Onlineverf.nl

1.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Retourbeleid is bagger. Een nieuwe pot met gangbare kleur moet retour kunnen!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Tim, Dank voor het plaatsen van je review. Je hebt verf op kleur besteld, dit wordt zoals aangegeven op onze website speciaal voor jou gemaakt waardoor het onder maatwerk valt. Maatwerk producten kunnen daarom helaas niet retour, welke kleur het ook is. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
Vandaag besteld morgen in huis.... week verder en nog steeds niks
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Ik heb even naar de Track&Trace van je bestelling gekeken en zie dat je bestelling is afgeleverd op 28 maart. Mogelijk dat deze bestelling op een andere locatie rond om het huis is afgeleverd door PostNL. Als dat niet zo is mag en altijd een bericht gestuurd worden naar klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Jullie zeggen online op voorraad nog niets in huis
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas heeft een product uit je bestelling vertraging opgelopen met de levering. Hierover is op 11 maart een mail verzonden. Wij verwachten het gewenste product vandaag of morgen binnen te krijgen en zullen je bestelling dan spoedig verwerken. Als deze levering niet meer gewenst of te laat zal aankomen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. klantenservice@onlineverf.nl met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Er werd geleverd maar een gedeelte ontbrak. Na contactname werd beloofd dat het saldo zou worden geleverd. Tot op heden niets ontvangen!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Er is met onze klantenservice contact geweest over de BTW teruggave. Deze terugbetaling is in behandeling en zal zoals woensdag vermeld is binnen 1/4 werkdagen uitbetaald worden. Verder is er spijtig geen contact geweest over ontbrekende artikelen. Dit willen wij uiteraard graag oppakken en adviseren dan ook om contact op te nemen met onze klantenservice om dit verder op te lossen, klanteservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Mijn bestelling is nog niet aangekomen.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. We hebben je bestelling even nagekeken en zien in de track&trace dat PostNL je bestelling heeft afgeleverd bij de buren. Als de buren je bestelling niet hebben ontvangen horen wij het uiteraard graag om je verder te helpen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
3 feb 2024
De verfbak plastic houder groot schiet bij het rollen van de verf steeds uit de verfbak groot. De plastic houder zit er niet strak in. Dit werkt totaal niet prettig!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het inzetbakje niet naar wens is. Helaas is dit product niet strak in de bak aangezien het makkelijk verwijderd kan worden na gebruiken. Een mogelijke oplossing voor dit probleem is het vast tapen met 2 stukken aan de kopstekanten. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Jullie zegt volgende dag in thuis, maar was niet zo! Daarom ik anuleer de bestellingen
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas was er een product niet bij ons op voorraad. Dit is via de mail gecommuniceerd waardoor er vervolgens telefonisch contact is geweest. Hierin is besloten de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je niet volledig tevreden bent met onze service. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Ik de track&trace van je bestelling kan ik zien dat PostNL enige vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor. Ze geven aan je bestelling vandaag bij je te bezorgen. Als deze bezorging nog meer vertraging oploopt verzoek ik om contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlinverf.nl
26 sep 2023

ral kleur gezocht, andere kleurcode ontvangen

28 sep 2023
Beste Toon, Bedankt voor je review. Zoals wij telefonisch al hebben proberen uit te leggen heb je niet de Ral 3022 besteld maar 3022 AUTHENTIC GREY van Flexa Creations. Bij het uitzoeken van de kleur staat de kleurnaam met waaier aangegeven + een referentie van de kleur. Dit staat ook aangegeven in je winkelmandje en op de ontvangen factuur. Omdat wij geleverd hebben wat er is besteld kunnen wij niet zomaar een product retour nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slechte service en ik bestel hier nooit meer iets

Ik heb 4 potjes verf besteld van 259 ml, tester. Via de website geselecteerd op verf terpentine basis voor hout. 4 kleuren uitgezocht en besteld. Wat krijg ik binnen, 4 potjes muurverf! Klantenservice gebeld, nou daar kom je niet verder mee, de muurverf zou ik besteld hebben, nou zeker niet! Ze wilde niets voor mij betekenen, echt slecht, €30,00 weggegooid! Als antwoord kreeg ik het antwoord dat ik muurverf heb besteld, echt niet En begrip heb ik voor het verkeerd leveren al helemaal niet, hoe durven ze het voor te stellen. Dus hier niks bestellen hoor
22 jun 2023
Beste Brigitta, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat je een product hebt ontvangen waarvan je dacht dat een ander product zou zijn. Je hebt de Sigma Colour Tester besteld, dit is zoals duidelijk aangegeven bij de product omschrijving een muurverf tester. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, maar wij hebben geleverd wat besteld is, helaas kunnen we daarom niet veel voor je betekenen... We hopen op je begrip. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
31 dec 2023

Misleidende kleurstalen

Ik begrijp niet goed als ik op zoek ben naar BUITENLAK en er wordt door de site kleurenproefjes 'aangeraden en aangeboden' dan ik dan potjes met MUURVEF ontvang? Dan had ik toch ook nooit een wittint gekozen. Hoe kan ik die testen op het hout van de schuur? Dit is absoluut misleidend. Kleuren hebben toch een totaaaaale andere uitstraling op hout dan op een muur?? En waar ga ik deze verf dan nu op aanbrengen? Wat een miskoop
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de proefpotjes niet naar wens waren. Echter bestaan er tot nu toe nog geen testpotjes in lakverf voor buiten. Om die reden kunnen wij muurverfpotjes en lakpotjes voor binnen aanbevelen. Dit is ook alleen om de kleur te testen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 mei 2023

Bijzondere verf

De verf menging is raar. Nadat de deur goed geschuurd en afgenomen was met de juiste ontvetter, streek de verf sommige stukken niet dicht. Verder ontstonden er soort blaasjes. De temperatuur die dag was niet te heet en de luchtvochtigheid ook niet. Ik geloof dat deze verf op een kale deur/kozijn oid wel goed verft.
24 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het spijtig om te horen dat het product geen gewenst resultaat geeft. Onze excuses hiervoor. Graag komen wij hierover met je in contact zodat wij met je mee kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Je kunt ons bereiken via: 📞 085 112 02 02 📧 klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet,
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
slechte service, bestelling zou volgende dag geleverd worden, niet dus.- Pas meer dan 8 uur later sturen jullie een mail dat het product niet meer in voorraad is en het zo snel mogelijk geleverd zal worden. als ik op voorhand wist dat jullie het niet op voorraad hadden had ik wel elders besteld.
1 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het vervelend om te moeten lezen dat je ervaring met onze website niet prettig is verlopen. Het product welke je via onze website hebt besteld was helaas niet voldoende op voorraad om je bestelling volgens de leverbelofte te kunnen leveren. Nogmaals onze excuses hiervoor. We gaan dit uiteraard meenemen ter verbetering van onze voorraad en optimalisatie van de klantenservice. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind het gruwelijk vervelend dat ik wanneer ik 1x iets besteld heb ergens ik 5 herrinneringen krijg om de service te beoordelen. Ik heb een blik verf uitgekozen en jullie hebben deze op de post gedaan. Ik heb inderdaad het juiste blik ontvangen willen jullie nu een sticker?
3 aug 2023
Beste Niels, Dank voor het plaatsen van je review. We vinden het vervelend om te horen dat je je stoort aan de hoeveelheid Truspilot beoordelingsmails. We zullen kijken of we hier in iets kunnen aanpassen. Het is in ieder geval fijn om te weten dat je je bestelling naar wens hebt ontvangen. Succes met de klus! Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
Geïmporteerde beoordeling
Heel goeie service volgende dag al in huis maar slechte kwaliteit normale gesproken hoef ik maar 2x te doen en nu zeker 6 x.over heen gegaan voordat het beetje dekte dus daarna andere verf gekocht en dekte meteen
18 jul 2023
Beste, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Mocht dit probleem nog niet gemeld zijn bij onze klantenservice dan horen we het graag zodat we met je mee kunnen kijken en kunnen helpen. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
5 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen... ook geen bericht Bedankt voor het snelle antwoord! Ik was heel de da thuis en had fijn geweest indien Post NL een berichtje in de bus had gelaten….niet jullie fout
6 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je hebt je bestelling geplaatst op 31-8-2023. Op deze datum is je bestelling dan ook keurig door ons verzonden. Vervolgens is je bestelling op 1-9-29023 afgeleverd bij een PostNL PickUP Point omdat ze het pakket niet bij je afleveradres hebben kunnen afgeven. Je pakket ligt al geruime tijd bij de Le Choix Malin, Avenue Jean Volders 8, 1060 Saint-Gilles. Ik hoop dat ik hierbij je vraag/review correct heb beantwoord. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verf werd pas 3 dagen later om 22.15 geleverd en niet zoals beloofd d volgend dag. Vreselijk vervelend, zo konden we in onze vrije kluswerk niet verder
7 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Het spijt ons om te moeten lezen dat je de zending niet tijdig hebt ontvangen. Je bestelling is op 1 juni bij ons binnen gekomen. Waarbij vervolgens is gekomen voor 2 juni als afleverdatum. Helaas door enorme drukte bij PostNL, na het Pinksterweekend, is de zending vertraagd. PostNL heeft 3 juni de zending afgeleverd op het gewenste adres. Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is dat de zending vertraagd is geraakt. Echter is dit een vertraging wat helaas buiten onze macht ligt. Nogmaals onze excuses en succes gewenst met de verfklus. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had de voorstrijk helaas toch niet nodig. Kon niet geruild worden…. 9016 1 van de meest verkochte kleuren. Jammer voortaan maar ander verfwinkel.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van een review. Onze verven worden voor de klant op kleur gemengd. Wij willen er ook voor zorgdragen dat alle klanten een blik "vers" gemengde verf in huis ontvangen. Daarom is het niet mogelijk om gemengde producten retour te nemen. Dit staat ook op onze site onder het kopje retourneren en op het label op de blikken. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
NM
N M.
Zeist
1 nov 2023
Jullie acties beter omschrijven. Je laat nu een klant lopen vanwege een bakje en een rollertje. Er zijn meer leveranciers, dombo’s
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas konden wij geen bakje en rolletje naleveren omdat in onze actie vermeld stond dat er een kortingscode gebruikt moest worden vóór afrekenen. Ook stond er vermeld dat deze actie achteraf net verrekend kon worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl