beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
IMPECCABLE! Rien à redire, un bon prix, un emballage impeccable et un transport rapide à la hauteur du reste. Je recommande sans hésitation! ---------------------------------------------------------------- IMPECCABLE! Nothing to complain about, very good prices, impeccable packaging
Snelle bezorging en een prima product. Had ooit al een systeem voor 3 monitoren maar die was op 1 arm en geen onderlinge hoogte verstelling zoals dit systeem wel heeft. Had ik deze toen maar gezien dan had ik het wel geweten. Maar denk dat mijn zoek opdracht niet volledig was.
Excellent customer service! I called up to discuss the component I needed and was able to order it and have it shipped the same day. It arrived the next day in the exact condition described. I was very pleased and would definitely use them again.
Jammer voldoet het product niet aan de verwachtingen, in de omschrijving stond dat de beugel geschikt was voor een tv van 60 inch en tot. 20 kg. Als de veer gespannen is op maximaal, zakt de tv nog in zijn laagste stand.
Super service toen uiteindelijk bleek dat de levertijd voor het bestelde product erg lang was. Jammer alleen dat ik wel moest bellen om daar achter te komen want nergens in de bestelling kon ik dat teruglezen...
 nuttig (1)
Ik ben zeer tevreden over "Beugels en meer" Zeer snel geleverd, volgende dag al. Zeer goede kwaliteit, een stuk goedkoper dan de originele muurbeugel van Samsung. Ga hier zeker in de toekomst meer bestellen.
het product een 10 werkelijk super degelijk de coating bijzonder goed service weet ik niet goed want alle aspecten van het bedrijf heb ik nog niet nodig gehad gelukkig maar tot nu een top bedrijf en keuze
Het bestelde artikel was helaas vertraagd bij de leverancier. Er werd contact opgenomen en er werd snel een passende oplossing gevonden. Het artikel werd de volgende dag netjes geleverd.
Ik had een muurbeugel bestelt voor oled Maar deze had geen versa 300 bij 300 gaten na tel contact kreeg ik een adopter set gratis toegestuurd !! Super oplossing
De levering was snel en netjes. Alleen de meegeleverde boutjes Waren niet toereikend. (Te kort). Moest dus alsnog de juiste lengte boutje bij kopen.
Ondanks kleine vertraging een bijzonder goede ervaring en een zeer positieve indruk van dit bedrijf. Zeer klantgericht, beschaafd en professioneel.
voor mijn aankoop een vraag gesteld waar snel en duidelijk op geantwoord werd. Na de bestelling snel en goed verzonden.
Snelle levering, product ziet er goed uit,nog niet gemonteerd,maar ziet er kwalitatief goed uit. Tot zover een dikke 10