kussen en er was een verkeerde kleur salontafel geleverd. Ik heb dit gemeld en uiteindelijk is dit opgelost. Maar hier hebben we wel een extra keer voor thuis moeten zijn wat heel onhandig uit kwam.

Beoordelingen voor Timmermanstuinmeubelen.nl

Ons balkon is zomer klaar :)

Grappig is dat. Je koopt ergens een parasol, die is na 4 jaar behoorlijk verkleurd. Navragen bij de verkoper: kan niks doen. Google op het merk, kom uit bij Timmermans Tuinmeubelen. Prijs afgesproken en 3 weken later een nieuw doek per post ontvangen. Een beoordeling meer dan waard!!!
Je weet niet precies wat je krijgt wanneer je op een webshop besteld. Het overtrof al onze verwachting, was keurig verpakt, en de bezorger belde mij op om aan te geven dat hij een kwartier tot halfuur later was gezien een ongeluk op de snelweg, wat een service. Complimenten!
Op vragen wordt vriendelijk en duidelijk geantwoord. Zo vroeg ik me af wat het verschil was tussen bepaalde stoffen waarvan ik dacht dat het verschil niet veel zou zijn. Dezelfde dag netjes een reactiemail terug en het aanbod om even te bellen als ik dat liever wilde.
De Relax tuinmeubelen die we hebben gekocht zijn heel betaalbaar maar zitten ontzettend comfortabel. We hebben een ligbed, loungeset en stoelen gekocht van dit merk. Niet te duur, niet te goedkoop afgewerkt. Zeker een aanrader om eens te bekijken
Gratis nieuwe pootdopjes voor 1 standenstoel, die is inmiddels versleten. Eerst zou dit een paar euro kosten, dat was begrijpelijk. Ze hebben die verzonden, toen vroeg hoe ik kon betalen gaven ze aan dat ze dit uit service deden. 10/10!
Uitstekende ervaring met destijds de aankoop maar nu ook versleten poten! De doppen hadden hun beste tijd gehad. Nieuwe ontvangen was zo gepiept. Werd ook niet lastig of gek op gereageerd.
Goede hulp van de verkoopster, geen verplichtingen, mooie set hebben we aangeschaft. Aan 1 deel zat een klein mankement en dit wordt zonder gezeur professioneel en deskundig gerepareerd
Op nabestelling besteld, bij het afrekenen bij de kassa was al bekend dat we 1-2 weken moesten wachten. Aan deze levertijd heeft TImmermans Tuinmeubelen zich ook netjes kunnen houden.
Prima geholpen destijds bij de aankoop. En ook na wat langere tijd is een vraag meer dan prima opgelost met een onderhoudsmiddel welke we moeten aanbrengen
Gekocht voor onze pauzeruimte. Heel nette service van Timmermans, van bestellen tot aan opbouwen is alles strak professioneel en conform afspraak verlopen.
Vriendelijke ontvangst met koffie/vlaai. Deskundige verkoopster; zij wist wat in de winkel aansloot op onze wensen. Professionele afhandeling.

Snelle verwerking

Hoes besteld omdat de vorige is gesneuveld naar een paar jaar gebruik. Timmermans heeft deze 1 dag na bestelling verstuurd, snelle service 💪
Ruime keus voor tuinmeubels. Prettig advies, goed meegedacht en aandacht voor de klanten. Direct in de winkel gekocht en thuis laten leveren.
De bestelde beschermhoes zat overduidelijk een productiefout in, na het bellen hebben ze dit netjes omgeruild. Kan gebeuren, goed opgelost.
Op aanrader van onze buren gaan proefzitten in Sittard, vanuit daar onze nieuwe tafel gekocht. Hele mooie collectie teakhouten tafels
4 feb 2024
We hebben 6 4SO Puccini stoelen gekocht en een vuurtafel . Ze zitten fantastisch lekker en het zit er ook nog eens schitterend uit
10 jaar geleden hier ook al geweest en ook toen was het een prima service. Ook nu met deze aankoop hebben we een prima ervaring.
Gekocht voor ons verblijf in Mallorca. Timmermans heeft ook het transport geregeld voor een nette prijs. Zeer nette afwikkeling
Randy heeft me super geholpen met de vervanging van mijn La Fuma stoel dekjes. Dikke pluim voor zijn geduld en deskundigheid!